Web Analytics Made Easy - Statcounter

زونیمیز سولدو در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز در مورد شایعات  اخیر در مورد ترکیب تیم تراکتور گفت: ترکیب تیم تراکتور را خودم بسته و به هیچ کس اجازه دخالت در این مورد را نداده و اینکه اختیار چینش بازیکنان تیم تراکتور را ندارم، کذب محض است.

وی در مورد تیم تراکتور گفت: بارها گفتم تیم به خوبی بدنسازی نشده و زمان کمی برای کارهای تاکتیکی داشته و فشردگی لیگ اجازه نداده که بتوانیم کارهای تاکتیکی زیادی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مشکلات زیادی داریم، به خصوص در بخش حمله. واقعا زمان کمی داشتیم و تاکید کردم که تیم قدرت چندانی ندارد. فصل سختی برای تراکتور است و تلاش می‌کنیم تیم از این شرایط بیرون بیاید. هیچ پیش‌بینی خاصی از تیم نمی‌توان داشت و بازی به بازی پیش می‌رویم.


تیم ملی کرواسی در جام جهانی 1998 فرانسه که به مقام سوم دست یافت.

سولدو سرمربی فعلی تیم تراکتور ردیف ایستاده نفر اول از چپ

خاطره سولدو از تیم ملی ایران

سولدو در مورد شناختش از فوتبال ایران گفت: پیش از قبول هدایت تیم تراکتور، از چندین مربی در مورد فوتبال ایران پرس و جو کرده بودم، اما باید یادآور شوم پیش از جام جهانی 1998 فرانسه، تیم ملی کرواسی و ایران بازی دوستانه‌ای را با هم برگزار کردند که من در آن زمان ملی‌پوش تیم کرواسی بودم.

سولدو در مورد جمله معروف بلاژویچ که گفته بود اگر یوگسلاوی در جام جهانی ایران را شکست دهد یک توپ فوتبال را قورت می دهد، گفت: حقیقا تیم ایران بازی خوبی مقابل ما برگزار کرده و همین سبب چنین ادعای از سوی بلاژویچ شده بود، ضمن اینکه وی بعضی وقت‌ها دوست داشت صحبت‌هایش را به صورت طنز بیان کند.

سرمربی تیم تراکتور گفت: در جام جهانی 1998 فرانسه چند بازیکن تبریزی در تیم ملی حضور داشتند و این از شانس بد من است که در حال حاضر تیم تراکتور ملی‌پوشی ندارد که می‌توانست خیلی به تیم کمک کند.

انتهای پیام/60017

منبع: فارس

کلیدواژه: تراکتور تبریز ایران سولدو فارس تبریز کرواسی تیم ملی ایران جام جهانی فرانسه تیم تراکتور جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۳۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناپولی - آاس رم: ترکیب رسمی

تا ساعتی دیگر در دیداری حساس، ناپولی میزبان رم است.

ناپولی و‌ آاس رم در هفته ۳۴ سری آ 2023/24 از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف یکدیگر می روند. ترکیب رسمی دو تیم به شرح زیر است:

ترکیب ناپولی مقابل رم

ترکیب رم مقابل ناپولی

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • ناپولی - آاس رم: ترکیب رسمی
  • ترکیب تیم ملی ایران برای بازی فینال مشخص شد
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی‌پوشان!
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • پرش شش‌گام؛ آخرین قدم‌های استقلال برای قهرمانی، زیر ذره‌بین