Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین  در ادامه لیگ برتر پرتغال پورتو پرتغال در خانه ۳ بر یک برابر بنفیکا رقیب دیرینه خود به برتری رسید.

مهدی طارمی مهاجم تیم فوتبال ایران توانست بالاخره بعد از مدتها گل سوم تیمش را در این دیدار به ثمر رساند و به مسیر گلزنی برگردد.

 طارمی ۱۱ بازی بود که در ترکیب پورتو موفق به گلزنی نشده بود و فشار زیادی از روی رسانه های پرتغالی به او وارد شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم ملی پوش ایران علاوه بر گل سوم پاس گل اول تیمش را هم ارسال کرد تا شب درخشانی در لیگ پرتغال داشته باشد.

کد خبر 646764 برچسب‌ها مهدی طارمی خبر مهم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مهدی طارمی خبر مهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۳۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم عجیب اللهیار شکست

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سی و ششم ژوپیر لیگ و ششمین بازی از دور انتخابی برای سهمیه لیگ کنفرانس اروپا در بلژیک، تیم فوتبال وسترلو در حالی که اللهیار صیادمنش را پس از سه مسابقه دوباره در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت 22:15 شنبه شب (به وقت ایران) در استادیوم پلانت گروپ آرنا به مصاف خنت، تیم صدرنشین در این مرحله رفت.

اللهیار صیادمنش که در 6 بازی دور رفت فصل 24-2023 برای هال سیتی در چمپیونشیپ و در 12 مسابقه دور برگشت برای وسترلو در ژوپیر لیگ بلژیک به میدان رفته ولی موفق به گلزنی یا ثبت پاس گل نشده بود، در بازی با خنت به این روند پایان داد.

مهاجم ایرانی وسترلو در دقیقه 2 دیدار شنبه شب مقابل خنت روی توپ برگشتی در محوطه جریمه حریف، شوت‌زنی کرد که ضربه پای چپ او در میانه راه را لوکاس استاسین تبدیل به گل کرد تا تیمش با نتیجه یک بر صفر پیش بیفتد.

پاس گل اللهیار صیادمنش در پایان بازی دستاوردی برای وسترلو نداشت و این تیم در نهایت با نتیجه سه بر دو در دیدار خارج از خانه مقابل خنت شکست خورد تا 17 امتیازی و در قعر جدول مرحله گروهی پلی‌آف انتخابی لیگ کنفرانس در ژوپیر لیگ بلژیک بماند.

اللهیار صیادمنش در دیدار مقابل خنت سیزدهمین بازی فصل خود در ژوپیر لیگ را انجام داد و اولین پاس گل‌اش را پس از یکسال به ثبت رساند.

دیگر خبرها

  • شکست سنگین الاتحاد کلبا مقابل الوصل در شب گلزنی مهدی قائدی
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد +ویدئو
  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • طلسم عجیب اللهیار شکست