Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان؛ با حضور کمانی معاون وزیر نیرو،  پرنده مطلق مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان،   دهمرده نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی و سایر مدیران مربوطه از نیروگاه بادی میل نادر بازدید به عمل آمد.

  در این بازدید پرنده مطلق ضمن اشاره به نیاز کشور به تولید برق از انرژی‌های پاک، مزرعه بادی میل نادر سیستان را از افتخارات استان سیستان و بلوچستان دانست و نصب ۱۰ توربین با مجموع ظرفیت ۲۵مگاوات تاکنون را از جمله تعهدات سرمایه‌گذار طرح در فاز ۱ پروژه عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: حمایت از سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی میتواند تسریع دهنده مسیر رسیدن به چشم‌انداز بلند‌مدت این طرح و ظرفیت تولید نهایی ۱۰۰۰ مگاوات باشد.

همچنین کمانی معاون وزیر نیرو و رییس سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق (ساتبا) با تقدیر از تلاش همه دست اندرکاران این طرح بر لزوم حمایت مالی و تامین اعتبار ادامه اجرای پروژه بزرگترین مزرعه بادی کشور تاکید کرد.

  دهمرده نیز در این بازدید گفت: تمام تلاش مجموعه استان استفاده از منابع و امکانات موجود به نفع مردم منطقه و توسعه استان می‌باشد که رفع مشکلات و موانع توسعه طرح از اولویت‌های مسئولین باید باشد و اشتغالزایی نیز علاوه بر تولید برق در این نیروگاه می‌تواند نقش بسزایی در آبادانی و توسعه منطقه داشته باشد، احداث کارخانه تولید توربین‌ها و قطعات آن در منطقه سیستان بهترین گزینه برای اشتغالزایی جوانان استان، انتقال دانش و بومی سازی آن است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت برق منطقه ای وزارت نیرو سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۳۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۲۱ رکورد جدید در پی بارش‌های سیل‌آسای سیستان و بلوچستان

معاون اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در سامانه بارشی رخ داده در اواخر فروردین، ۲۱ رکورد جدید بارشی در استان ثبت و حدود ۴۰ درصد بارش یک ساله زراعی دریافت شد.

به گزارش تسنیم، اله‌بخش ریگی در گفتگو با خبرنگاران، اظهار داشت: لزوم توجه به پیوست‌های اقلیمی برای دولت و بخش خصوصی که در حال سرمایه گذاری در منطقه است احساس می‌شود.

معاون اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان، گفت: در سامانه بارشی رخ داده در اواخر فروردین‌ماه، ۲۱ رکورد جدید بارشی در استان ثبت و حدود ۴۰ درصد بارش یک ساله زراعی دریافت شد. علاوه بر شهر‌های ساحلی، شهر‌های مرکزی استان نیز رکورد‌های بارشی ثبت کردند. بیشترین بارش در مناطق ساحلی استان در کنارک و زرآباد ثبت شد.

وی با اشاره به ویژگی‌های اقتصادی و اجتماعی مناطق تحت تاثیر سیل، گفت: بیشتر آن‌ها از کشاورزی و صیادی و باغات موز در مناطقی مانند زرآباد امرار معاش می‌کنند. بارش‌های اخیر برای فعالیت‌های تجاری و گردشگری منطقه مشکل زا شد.

ریگی تاکید کرد: با توجه به تجربه سیل اخیر، لزوم توجه به پیوست‌های اقلیمی برای دولت و بخش خصوصی که در حال سرمایه‌گذاری در منطقه است احساس می‌شود چرا که با استفاده از پیوست‌های اقلیمی می‌توان تهدید‌های ناشی از مخاطرات و بلایای طبیعی را کنترل و مدیریت کرد. در این شرایط لزوم احداث سایت رادار در منطقه نیز احساس می‌شود.

دیگر خبرها

  • ارتقای راه های سیستان و بلوچستان
  • استاندار: طرح تامین آب اضطراری سیستان و بلوچستان یک طرح الگو برای کشور
  • ثبت بیش از ۲۰۰ هزار شرکت تعاونی در سیستان و بلوچستان
  • بهره برداری از مزرعه اکولوژیک پرورش شتر داشتی درزاهدان،بزودی
  • ثبت ۲۱ رکورد جدید در پی بارش‌های سیل‌آسای سیستان و بلوچستان
  • پیکر بی‌جان ۲ فرد غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا شد
  • رفع تنش آب درجنوب سیستان وبلوچستان به مدت چهارسال
  • کمبود آب این استان بزرگ و کم آب تا ۴ سال آینده رفع می‌شود
  • وعده سخنگوی صنعت آب برای سیستان و بلوچستان/سدها لبریز شدند
  • کمبود آب بلوچستان تا ۴ سال آینده رفع می شود