Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، سردار حبیب شهسواری، روز پنج شنبه در مراسم گرامی‌داشت حماسه ۹ دی و اجتماع بزرگ سلیمانی‌ها در شهرستان نقده، مطرح کرد: اگر به عمق تاریخ اسلام بنگریم، طلحه و زبیر را ببینیم، خواهیم دید که فتنه ۸۸ به‌نوعی تکرار تاریخ صدر اسلام در دوره ما بوده است.

وی افزود: درواقع، کسانی که در انتخابات ۲۲ خرداد ۸۸، قبل از انتخابات زمزمه‌های ادعای تقلب و تشکیل کمیته صیانت از آرا را مطرح می‌کردند، نمونه‌ای از فتنه‌گران تاریخ صدر اسلام بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه شهدای استان اظهار کرد: در تصورات ما نمی‌گنجید که دوستان ظاهری، آن‌هایی که سر سفره نظام نشستند، نمک خوردند و نمکدان شکستند، شمشیرکشان در برابر اسلام بایستند.

سردار شهسواری در تشریح نقش امت و ملت اسلامی ایران در فرونشاندن فنته سال ۸۸ گفت: اگر چه فتنه ۸۸ پیچیده، مدرن، جدید، رازآلود و از درون بود؛ اما این توطئه را امت درمان کرد و بخاطر این بود که از ۹ دی به پیوند ولایت و امت یاد می‌کنیم.

فرمانده سپاه شهدای استان با اشاره به این گفته امام خمینی (ره) که ملت ایران در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله (ص) و کوفه و عراق در عهد امام علی (ع) و امام حسین (ع) می‌باشند، بیان کرد: در تاریخ به جز امام خمینی، امامی که امتش را اینگونه بشناسید، سراغ نداریم.

وی گفت: کشوری را که ۸ ماه در آتش فتنه و آشوب بود، امت با ریختن آب بر روی آتش فتنه، برنامه‌های بدخواهان و دشمنان را به زباله‌دان تاریخ سپردند.

سردار شهسواری با بیان اینکه در فتنه ۸۸، پنج گروه در مواجه با اسلام و انقلاب اسلامی صف‌آرایی کرده بودند، اضافه کرد: در فتنه ۸۸ با پنج گروه بیگانگان و دشمنان خارجی، ضدانقلاب سنتی خارجی، ضدانقلاب داخلی، خواص بی‌بصیرت و فرقه‌های نوظهور استکباری موجه بودیم که در برابر نظام اسلامی باهم متحد و یکی شده بودند.

فرمانده سپاه شهدای استان خاطرنشان کرد: یادآوری آن خوب است که صدمه و زیانی که کشور در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی و همه ابعاد دیگر در فتنه ۸۸ که از خودی‌های به ظاهر دوست به خود دید، بدتر از صدمات و زیان‌های دوران جنگ تحمیلی و ۸ سال دفاع مقدس بود.

انتهای پیام/ ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانده سپاه فتنه ۸۸ تاریخ اسلام تکرار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آذربایجان غربی نقده فتنه ۸۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۳۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولیفقیه در سپاه انصار استان همدان، گفت: مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، محسن همدانی پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه با گرامیداشت هفته عقیدتی و سیاسی، اظهار داشت: اگر اخبار اقدامات و فعالیت‌هایی که توسط نهادها انجام می‌شود، به هنگام نباشد جبهه دشمن دست به‌کار شده و زحمات افراد بی‌فایده می‌شود.

وی با تشریح جایگاه مهم اطلاع‌رسانی در فضای کنونی جهان درباره عملیات طوفان‌الاقصی، گفت: شاید روزمرگی‌ها سبب شده توجه مردم به این عملیات بزرگ کم شود، اما بزرگی این عملیات به این است که حماس به عنوان یک گروه کوچک هفت ماه است که در حال مقاومت در برابر یکی از قدرت‌های نظامی منطقه است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان همدان با اشاره به مقاومت مثال‌زدنی مردم غزه، درباره عملیات وعده صادق، افزود: از تمام اقصی نقاط کشور موشک‌هایی به سمت اسرائیل شلیک شده و پادگان و پایگاه‌هایی که از آنجا اقدام به ترور فرماندهان ما کرده بودند مورد هدف قرار گرفتند.

وی با بیان تاریخچه شکل‌گیری هفته عقیدتی پرداخت و عنوان کرد: رهبر گروه فرقان فردی تحصیل‌کرده بوده و حتی تفسیر قرآن دارد، اما بیماری فکری و اعتقادی او سبب شد افراد بسیاری همچون شهید مطهری به شهادت برسند.

همدانی با بیان نظرات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب پیرامون آثار برجسته و مهم شهید مطهری و همچنین لزوم مطالعه آنها گفت: 124 جلد کتاب از شهید مطهری در عرصه‌ها و موضوعات مختلف به جا مانده که به دلیل قلم روان و جذابی که دارند خواندن آنها، برای هر قشری مناسب است.

در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام علیرضا جمشیدپور، معاون عقیدتی سیاسی سپاه استان نیز با گرامیداشت هفته عقیدتی و سیاسی، اظهار داشت: علت ماندگاری انقلاب اسلامی این است که مبنای تئوری و فکری آن مستحکم است.

وی با بیان اینکه در هفته عقیدتی و سیاسی 30 عنوان برنامه برگزار می‌شود، افزود: برگزاری کوهپیمایی خانوادگی نیروهای کادر سپاه و بسیج، برگزاری همایش حکمت مطهر، تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی، عطر افشانی مزار شهدا، برگزاری 15 مسابقه کتابخوانی از آثار شهید مطهری، برپایی نمایشگاه کتاب با محوریت آثار شهید مطهری، برگزاری یادواره شهدای فرهنگی با محوریت شهید تقی بهمنی، تجلیل از مربیان جهادی، راه‌اندازی کانال‌های پاسخگویی به شبهات رایج در بین دانش‌آموزان، برگزاری لیگ‌های ورزشی، شرکت در نماز جمعه، برپایی نشست‌های بصیرتی و حلقات صالحین از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای هفته عقیدتی و سیاسی در استان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در خوزستان
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • «وعده صادق» از بزرگ‌ترین موفقیت‌های نظامی تاریخ معاصر ایران بود/ ایران چگونه نتانیاهو را کیش‌ومات کرد/ چرا آمریکا پشت اسرائیل را خالی کرد؟
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود
  • ضرورت جریان شناسی تحریف تاریخ ایران
  • مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی» چه گفت؟!
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود /یک مورخ باید شجاع باشد و از پروپاگاندای رسانه‌ای نترسد