Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این مسابقه به دلیل تداوم کرونا با رعایت ضوابط بهداشتی و بدون حضور تماشاگران در سالن شهدای ورزشگاه آزادی شهرستان اردکان برگزار شد..  

تیم‌  چادرملو با دانشگاه یزد، رعد پدافند هوایی قم، شهرداری شهربابک، توس‌مسیر مشهد، آینده‌سازان اراک، پروتئین ۹۹ البرز و نمایندگانی از استان های اصفهان و سیستان و بلوچستان هم‌گروه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقه‌ها به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت زیرنظر فدراسیون بدمینتون برگزار می‌شود. 

آمار ورزشکاران بدمینتون استان یزد که به صورت تفریحی در این رشته فعالیت می‌کنند حدود ۲ هزار نفر است که ۵۰۰ نفر آنها طبق مقررات زیرپوشش بیمه ورزشی قرار دارند.

استان یزد با یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیأت ورزشی  استانی ، ۴۰۰ هیات ورزشی شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه در ۱۱ شهرستان دارد.

برچسب‌ها بدمینتون یزد وزارت ورزش و جوانان اردکان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بدمینتون یزد وزارت ورزش و جوانان بدمینتون یزد وزارت ورزش و جوانان اردکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۳۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۷ تیم باشگاهی اردبیل در جشنواره مینی والیبال

به گزارش خبرگزاری مهر، پیمان مدرس اظهار کرد: با هدف استعدادیابی و استفاده از ظرفیت های والیبالی استان اردبیل جشنواره مینی والیبال استان در اردبیل برگزارشد.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره با حضور ۱۷ تیم از باشگاه ها و مدارس خصوصی و هیاتهای والیبال شهرستانها به مدت دو روز در سالن شهید آسمانی برگزارمی شود.

رئیس هیات والیبال استان اردبیل اضافه کرد: مهمترین هدفی که در برگزاری این نوع جشنواره ها دنبال می کنیم توجه به رده های پایه، کشف استعداد برای آینده والیبال استان، ایجاد رقابت و شورو نشاط در بین باشگاه ها و مدارس خصوصی و همچنین هیات های والیبال شهرستان هاست.

مدرس با اشاره به اینگکه جشنواره های ورزشی تضمین آینده استان اردبیل را در رشته های مختلف ورزشی به دنبال دارد، گفت: در آینده ای نزدیک شاهد برگزاری جشنواره مینی والیبال در بخش دختران اردبیل نیز خواهیم بود.

وی افزود: ماحصل این استعدادیابی و این جشنواره ها در حال حاضر حضور ملینا غفرانی در تیم ملی نوجوانان، سیدمحمد موسوی در تیم ملی نوجوانان، محمدرضا شیرافکن در تیم ملی جوانان و کیانوش حیدری در لیگ برتر والیبال کشور است.

کد خبر 6095635

دیگر خبرها

  • آینده سازان، پیروز فینال نخست لیگ دسته یک حرفه‌ای بسکتبال
  • سجده شکر، پاسخ ساسان به حاشیه‌سازان(عکس)
  • حضور ۱۷ تیم باشگاهی اردبیل در جشنواره مینی والیبال
  • پاس قم فاتح لیگ برتر کاراته/ قهرمان لیگ آینده سازان معرفی شد
  • پارک آبی در اراک احداث می‌شود
  • آینده‌سازان والیبال حریفان جهانی خود را شناختند
  • فیلم| روایت دیدار آینده‌سازان با رهبر انقلاب
  • طرح محله‌محوری مسجد بنیان در ۵۵ محله در دستور کار قرار دارد
  • ارتقای سایت تلفن همراه روستای مزرعه میر‌ها شهرستان اردکان
  • معلمان معماران و آینده‌سازان جامعه هستند