Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، هفته دوازدهم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور ، از عصر شنبه ۱۱ دی ماه آغاز می‌شود که در یکی از این دیدارها، تیمهای فوتبال شهرداری آستارا و ویستاتوربین مقابل هم قرار می‌گیرند.

این دیدار به میزبانی تیم شهرداری بندرآستارا و در ورزشگاه تازه بازسازی شده وحدت این شهر برگزار می‌شود تا تیم شهرداری آستارا برای دومین بار در رقابتهای فصل جاری در ورزشگاه خانگی خود به میدان برود که پیشتر در ورزشگاه سردارجنگل رشت انجام می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرداری آستارا کهاکنون در رده دهم جدول لیگ دسته یک قرار دارد، طی هفته های اخیر بر روی ریل ناکامی حرکت کرده است، در این دیدار خانگی به طور حتم به دنبال کسب سه امتیار و تغییر جایگاه خود خواهد بود.

شهرداری استارا چند هفته‌ای است که طعم شیرین پیروزی را نچشیده و در چند دیدار اخیر خود تساوی های سریالی را در کارنامه ثبت کرده و یا متحمل شکست شد و به همین دلیل این تیم از رقابت بالای جدول در هفته های نخست به نیمه دوم جدول رده بندی سقوط کرد.

با توجه به اینکه تیم ویستاتوربین پایین تر از شهرداری آستارا در جدول رده بندی قرار دارد، تیم شهرداری آستارا با پیروزی در بازی خانگی خود، فاصله‌اش را با این تیم و سایر تیمهای نیمه دوم جدول افزایش می‌دهد و از سوی دیگر، فاصله خود را با تیمهای میانه جدول و صدرنشین نیز کاهش خواهد داد.

به همین دلیل این دیدار خانگی برای تیم شهرداری آستارا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چون این تیم می‌تواند با برتری در این بازی، سه امتیاز شیرین این دیدار را تصاحب و پس از مدتها به یک پیرووی دست یابد تا این پیروزی، نتیجه‌ای برای شروع مجدد روند روبه رشد این تیم باشد.

هم اینک و تا پایان هفته یازدهم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، تیم شهرداری بندرآستارا با کسب ۱۴ امتیاز در مکان دهم و تیم فوتبال ویستاتوربین تهران با کسب ۱۲ امتیاز در مکان سیزدهم جدول رده‌بندی قرار دارند.

ملوان در تهران به دنبال حفظ صدرنشینی است

اما تیم فوتبال ملوان بندرانزلی دیگر نماینده استان گیلان در رقابتهای لیگ دسته اول کشور، در هفته دوازدهم این مسابقات باید عصر شنبه در دیداری همزمان، در تهران رو در روی تیم فوتبال سایپا قرار گیرد.

ملوانان که هم اینک شرایط مناسبی در جدول رده‌بندی دارند و چند هفته‌ای است که صدرنشین این مسابقات هستند، برای حفظ و تداوم صدرنشینی خود، به دنبال کسب پیروزی در این بازی خارج از خانه هستند تا با غلبه بر سایپا، همچنن صدرنشین لیگ باشند.

تیم ملوان طی هفته‌های اخیر با انجام بازی های قابل قبول ، نتایج مناسبی نیز کسب کرده اما به دلیل فشردگی جدول بین تمیهای صدرنشین ، با یک لغزش ، این تیم جایگاه خود را به سایر رقبا خواهد داد و به همین دلیل بازی این تیم مقابل سایپا نیز از اهمیت ویژه‌ای برخودار است.

از سوی دیگر تیم سایپا نیز تاکنون نتوانسته در رقابتهای لیگ دسته اول نتایج خوبی را کسب کند و هم اینک جاگیگاه مناسبی نیز در جدول رده‌بندی ندارد و به همین دلیل ملوانان می‌توانند از این فرصت نهایت استفاده را برده و در شرایطی که سایپا وضعیت مناسبی ندارد، برابر این تیم به پیروزی برسد.

تا پایان هفته یازدهم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور جام آزادگان، ملوان با کسب ۲۳ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم سایپا نیز با کسب ۱۱ امتیاز در رتبه چهاردهم جدول رده بندی قرار گرفته است.

در رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور جام آزادگان، ۱۸ تیم حضور دارند که در یک گروه به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می‌پردازند که تیمهای ملوان و شهرداری بندرآستارا نمایندگان گیلان در این لیگ هستند.

برچسب‌ها فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان شهرداری آستارا جدول رده بندی همین دلیل تیم شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۳۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبشار لوه این هفته برای دومین بار قربانی گرفت؛ امروز مسافر سبزواری سقوط کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان قاسم غریب‌آبادی با اعلام این خبر گفت: یک زن پنجاه ساله که از سبزوار برای گشت و گذار در تعطیلات به گلستان آمده بود ساعت ۱۳ و پانزده دقیقه ظهر امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت از ارتفاع آبشار لوه سقوط کرد و جان خود را از دست داد.

او افزود : ۳ تیم امدادی از پایگاه های سه راهی گالیکش و تنگراه به محل حادثه اعزام شدند و با ایجاد کارگاه های متعدد و ابزار کوهستان پیکر جان‌باخته را پس از پنج ساعت تلاش به محل مناسب انتقال دادند.

وی گفت : این فرد به علت لغزیدن از ارتفاع زیاد و شدت ضربه جان خود را از دست داد.

غریب آبادی افزود : سه شنبه گذشته نیز یک مسافر تهرانی بر اثر سقوط از آبشار لوه جان باخت.

دیگر خبرها

  • پیش بینی بورس یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جولان اولین اتوبوس‌های فرنگی در پایتخت | کرایه هر مسافر ۳شاهی
  • خروج قطار افغانستان_ترکیه از مرز شمتیق+فیلم
  • رتبه نهم، پرمشتری‌ترین جایگاه جدول لیگ
  • آبشار لوه این هفته برای دومین بار قربانی گرفت؛ امروز مسافر سبزواری سقوط کرد
  • عکس| ستاره استقلالی مسافر پاریس شد!
  • بازیکن استقلال مسافر پاریس شد!
  • واگذاری سرویس مدارس شیراز به شهرداری
  • توقف تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در خانه
  • باقری: چمن افتضاح بود، ما با این پا پول درمی‌آوریم!