Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، «خضر الاعرج» رییس شورای محلی روستای «الولجه» گفت: مسؤولان رژیم اشغالگر اسرائیلی به یک سوم از ساکنان این روستا اخطار تخریب منازلشان را داده است.

وی افزود: تعداد جمعیت این روستا حدود ۳ هزار نفر است که بر این اساس با تخریب منازل یک سوم این روستا، ۹۰۰ نفر با خطر اخراج از روستا مواجه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای محلی روستای «الولجه» اضافه کرد، مقام های صهیونیستی با بخش هایی از این روستا که حدود یک سوم ساکنان آن را شامل می شود، به ویژه محله «جویزه» به گونه‌ای رفتار می‌کنند که گویا این روستا از توابع قدس است که تحت اشغال آن ها قرار دارد.

پیشتر مرکز تحقیقات سرزمینی ویژه مستندسازی تجاوزات رژیم اسرائیل در سرزمین‌های فلسطین اعلام کرده بود که در سال ۲۰۲۱ میلادی اسرائیلی‌ها حدود ۹۵۰ خانه و تاسیسات متعلق به فلسطینی‌ها را ویران کردند و حدود ۲۴ هزار و ۷۵۰ هکتار زمین را مصادره کردند.

به نوشته القدس العربی بر اساس داده‌های جنبش حقوق بشر «السلام الآن» اسرائیل، حدود ۶۶۶ هزار شهرک‌نشین اسرائیلی در ۱۴۵ شهرک بزرگ و ۱۴۰ پایگاه بی‌ضابطه (بدون مجوز توسط رژیم اسرائیل) در کرانه باختری از جمله قدس شرقی ساکن شده اند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ایام فاطمیه اومیکرون قاسم سلیمانی مذاکرات وین حماسه 9 دی اسرائیل رژیم صهیونیستی قدس اشغالی فلسطینیان تخریب منازل ایام فاطمیه اومیکرون قاسم سلیمانی مذاکرات وین حماسه 9 دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۳۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها پل چوبی روستای شورکش بر اثر باران سیل آسا تخریب شد + فیلم

روستای شورکش از توابع شهرستان بابل استان مازندران است. بر روی رودخانه این روستا پل چوبی که هیچگونه ایمنی ندارد جهت عبور اهالی در نظر گرفته شده است اما با بارش های اخیر و سیلابی شدن رودخانه تنها پل چوبی این رودخانه تخریب شد و اهالی این روستا را با مشکل مواجه کرد.

شهروندخبرنگار ما با ارسال فیلم از مسئولان درخواست رسیدگی و ساخت پل بر روی این رودخانه را کرد.

منبع: علی حاجی آقازاده سنگرودی - مازندران

بیشتر بخوانید:

عبور دلهره‌آور و ترسناک از رودخانه کشکان پلدختر + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • کشته شدن 2 فرمانده ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه
  • اعتراض دانشجویان حامی فلسطین به دانشگاه «سوربن» رسید
  • خط و نشان وزیر اسرائیلی برای نتانیاهو
  • عضو کابینه جنگ اسرائیل : اگر کابینه نتانیاهو توافق تبادل [اسرا] را نپذیرد، سرنگون می‌شود
  • نتانیاهو توافق را نپذیرد سرنگون می‌شود
  • وزیر اسرائیلی به نتانیاهو: به رفح حمله نکنی، کابینه‌ات ساقط می‌شود
  • تنها پل چوبی روستای شورکش بر اثر باران سیل آسا تخریب شد + فیلم
  • شهادت ۳۷ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه
  • هاآرتص: ما «عنصری نامطلوب» هستیم/ تحریم فرهنگی اسرائیل در سراسر جهان رو به گسترش است
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی