Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور و سیدامیرحسین‌ قاضی‌زاده‌هاشمی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر روز چهارشنبه برای بازدید از گلستان، حضور در آیین یوم الله نهم دی ، مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی و دیدار و گفت و گو با اقشار مختلف مردم از جمله روحانیون شیعه و سنی ، ایثارگران و خانواده های شهدا و ایثارگران و گفت و گو با مدیران و مسوولان استانی وارد گرگان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاضی‌زاده‌هاشمی بعد از ظهر چهارشنبه پس از ورود به گرگان با هدف شرکت در  یادواره شهدای خراسانی مقیم این استان عازم علی آباد کتول شد.

بودجه ۴۸ هزار میلیارد ریالی بنیاد شهید در سال ۱۴۰۱

وی در گلزار شهدای علی آباد کتول گفت که در بودجه سال آینده ۴۸ هزار میلیارد ریال اعتبار برای این نهاد پیش‌بینی شد و مقوله پاداش پایان کار ایثارگران مورد توجه جدی قرار داده شده است.

رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: همچنین از سایر منابع اعتبارات این بخش ها تقویت می‌شود و از نمایندگان مجلس انتظار داریم در راستای توجه به مباحث شهدا، جانبازان و ایثارگران همت بیشتری داشته باشند تا شرمنده آنان و خانواده‌هایشان نشویم.

معاون رییس جمهور در یادواره شهدای خراسانی مقیم گلستان هم گفت : شهادت جایگاه والا و عزتمندی نزد خداوند است که نصیب هر کس نخواهد شد و برگزیدگان خاص امکان از رسیدن به آن برخوردارند.

هیچ خدمتی، فداکاری شهدا و ایثارگران را جبران نمی کند

قاضی‌زاده هاشمی ادامه داد: مسئولان و مدیران باید ببینند نسبت به خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان چه اقداماتی انجام داده اند و بدون شک هر کاری تاکنون کرده اند نمی‌تواند جبران کننده آن زحمات و ایثارگری ها باشد.

معاون رییس جمهور همچنین در دیدار با چهار ایثارگر و جانباز شهرستان علی‌آباد کتول تصریح کرد: جانبازان و ایثارگران جسم و جان خود را برای تامین امنیت کشور به خطر انداختند که درک‌ یک لحظه از شرایط سخت آنان بسیار دشوار است.

وی خاطرنشان کرد: ایثارگران و جانبازان با رنج و سختی های ناشی از ترکش و جراحت های سخت کنار آمدند اما باور تحمل درد و رنج آنان برای ما قابل درک نیست.

بیکاری ۳۳ هزار فرزند شهید و جانباز بالای ۷۰ درصد کشور 

قاضی زاده هاشمی در جلسه شورای فرهنگ ترویج ایثار و شهادت گلستان یادآور شد: در زمان حاضر ۳۳ هزار فرزند شهید و جانباز بالای ۷۰ درصد کشور متقاضی شغل هستند.

وی بیان کرد: زمانی که از ترویج فرهنگ تکریم صحبت می کنیم باید توجه ویژه‌ای به خانواده شهدا و ایثارگران داشته باشیم.

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به وجود قوانین مناسب در کشور ادامه داد: مدیران باید دنبال ارائه راهکار برای اجرای قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی باشند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: منابع مالی این بنیاد بسیار اندک است و نمایندگان باید لایحه بودجه بخش این بخش را ترمیم کنند و اعتبار فعلی فقط جوابگوی ۳۰ تا ۴۰ درصد نیاز سازمان است.

بهره برداری از مجتمع توانبخشی ایثارگران گلستان تا ۶ ماه آینده

وی در بازدید از مجتمع توانبخشی ایثارگران گلستان  هم گفت که با تخصیص اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریالی تا ۶ ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

قاضی‌زاده هاشمی ادامه داد: برای این پروژه تاکنون پنج برابر برآورد اولیه هزینه شده و به اندازه ۱۰ سال نیز عقب ماندگی دارد.

معاون رییس جمهور  اعلام جرم علیه مسوولان متخلف در روند ساخت این طرح را خواستار شد و گفت: ساخت پروژه‌ای که از سال ۸۴ آغاز شده و تاکنون به پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصد رسیده نشان دهنده یک بهم‌ریختگی ساختاری است.

این مقام عالی بیناد شهید  و امور ایثارگران کشور  ادامه داد: نمونه مشابه این پروژه‌ در کشور زیاد است و ما شرمنده خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان هستیم.

وی همچنین در دیدار با نماینده ولی فقیه در گلستان وعده داد که از همه توان برای خدمت رسانی صادقانه به خانواده های معظم شهدا و جانبازان استفاده خواهد کرد.

معاون رییس جمهور در ادامه این سفر ا خانواده شهید دکتر عبدالله عباسی از شهدای مدافع سلامت و بهمن عسگری آزاده و جانباز ۵۰ درصد گلستان دیدار کرد.

ثروت کشور را از مشکلات نجات نمی دهد

قاضی‌زاده‌هاشمی در نخستین گردهمایی و تجلیل از نخبگان شاهد و ایثارگر ممتاز قرآنی و مدال‌آوران ورزشی در حوزه‌های بین‌المللی و کارآفرینی در سالن همایش‌های کوثر سازمان تبلیغات اسلامی گرگان اظهارداشت: کشور ما فقیر نیست و ثروت، کشور را از مشکلات نجات نمی‌دهد.

وی بیان کرد: هرچند امروز هم در تحریم هستیم اما نیازمند فرهنگ ایثار هستیم، این فرهنگ‌ باید توسط مردم ایجاد شود و در واقع نیاز به انقلاب مردمی داریم.

معاون‌ رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران‌ در آخرین برنامه سفر ۲ روزه به گلستان با خانواده ۲ شهید اهل سنت شهرستان آق‌قلا دیدار کرد

به گزارش ایرنا، ساعاتی پس از حضور قاضی زاده هاشمی ، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور هم شامگاه چهارشنبه وارد گرگان شده بود.

ادای احترام به شهید حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان در گرگان

معاون پارلمانی رییس جمهور که برای حضور در تجمع یوم الله ۹ دی و شرکت در چند برنامه مذهبی به گلستان سفر کرده بود در بدو ورود به این استان در فرودگاه گرگان به شهید مازندرانی حادثه تروریستی زاهدان که همزمان وارد این استان شده بود، ادای احترام کرد.

حسینی در بدو ورود به گرگان از انتقال پیکر شهید مهران شوری‌زاده به این فرودگاه از طریق پرواز دیگر باخبر شد و برای ادای احترام به این شهید دقایقی را در باند فرودگاه به انتظار فرود هواپیمای بعدی ایستاد و پس از استقبال رسمی و نظامی از پیکر این شهید، فرودگاه را ترک کرد.

در ادامه معاون پارلمانی رییس جمهور در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم در گرگان گفت که جایگاه خانواده شهدا همتراز با منزلت شهیدان بوده و حفظ شان آنها بر همگان واجب است. 

سید محمد حسینی در دیدار با خانواده شهید افشین ذورقی اظهار داشت :‌ اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی مدیون خون شهدای جمهوری اسلامی ایران است که گاهی این افتخار در دوران جنگ تحمیلی رزق و نصیب آنها شد و گاهی در سنگر صیانت از حرم آل الله و دفاع از حرم این توفیق حاصل گردید.

وی در ادامه سفر به این استان با آیت الله سید کاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه شهر گرگان دیدار کرد و در این نشست گفت: دولت با راهکارهای مختلف و برنامه ریزی دقیق درصدد است مشکلات اقتصادی کشور حل شود و رونق تولید شکل بگیرد.

تلاش دولت برای حل مشکلات اقتصادی کشور ادامه دارد

وی افزود: تاکنون بخشی از تلاش‌های دولت در حوزه سلامت و تامین واکسن کرونا به ثمر نشسته و در بخش‌های اقتصادی تلاش دولت همچنان ادامه دارد.

معاون پارلمانی رییس جمهور به سفرهای استانی آیت الله رئیسی اشاره  و اضافه کرد که حضور رییس جمهور در بین مردم و پیگیری مشکلات و مسائل آنها از نزدیک موجب امیدواری در آنان می‌شود.

سیدمحمد حسینی در گردهمایی بزرگداشت یوم الله ۹ دی در مصلی جمعه گرگان اظهار داشت: حضور حماسی مردم در این راهپیمایی گسترده نشان دهنده بینش عمیق ایرانیان و احساس مسوولیت آن ها در بزنگاه های حساس تاریخ انقلاب اسلامی بود.

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت : در طی بیش از چهار دهه پس از انقلاب ملت هزینه های سنگینی برای صیانت از نظام جمهوری اسلامی ایران پرداخت کرده اند و اجازه نخواهند داد تا فریب خوردگان داخلی و دشمنان بیرونی  به نظام لطمه ای وارد کنند.

حسینی در دیدار با مدیران شهری گرگان اظهارداشت: عزم و اراده دولت در خدمت رسانی به مردم استوارتر از آن است که حواشی و هجمه ها بتوانند در آن خللی ایجاد کنند.

 دیدار چهره به چهره نیمی از نمایندگان مجلس با رییس جمهور

وی افزود: در مدت چند ماهه فعالیت دولت سیزدهم بیش از نیمی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با آیت الله رئیسی دیدار چهره به چهره داشته و مشکلات و مطالبات خود را مطرح کردند.

حسینی در دیدار با علما و روحانیون اهل سنت گلستان هم گفت: رویکرد رییس جمهور در توزیع امکانات ، خدمات و بهره گیری از فرصت‌ها و دسترسی مردم به خدمات و تحقق عدالت در کشور نگاهی فراگیر و تقریبی است.

وی افزود: انتخاب استان سیستان و بلوچستان به عنوان یکی از نخستین سفرهای استانی آیت الله رئیسی بیانگر توجه ویژه ایشان به دغدغه‌ها و مشکلات مناطق سنی نشین کشور است و با حضور در دور افتاده‌ترین مناطق به صورت چهره به چهره با آحاد مردم منطقه دیدار و پای درد و دل‌های آنها نشست .

حسینی گفت: وحدت و اتحاد بین شیعه و سنی در جمهوری اسلامی ایران یک امر راهبردی و محوری است و همه مسوولان به آن اعتقاد راسخ دارند .

سید محمد حسینی همچنین در دیدار با نخبگان و دانشگاهیان گلستان در گرگان افزود: سمت و سو و جهت برنامه‌ها و سیاست‌های دولت سیزدهم متناسب با شرایط کشور  برای رفع مشکلات مردم و توسعه متوازن است.

گره زدن مشکلات کشور به مذاکره با اروپایی ها منسوخ و بی ثمر است

معاون پارلمانی رییس جمهور اظهارداشت: عده‌ای در داخل کشور تلاش دارند تا همه مشکلات را به موضوع مذاکرات با اروپایی ها گره بزنند و چنین به جامعه القا کنند که مشکلات جامعه فقط با تسلیم در برابر زیاده خواهی های اروپاییان برطرف می‌شودکه این دیدگاه منسوخ و بی ثمر است.

حسینی شامگاه روز پنجشنبه در آیین بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مصلی گرگان اظهارداشت: مردم باید با ویژگی های شخصیتی چنین فرماندهان مخلص و فداکاری آشنا شوند و هنرمندان از همه ظرفیت ها برای معرفی خصوصیات بارز این شهید استفاده کنند.


وی خاطرنشان کرد: الگو سازی از شهید سلیمانی که نماد مبارزه با استکبار بود وظیفه تک تک نیروهای انقلاب است و به عنوان یک فرمانده ولایی و فداکار باید برای جوانان و نوجوانان یک الگو باشد.

معاون پارلمانی رییس‌جمهور تصریح کرد: شهید سلیمانی به صورت مستمر در حال خودسازی و تهذیب نفس و فرماندهی جامع الاطراف بود، یعنی همانطور که  در میدان نبرد با دشمن فرمانده ای قاطع و شجاع بود در پشت میدان نبرد، با فرزندان و یادگاران شهدا روابطی پر از عاطفه و محبت پدرانه بی نظیری داشت.

 به گزارش ایرنا ، سفر ۲ معاون رییس جمهور در آستانه سفر آیت الله رئیسی به گلستان نشان داد که عزم دولت برای زدودن غبار محرومیت قاطع و جدی است و دولتمردان دولت سیزدهم در تلاش هستند که سفرهای استانی فارغ از جنبه های عمومی سفر نظیر ملاقات چهره به چهره مردم با مسوولان در حوزه میدانی هم بخشی تنگناها و دغدغه های استان را برطرف کند.

 استان گلستان ۲ میلیون نفر جمعیت و 14 شهرستان دارد.

برچسب‌ها استان گلستان سفر استانی سید امیرحسین قاضی ‌زاده هاشمی سیدمحمد حسینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان گلستان سفر استانی سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی استان گلستان سفر استانی سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی سیدمحمد حسینی بنیاد شهید و امور ایثارگران معاون پارلمانی رییس جمهور معاون رییس جمهور قاضی زاده هاشمی آیت الله رئیسی جمهوری اسلامی رییس جمهور چهره به چهره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۳۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران

روابط عمومی صدا و سیمای گیلان اعلام کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیین و پاسخگو بودن مسئولان به مردم و اجرای اصل مطالبه گری رسانه ملی عوامل برنامه ساز سیمای این مرکز درصدد تهیه برنامه‌ای با عنوان «پاسخ» برآمدند.

این برنامه به دلیل ویژگی مطالبه گری که دارد شفاف و بدون تعارف دغدغه‌های مردم را پیگیری می‌کند. 

ذات و ماهیت این برنامه به دنبال طرح خواسته‌های مردم و پیگیری پاسخ آن از مدیران استان گیلان است. 

شفاف سازی، ترویج و توسعه و افزایش ظرفیت پاسخگویی مدیران اجرایی و پیگیری مشکلات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی گیلان با حضور مدیران کل، روسای سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف استان از اهداف برنامه «پاسخ» است. 

این برنامه با بخش‌های گفتگو با مهمان، گزارش مردمی، تصاویر ارسالی مردم و سوالات مردمی همراه با مشاوره اساتید دانشگاه و کارشناسان و نخبگان استان چهارشنبه هر هفته از ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه به طور زنده از شبکه باران به روی آنتن می‌رود.

عوامل برنامه تلویزیونی «پاسخ» عبارتند از:

تهیه کننده: محمود رحمتی، دستیار تهیه: زهرا فقیری، کارگردان: مهرداد محزون، مجریان: مهدی لطفی، شهریار سروری

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • استقبال بازار جهانی از محصولات دانش بنیان وطنی
  • وعده صادق اقتدار ایران را به منصه ظهور گذاشت
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • پیشنهاد تغییر نام دانشگاه «فنی حرفه‌ای» به «مهارت» قابل پیگیری است
  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند
  • سفر خارجی رئیسی بعد از «وعده صادق» نشان از اقتدار کشور است
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • حسینی: تغییر نام دانشگاه از فنی حرفه‌ای به دانشگاه ملی مهارت پیشنهادی موجه و قابل پیگیری است
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران