Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه ایرنا، علی چینی به منظور آماده‌سازی تیم ملی فوتبال پیوند اعضا در راه جام جهانی فوتبال ۲۰ بازیکن را به اردو فراخواند.

بر این اساس وحید مظاهری، حسام فتاحی، سعید منتظر پرچی، داود تسبیحی، محمد طهماسبی، رضا طهماسبی، مرتضی جلیل‌وند،‌ علی گودرزی، علی حسن‌شاهی، حمزه پیرمرادیان،‌ موسی خلیفه،‌ رضا قدرتی، انعام رهبر، براتعلی ابراهیمی، حسین محمودی، امیر معماری، وحید جعفری،‌امین صانعی (‌دروزاه‌بان)،‌ رضا اکبری (‌دروزاه‌بان) و سجاد فتح‌الهی نفرات دعوت شده به این اردو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اردو از ۱۴ تا ۱۷ دی ماه در کمپ تیم‌های ملی برگزار خواهد شد. تیم ملی فوتبال پیوند اعضای کشورمان خود را برای حضور در جام جهانی فرانسه که سال آینده برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۴۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، اردوی اماده سازی تیم کشتی فرنگی نونهالان استان برای حضور در رقابت های کشوری به مدت ۲ روز در شهرستان سرخس برگزار شد.

این اردوبا حضور مربیان استان؛اقایان اطاقی و خمبریادگار، اردوی ۲ روزه و فشرده فرنگی کارا توام با اوقات مفرح برگزار شد.

 

دیگر خبرها

  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • انجام ۱۰ عمل اهدای اعضا در خوزستان در ۵ روز، جهشی بی سابقه
  • انجام ۱۰ عمل اهدای اعضا در خوزستان جهشی بی سابقه
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز