Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، پنجره زمستانی نقل و انتقالات  بازیکنان فوتبال اروپا از روز اول ژانویه سال ۲۰۲۲ بازگشایی و روز ۳۱ ژانویه بسته خواهد شد. در فاصله چند روز مانده به آغاز فصل نقل و انتقالات زمستانی خبر‌های زیادی درباره جا به جایی بازیکنان به گوش می‌رسند.

در این گزارش به مهمترین خبر‌های مربوط به نقل و انتقالات اشاره می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رینکن در راه به بازگشت جنوا

توتوسپورت ادعا می‌کند که توماس رینکن در آستانه بازگشت به جنوا است.

این هافبک دفاعی ۳۳ ساله دو سال و نیم را در جنوا سپری کرد و سپس به یوونتوس و بعد تورینو رفت.

جنوا در تلاش بوده تا با بازیکن ملی پوش ونزوئلا به توافق برسد و حالا او با بازگشت به باشگاه موافقت کرده است.

فلامنگو کوتینیو را به صورت قرضی می‌خواهد

فیلیپه کوتینیو ممکن است در ژانویه به برزیل بازگردد.

خبر‌هایی از جدایی این هافبک برزیلی از بارسلونا در رسانه‌ها مطرح است و اسپورت می‌گوید فلامنگو مایل به جذب او است.

فلامنگو او را به صورت قرضی تا تابستان به خدمت خواهد گرفت، اما بندی در قرارداد خواهد گنجاند که بتواند این مدت را تا پایان سال ۲۰۲۲ تمدید کند.

تلاش لاتزیو برای تمدید قرارداد لوئیز فیلیپه

به گزارش Calciomercato، لاتزیو در تلاش است تا لوئیز فیلیپه را برای امضای قراردادی جدید در هفته‌های آینده متقاعد کند.

این مدافع میانی می‌تواند در پایان فصل به صورت آزاد باشگاه را ترک کند، اما تیم سری آ مصمم است از این اتفاق جلوگیری کند.

این بازیکن ۲۴ ساله خواهان دستمزد ۲ میلیون یورویی است، اما لاتزیو می‌خواهد دستمزد او را کاهش دهد.

کورینتیانس در تعقیب دیگو کاستا

کورینتیانس به دیگو کاستا پیغام داد" قراردادت را با اتلتیکو تمام کن تا دوباره با هم صحبت کنیم. "
دیگو کاستا نمی‌خواهد عجولانه تصمیم بگیرد، بنابراین سعی می‌کند با احتیاط بیشتری تصمیم بگیرد.

اینتر در حال مذاکره با گینتر برای انتقال تابستانی است

GOAL تایید می‌کند که پس از این که ماتیاس گینتر، مدافع بوروسیا مونشن گلادباخ تایید کرد پس از ۵ فصل باشگاه بوندسلیگایی را ترک خواهد کرد، اینتر علاقمند به خرید او شده است.

این بازیکن ۲۷ ساله، عضو تیم قهرمانی آلمان در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، نیم دهه گذشته را در بوروسیا پارک گذراند و خود را به عنوان یکی از بهترین مدافعان میانی کشورش مطرح کرد.

اما با انتشار اخباری مبنی بر خروج او از گلادباخ در پایان فصل جاری، باشگاه‌ها برای خرید او در حالت آماده‌باش قرار گرفته‌اند و به نظر می‌رسد قهرمان سری آ برای جذب او پیشتاز باشد.

موراتا مورد نظر بارسا

بارسلونا آلوارو موراتا را به عنوان یکی از اولویت‌های این باشگاه در نظر گرفته است.

بارسلونا با اطرافیان آلوارو موراتا مهاجم اتلتیکومادرید تماس گرفته است، GOAL تایید می‌کند که آبی اناری‌ها مایل هستند تا شش ماه پایانی قرارداد قرضی این مهاجم با یوونتوس را بر عهده بگیرند و مایلند ممفیس دپای را به تیم سری آ بفروشند تا این معامله تسهیل شود.

دوران موراتا در ایتالیا رو به پایان است، زیرا یووه قصد ندارد از حق خود برای خرید قطعی مهاجم اتلتیکومادرید با مبلغ ۳۵ میلیون یورو در پایان فصل استفاده کند.
ژاوی سرمربی جدید بارسا مایل است شماره ۹ آزمایش شده را به جمع بازیکنان خود اضافه کند. با این حال، با بانوی پیر علاقه‌ای به خرید دیپای، ملی پوش هلندی بارسا ندارد.

دی لیخت در ژانویه یووه را ترک نخواهد کرد

ماتییس دی لیخت در پنجره نقل و انتقالات ژانویه یوونتوس را ترک نخواهد کرد و بند آزادسازی برای بارسلونا ندارد.

گفته می‌شد ستاره بیانکونری در سال جدید از تورین جدا خواهد شد، اما او تا قبل از تابستان یووه را ترک نخواهد، ضمن آن که او گزینه اول بارسا نیست.

توسان آماده ترک اورتون

چنک توسون مهاجم ترکیه‌ای اورتون در برنامه‌های رافا بنیتز نیست. این مهاجم ترک آماده ترک اورتون در ژانویه است. او ممکن است به سوپر لیگ ترکیه بازگردد. بشیکتاش علاقه خود را برای جذب مجدد او نشان داده است.


مذاکرات بارسلونا و دمبله به بن‌بست خورد

به گزارش گل عثمان دمبله ممکن است تابستان امسال بارسلونا را ترک کند، زیرا مذاکرات او با این باشگاه برای تمدید قرارداد به نتیجه نرسید.

مذاکرات آنطور که بلوگرانا انتظار داشتند پیش نرفت و درخواست‌های دمبله برای قرارداد جدید برآورده نشد. ۲ طرف در مسئله دستمزد اختلاف زیادی با هم دارند.
منچستریونایتد و نیوکاسل به دقت اخبار دمبله را دنبال می‌کنند. هر دو باشگاه قبلاً علاقه جدی خود را به جذب این وینگر ابراز کرده بودند.

خبر‌های کوتاه رسانه‌های روسی به نقل از  رسانه فرانسوی RMC Sport گزارش دادند که لیون فرانسه مبلغ پیشنهادی خود برای خرید سردار آزمون را یک میلیون یورو افزایش داده است. حالا لیون حاضر است ۴ میلیون یورو برای آزمون بپردازد.

به گفته لوئیک تانزی، روزنامه نگار فرانسوی، موناکو و نیکو کواچ راه خود را از هم جدا کرده اند. نیوکاسل در حال آماده سازی پیشنهادی برای جوردن ورتوت هافبک رم در پنجره نقل و انتقالات ژانویه است. باکاری ساکو، بازیکن ۳۳ ساله و وینگر سابق کریستال پالاس با سنت اتین قرارداد امضاء کرد. وستهام یونایتد مذاکرات برای انتقال توسین آدارابیویو ستاره فولام را در ژانویه آغاز خواهد کرد. میدلزبرو در آستانه توافقی برای خرید قرضی آرون کانولی مهاجم برایتون تا پایان فصل است. ناپولی از طریق واسطه‌ها با منچستریونایتد در تماس است تا در مورد خرید قرضی اکسل توانزبه به علاوه گزینه خرید قطعی او صحبت کند. قیمت، مسئله کلیدی برای ادامه مذاکرات خواهد بود. TyC Sports می‌نویسد، منچستریونایتد در تلاش است تا با نمایندگان خولیان آلوارز، ستاره ریورپلاته دیداری ترتیب دهد. گفته می‌شود که ارزش او حدود ۲۰ میلیون یورو است. نیوکاسل همچنان در حال تلاش برای جذب کیران تریپیر از اتلتیکو مادرید است که قراردادش در سال ۲۰۲۳ تمام می‌شود. اتلتیکو منتظر پیشنهاد رسمی است. آرک میلیک مهاجم لهستانی المپیک مارسی به یوونتوس پیشنهاد شده است. او می‌تواند المپیک مارسی را در ژانویه ترک کند.

بیشتر بخوانید

رونالدو، چه زمانی اولدترافورد را ترک می‌کند؟ آخرین خبر‌ها از نقل و انتقالات فوتبال اروپا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش نقل و انتقالات کوتینیو نقل و انتقالات میلیون یورو برای خرید پایان فصل خبر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۳۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه به لحظه با ال‌کلاسیکوی فوتبال اروپا

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و بایرن مونیخ برای رسیدن به ‏جام قهرمانی چمپیونزلیگ سه بازی دیگر پیش رو دارند. این دو غول ‏فوتبال اروپا امشب به میزبانی مونیخی‌ها اولین بازی‌شان را در دور ‏رفت نیمه‌نهایی برگزار می‌کنند. ‏

بایرن مونیخ-رئال مادرید، ال‌کلاسیکوی فوتبال اروپا است. با اینکه ‏هواداران رئال بعد از پیروزی دراماتیک مقابل منچسترسیتی در مرحله ‏قبلی هیجان زیادی دارند و خیلی‌ها با خوشحالی زودهنگام از ‏پانزدهمین جام صحبت می‌کنند ولی در رختکن رئال همه می‌دانند که ‏برآمدن از پس بایرن مونیخ در این تورنمنت چقدر دشوار است. ‏

ترکیب احتمالی بایرن: نویر، کیمیش، کیم مین جائه، دایر، دیویس، ‏پالوویچ، گورتزکا، مولر، موسیالا، گررو، هری‌کین.

 ترکیب اصلی رئال مادرید: لونین، لوکاس واسکز، رودیگر، ناچو، فرلان مندی، والورده، شوامنی، کروس، رودریگو، وینیسیوس، بلینگام.
 

پوشش زنده خبری 11 اردیبهشت 1403 ساعت 21:00

کروس و آنچلوتی در سال 2014. ستاره بایرن با پیراهن قرمزرنگ بایرن ‏امشب با پیراهن سفید مقابل تیم سابقش می‌ایستد. ‏

11 اردیبهشت 1403 ساعت 20:58

بازی امشب مقابل بایرن مونیخ پنجاهمین بازی دو ستاره رئال در این ‏تورنمنت است: والورده و رودریگو پنجاهمین حضورشان در ‏چمپیونزلیگ را تجربه می‌کنند.‏

11 اردیبهشت 1403 ساعت 20:42

آنچلوتی هرگز مقابل بایرن مونیخ شکست نخورده است. این روند امشب ادامه پیدا خواهد کرد؟

11 اردیبهشت 1403 ساعت 20:37

ترکیب اصلی رئال مادرید توسط کارلو آنچلوتی اعلام شد: لونین، لوکاس واسکز، رودیگر، ناچو، فرلان مندی، والورده، شوامنی، کروس، رودریگو، وینیسیوس، بلینگام.

 

11 اردیبهشت 1403 ساعت 20:29

کارلو آنچلوتی در آستانه بازی با بایرن مونیخ گفت مشتاق دیدار دوباره ‏با توماس توخل است. او گفت هدف رئال فینال است و نه ‏نیمه‌نهایی.

لینک خبر

11 اردیبهشت 1403 ساعت 20:28

ماتیس دلیخت که دیروز با بایرن تمرین نکرد و گفته می‌شد به دلیل ‏مصدومیت امشب بازی نخواهد کرد ساعتی پیش به هتل بایرن وارد ‏شد. ‏

11 اردیبهشت 1403 ساعت 20:26

کلمنت تورپین داور دیدار امشب بایرن و رئال است. هر دو تیم تا حالا ‏سابقه شکست در مسابقاتی که توسط این داور قضاوت شده را ‏ندارند. این داور فرانسوی هشت‌بار بازی‌های بایرن را قضاوت کرده که ‏بایرن هیچکدام را نباخته. رئال هم شش‌بار با قضاوت تورپین به ‏میدان رفته که هیچ باختی نداشته است. ‏

دیگر خبرها

  • اکرم عفیف: رونالدینیو قطری می‌تواند به اروپا برود
  • لحظه به لحظه با ال‌کلاسیکوی فوتبال اروپا
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۱۱‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • سعید دقیقی: 100 میلیارد از جیب مردم قزوین برای خرید پرسپولیس رفته است؛ شهرداری برای شمس آذر هزینه کند!
  • خاوی مارتینز: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین جنگ تاریخ فوتبال است
  • ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • نتایج دیروز و دیشب فوتبال باشگاهی اروپا
  • کاملاً برخلاف مردان؛ زنان بارسلونا باز هم فینالیست اروپا شدند