Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@04:50:25 GMT

لودر قاچاق در لرستان متوقف شد

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۳۳۷۶۹

لودر قاچاق در لرستان متوقف شد

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان گفت: با هوشیاری مأموران پلیس رومشکان یک دستگاه لودر قاچاق به ارزش ۶۰ میلیارد ریال در محورهای مواصلاتی این شهرستان شناسایی و متوقف شد.

سردار یحیی الهی امروز دهم دی‌ماه، اظهار کرد: مأموران انتظامی رومشکان در راستای مقابله با ورود کالای ترانزیتی و قاچاق، در محورهای مواصلاتی این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری تریلی کشنده حامل یک دستگاه لودر را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در بررسی مدارک ارائه شده از سوی راننده تریلی مشخص شد، محموله فاقد مدارک قانونی است که تریلی و لودر مربوطه به پارکینگ انتقال شدند.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شده است، خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۶۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار الهی با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا به شهروندان توصیه کرد که در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه توسط قاچاقچیان، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی فرمانده انتظامی لرستان قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۳۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ عبدالکریم ساسانی گفت: مأموران انتظامی داراب هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در جاده ها به ۳ دستگاه وانت نیسان مشکوک و برای بررسی بیشتر آن ها را متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی، در بازرسی از این خودرو‌ها ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی داراب با بیان این که در این رابطه ۳ نفر دستگیر شدند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در جاسک
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک