Web Analytics Made Easy - Statcounter

رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد، از عملکرد بازیکنانش در جریان پیروزی برابر برنلی راضی است.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس میزبان برنلی بود و موفق شد با نتیجه 1-3 برابر این تیم به پیروزی برسد.

این تیم در نیمه اول طوفانی ظاهر شده و موفق شده در عرض 35 دقیقه سه با دروازه حریف را باز کند و حالا با کسب این سه امتیاز در فاصله چهار امتیازی آرسنال در رده چهارم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رانگنیک پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« آیا این بهترین نیمه اول تیم پس از حضور من در این باشگاه بود؟ باید بگویم که از نظر هجومی بله. ما هربار که توپ را در نیمه زمین آنها در اختیار داشتیم موفق شدیم کارهایی را انجام دهیم که قصد انجامشان را داشتیم، فضاهای درست را پیدا کنیم و بازیکنان را در موقعیت تک به تک قرار دهیم.»

 

 

این سرمربی آلمانی درباره عملکرد بازیکنانش اضافه کرد:« پس از گل اول کنترل بهتری روی بازی داشتیم اما سپس یک گل دریافت کردیم. هربار توپ در نیمه زمین ما بود هنوز جاهایی برای پیشرفت داشتیم اما از نظر هجومی این بهترین  نمایش ما تا به حال بود.»

رانگنیک ضمن تقدیر از تلاش‌های بازیکنانش ادامه داد:« همه چیز به بدن سرحال، انرژی تازه و برخورد فیزیکی بهتر برابر این تیم مربوط بود. ما می‌دانستیم که بازی برابر آنها می‌تواند تا چه حد دشوار باشد و جنگندگی در این بازی بسیار بالا بود. بازی برابر آنها کمی بیشتر از انتظار سخت بود. بنابراین مهم برای من این بود که در مقایسه با بازی برابر نیوکاسل، دراین دیدار شش بازیکن سرحال در زمین داشتم. در آخر همه این تصمیمات جواب داد. ما بازیکنان درست در پست‌های درست داشتیم و از نظر من بسیار مهم است که هر بازیکن در بهترین پست ممکن به میدان برود.»

 

منچستر یونایتد رالف رانگنیک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد رالف رانگنیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۳۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین سپرها در برابر تیغ برنده تورم کدامند؟

به گزارش  اتاق خبر به نقل از اکونگار، به نقل از گسترش نیوز، این دارایی‌ها می‌توانند شامل طلا، دلار، مسکن، سهام و سایر کالاها باشند. این نوع سرمایه‌گذاری ممکن است به عنوان یک راه حفظ دارایی در برابر تورم مورد استفاده قرار گیرد.

 

دیگر خبرها

  • بهترین سپرها در برابر تیغ برنده تورم کدامند؟
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • چیلیندری مدرن میراثی از دیتونا : بهترین مثال برای وقتی که درست می سازی و 50 سال بعد هم جوابه! (+تصاویر)
  • فنونی زاده: بازی پرسپولیس و سپاهان تحت الشعاع قضاوت داور بود
  • حسینی مثل پرسپولیس: نیمه مربیان برای من(عکس)
  • رالف رانگنیک پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرد
  • رانگنیک پیشنهاد سرمربیگری بایرن مونیخ را رد کرد
  • سانچو: فکر به یونایتد نه، فقط دورتموند و سی‌ال!
  • ستاره پی‌اس‌جی با گل دورتموند مصدوم شد! (عکس)
  • برای حفظ تمرکز تیم: معرفی رانگنیک تأخیر خورد