Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@03:46:24 GMT

۹۷ میلیمتر باران در بوشهر بارید

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۳۴۲۲۸

۹۷ میلیمتر باران در بوشهر بارید

گروه استان‌ها - مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به فعالیت ۲ سامانه بارشی متوالی در این استان گفت: بر اساس ارزیابی ایستگاه‌های هواشناسی در سامانه اول، بیشترین بارش باران در بندر بوشهر با ۹۷ میلیمتر ثبت شده است. - اخبار استانها -

فرج‌الله شکوهی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به تداوم فعالیت سامانه بارشی در استان بوشهر تا سه‌شنبه هفته آینده اظهار داشت: پس از خروج سامانه نخست بارشی، مجدداً سامانه بارش فعال دیگری وارد استان بوشهر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بارش باران هفته آینده سبب سیلاب یا آب گرفتگی احتمالی می‌شود خاطر نشان کرد: بارش‌ها به‌صورت رگبار باران، رعد و برق، بارش تگرگ، وزش تند باد پیش‌بینی می‌شود که تدابیر لازم برای جلوگیری از خسارات در بخش‌های مختلف باید انجام شود.

وی با بیان اینکه یکشنبه آینده بر شدت بارش باران در استان افزوده می‌شود گفت: اکنون خلیج‌فارس مواج و متلاطم است و با اختلال در تردد و فعالیت‌های دریایی احتمال غرق شدن شناورها به‌ویژه قایق‌ها وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با توصیف میزان بارش باران در 24 ساعت گذشته در استان تصریح کرد: بر اساس ارزیابی ایستگاه‌های هواشناسی در سامانه اول، بیشترین بارش باران در بندر بوشهر با 97 میلیمتر ثبت شده است.

شکوهی‌پور با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته میزان بارش در ایستگاه دریایی بوشهر بیش از 87 میلیمتر ثبت شده است گفت: در این مدت میزان بارش باران در گناوه 71.5 میلیمتر و خارگ 58.2 میلیمتر گزارش شده است.

وی میزان بارش باران در شهرستان جم را 56.6 میلیمتر دانست و بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته در  اهرم تنگستان 47.6، خورموج دشتی 46.7 و برازجان 46.1 میلیمتر ثبت شده است.

هواشناسی ایران 1400/10/10؛ هشدار بارش‌های سیل‌آسا در 14 استان/ تهران دوشنبه بارانی می‌شودچابهار سومین شهر پرباران جهان شد/ 106.7 میلیمتر بارش در 24 ساعت گذشته ‌بارش باران در استان بوشهر بیش از 75 درصد کاهش یافته است

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر میزان بارش باران در دیگر شهرهای استان بوشهر را بین 4 تا 45 میلیمتر دانست و تصریح کرد: در این مدت در بهرگان دیلم 45.2، بندر دیلم 41.4، بندر کنگان 34، بندر دیر 25.5 و شهرستان عسلویه 4 میلیمتر باران بارید.

انتهای پیام/190/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلیمتر ثبت شده میزان بارش باران استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۴۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باد و باران در اصفهان/ سامانه بارشی جدید در راه است

آفتاب‌‌نیوز :

لیلا امینی با اشاره به بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته تا ۹ صبح امروز در سطح استان، اظهار داشت: بیشترین میانگین بارندگی از ایستگاه زرین‌شهر با ۲۳ میلیمتر، شهر اصفهان ۲۱ میلیمتر، کبوترآباد ۱۷.۵، کوهپایه ۱۷.۱، خوانسار ۱۳.۱ میلیمتر، بویین میاندشت ۱۲.۴ میلیمتر، نجف آباد ۱۲ میلیمتر، چوپانان ۱۰ میلیمتر، دولت آباد ۸.۸ میلیمتر، میمه ۸.۱ میلیمتر، داران ۷.۸ میلیمتر، دهق ۶.۱ میلیمتر، نطنز پنج میلیمتر، چادگان ۴.۴ میلیمتر و گلپایگان ۳.۶ میلیمتر بوده است.

وی با اشاره به فعالیت سامانه بارشی، افزود: وقوع بارش‌های رگباری توأم با رعد و برق کماکان تا شامگاه امروز در مناطق مختلف استان پیش‌بینی می‌شود و احتمال شکل‌گیری روان‌آب و سیلاب‌های محلی وجود دارد.

به گفته رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان فردا شنبه از شدت بارش‌های رگباری کاشته می‌شود و پدیده غالب وزش باد شدید خواهد بود، اما مجدد از روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت یک سامانه بارشی از غرب استان وارد اصفهان خواهد شد.

وی با بیان اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۳ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۱۲ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • دزفول را هم آب برد + عکس
  • شهرستان جم ‌رکورددار بارش‌های استان بوشهر شد
  • تداوم بارش‌ها در نیمه شمالی و شرقی استان یزد
  • ثبت ۳۷ میلیمتر بارندگی در لرستان
  • باد و باران در اصفهان/ سامانه بارشی جدید در راه است
  • میزان بارش‌ها در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • دیروز و امروز در کرمان چقدر باران بارید؟
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی در ایلام
  • فراشبند همچنان صدر نشین ثبت بارش های بهاری
  • اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد