Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سه عضو یک خانواده هندوستانی که در تعطیلات کریسمس در حاشیه یک رودخانه خروشان سرگرم گرفتن عکس سلفی بودند جان خود را از دست دادند. قربانیان در کنار رودخانه پالار در ایالت تامیل نادو مشغول گرفتند سلفی بودند که بر اثر شدت جریان آب دچار حادثه شدند.

بنا به گزارش یکی از رسانه‌های محلی هند هویت جانباختگان به ترتیب لئوسینگ راجا ۳۶ ساله، دختر ۱۶ ساله اش پِرسی و نوه اش لیویگستون اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به این گزارش قربانیان از جمله ۲۰ عضو یک گروه از منطقه تیروسولام در چنای هند بودند که از کلیسا به سمت خانه‌های خود می‌رفتند.

با وجود آنکه به افراد محلی در خصوص توقف در حاشیه رودخانه پیلار به علت بالاآمدن جریان آب هشدار داده شده بود با این حال چند نفر از آن‌ها برای گرفتن سلفی به حاشیه رودخانه رفتند. بنا به اعلام پلیس اعضای خانواده راجا از جمله قربانیانی بودند که بر اثر شدت جریان آب رودخانه پیلار دچار حادثه شدند.

پس از مفقود شدن این سه تن، نیرو‌های آتشنشانی و امدادی در محل حاضر و جستجوی خود را برای یافتن قربانیان آغاز کردند. با این حال آن‌ها هنوز موفق به پیداکردن افراد مفقود شده نشده اند. عملیات جست و جو برای یافتن قربانیان ادامه دارد./باشگاه خبرنگاران

منبع: فردا

کلیدواژه: سلفی خانوادگی رودخانه خروشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۳۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح مدیریت مکانیزه پارک حاشیه ای خودرو در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ با اجرای این طرح، پارک خودرو فقط به مدت نیم ساعت رایگان خواهد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پاکسازی حاشیه پلیس راه رزن از زباله
  • (تصاویر) وضع ناگوار حاشیه‌نشین‌های مرادآباد
  • جسد کودک غرق شده در رودخانه خرسان هنوز پیدا نشده است
  • آغاز طرح مدیریت مکانیزه پارک حاشیه ای خودرو در اردبیل
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا
  • هشدار هواشناسی برای خودداری از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها
  • گفت‌و‌گو با مردی که برای نجات جان دختر بچه‌ای وارد رودخانه خروشان شد
  • لحظه انتقال جسد جوان غرق شده در میان آب‌های خروشان در ارومیه
  • متن و حاشیه فرهنگ و هنر در هفته گذشته