Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا،  سناتور جمهوری‌خواه ایالت کارولینای جنوبی، با دفاع از سیاست‌های دولت سابق این کشور در قبال ایران، از مذاکرات به تهران به عنوان «کابوسی برای اسرائیل» یاد کرد.

- سخنگوی کاخ سفید با اشاره به تماس تلفنی رئیس‌جمهوری آمریکا و همتای روس وی گفت که بایدن در این تماس به صراحت تأکید کرد که «اگر روسیه اوکراین را هدف تجاوز جدید قرار دهد، با واکنش قاطعانه آمریکا و هم‌پیمانان آن رو‌به‌رو خواهد شد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

- پرتاب‌ موفقیت‌آمیز ماهواه‌بر سیمرغ توسط ایران، با واکنش مقام‌های آمریکا را به دنبال داشت.

- رؤسای جمهوری آمریکا و روسیه روز پنجشنبه به وقت محلی، به مدت حدود یک ساعت گفت‌وگو کردند.

- یک منبع مرتبط با اعضای ارشد اطلاعاتی عربستان اعلام کرد که دست کم سه نفر از افرادی که در جنایت قتل روزنامه‌نگار منتقد سعودی دست داشتند، به جای زندان در اقامتگاه‌های تجملی در ریاض سکونت دارند.

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ائتلاف متجاوز سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۴۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم


به گزارش تابناک؛ رویترز نوشت: جو بایدن در یک مناظره تلویزیونی گفت: من هستم، نمی دانم چه زمانی اما خوشحال می‌شوم که با او مناظره کنم.

این اظهارات واضح ترین اظهارات بایدن در مورد چشم انداز مناظره ریاست جمهوری بود. بایدن قبلاً متعهد به مناظره با ترامپ نبود و ماه گذشته گفته بود که این موضوع به رفتار رئیس جمهور سابق بستگی دارد. ترامپ که پیش از پیروزی در رقابت‌های مقدماتی جمهوری‌خواهان در ماه گذشته از مناظره با رقبای خود امتناع کرد، در هفته‌های اخیر بایدن را به چالش می‌کشد تا با او درگیر شود و به او پیشنهاد داده است که «در هر زمان و در هر مکان» با او مناظره کند.

بر اساس نظرسنجی رویترز/ایپسوس در اوایل ماه جاری، بایدن در میان رای دهندگان ثبت نام شده ۴۱ به ۳۷ درصد نسبت به ترامپ برتری دارد.

گفتنی است بایدن و ترامپ در دو مناظره تلویزیونی انتخابات ریاست جمهوری در طول مبارزات انتخاباتی ۲۰۲۰ با یکدیگر روبرو شدند.

 

شفقنا

دیگر خبرها

  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • آصفری: بلندتر شدن دیوار بی‌اعتمادی نتیجه سیاست‌های اتحادیه اروپا در قبال ایران است
  • زاخارووا: پلوسی به آمریکایی‌ها توهین می‌کند
  • زنی که به خاطر غزه از دولت بایدن استعفا داد + عکس
  • وانگ یی: آمریکا به سیاست غلط بر حذر داشتن چین ادامه می‌دهد
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • ۷ اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟
  • واکنش سفیر روسیه در آمریکا به کمک‌های جدید به اوکراین
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا