Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیین بهره‌برداری از پروژه آزمایشگاه غربالگری نوزادان غرب گیلان در شهرستان فومن برگزار شد.

خلیل بهروزی فر؛ نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی در این مراسم، از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی گیلان تشکر کرد و گفت: با اقدامات خوبی که در ۲ سال اخیر در زمینه ارتقای بهداشت و درمان استان انجام دادند، این دانشگاه به سطح قابل قبولی رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ضمن تقدیر از ایثارگری‌های مدافعان سلامت در مدیریت بحران کرونا افزود: در بحث واکسیناسیون نیز با تلاش شبانه روزی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی، استان گیلان رتبه اول کشوری را کسب کرد.

فردین مهرابیان؛ معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز اظهار داشت: کادر بهداشت و درمان در روز‌های ابتدایی شیوع ویروس کرونا جزء اولین نفراتی بودند که به کرونا مبتلا شدند.

او افزود: در ۲ سال گذشته ۳۰ تن از کادر بهداشت و درمان استان گیلان جان خود را از دست دادند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ادامه داد: آزمایشگاه مرکزی و غربالگری کودکان غرب گیلان به همت مسعود فیض (فرزند حاج محمد فیض سید آبادی) بازسازی و به جامعه پزشکی شهرستان فومن اهدا شده است.

مهرابیان تصریح کرد: برای بازسازی و تجهیز این آزمایشگاه، ۱۵ میلیارد ریال هزینه شده است که یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان آن توسط خیر سلامت هزینه شده است.

عباس صابر؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان، خلیل بهروزی فر؛ نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی، فردین مهرابیان؛ معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، امام جمعه و فرماندار فومن، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی و جمعی از مسئولان دانشگاهی و شهرستانی امروز در آیین بهره‌برداری از پروژه آزمایشگاه غربالگری نوزادان غرب گیلان در فومن حضور داشتند.

شهرستان فومن در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی ویروس کرونا خیران سلامت دانشگاه علوم پزشکی گیلان غرب گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۳۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز یکشنبه دانشجویان، اساتید، کارکنان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی آبادان با برگزاری تجمعی در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه، نسل‌کشی بی‌رحمانه صهیونیست‌ها را محکوم کردند.

همچنین در این تجمع حاضران با سردادن فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» حمایت خود را از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا اعلام کرده و از برخورد خشن پلیس این کشور با اعتراضات اعلام انزجار کردند.

کد خبر 6091022

دیگر خبرها

  • اختتامیه هشتمین جشنواره طنز پهلو در فومن برگزار شد
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • دستگاه آزمایش غربالگری بیماری‌های ویروسی در قم به بهره‌برداری رسید
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله