Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-دو نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی در زمینه "طلا، جواهر، نقره و گوهرسنگها" و "فرش دستباف" در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد گشایش یافت. - اخبار استانها -

یه گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، علی جلوه،مدیر نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد اظهارداشت: هفتمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره، جواهر و گوهرسنگ‌ها به همراه دوازدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف دیشب در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی مشهد برپا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هفتمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره، جواهر و گوهرسنگ‌ها در 10هزار مترمربع فضای نمایشگاهی با حضور 84شرکت داخلی و خارجی برپا شده که از مجموع شرکت کنندگان در آن، 47شرکت از خراسان رضوی و 37شرکت از استان‌های تهران، اصفهان، یزد، آذربایجان شرقی و مازندران هستند.

جلوه زمینه فعالیت شرکت‌های حاضر در هفتمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره و جواهر و گوهرسنگ‌های مشهد را تولید زیورآلات و مصنوعات آن‌ها و ماشین آلات، ابزار، خدمات و آموزشگاه‌های مربوطه ذکر کرد.

زنجان و بلاروس نمایشگاه‎های مشترک اقتصادی برگزار می‌کنندهفدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش برگزار می‌شودثبت‌نام در بخش بین‌الملل «دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران» آغاز شد

مدیر نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: دوازدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف با هدف نمایش دستاورد‌های صنعت فرش دستباف کشور در فضایی به گستره پنج هزار مترمربع در نمایشگاه مشهد گشایش یافته است.

جلوه افزود: در نمایشگاه فرش 25شرکت شامل 15شرکت از خراسان رضوی و 10شرکت از استان‌های تهران، خراسان شمالی، قم و آذربایجان شرقی محصولات خود شامل انواع تولیدات فرش دستباف، مواد اولیه و تابلوفرش را به نمایش گذاشته اند.

هفتمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره، جواهر و گوهرسنگ‌ها به همراه دوازدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف از 9تا13 دیماه از ساعت 16تا21 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی مشهد پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

انتهای پیام/281/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هفتمین نمایشگاه بین نمایشگاه بین المللی بین المللی مشهد فرش دستباف المللی طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۴۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مهر» در «فرانچایز ایران»

این مؤسسه منتخبی از توانمندی‌های بخش بازرگانی خود را در حوزه تولیدات محصولات هنری رضوی در دسته‌های مختلف؛ «تابلو»، «متبرک»، «دکوراتیو»، «زیورآلات»، «حجمی» و «زینتی»، از 11 اردیبهشت 1403، به مدت چهار روز در نمایشگاه فرانچایز ایران در محل مرکز دائمی نمایشگاه‌ها و رویدادهای بین‌المللی ایران مال معرفی کرده است.
این نمایشگاه با توجه به لزوم معرفی ظرفیت‌های نوین توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار و همچنین در راستای توسعه زیست بوم کارآفرینی و نوآوری و با در نظر گرفتن فرصت‌های مورد توجه کشور در جهت رونق تولید برپا شده است. ششمین کنفرانس بین‌المللی فرانچایز ایران نیز در حاشیه این نمایشگاه با حضور ویژندهای معتبر داخلی و خارجی، مدیران ارشد سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی و تمامی علاقه‌مندان به این صنعت برگزار می‌شود.
 

طراحی محصولات با محوریت مکتب هنر رضوی
بیش از یک هزار محصول هنری مهر با همکاری هنرمندان مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی و سایر هنرمندان کشور با محوریت مکتب هنر رضوی طراحی شده و بخشی از آن‌ها به مرحله تجاری‌سازی و تبدیل به سوغات زیارت رسیده است.
علاقه‌مندان برای آشنایی بیشتر با محصولات هنری رضوی مهر می‌توانند به سامانه برخط فروش این محصولات مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی به نشانی اینترنتی www.aqartshop.com یا 3 فروشگاه آن در مشهدمقدس واقع در نبش ورودی باب الجواد(ع) حرم مطهر رضوی، مجتمع تجاری قدس و هتل قصر الضیافه مراجعه کنند.
شایان ذکر است، ششمین نمایشگاه تخصصی فرانچایز ایران تا 14 اردیبهشت ماه، در ساعات 14 تا 21 در محل مرکز دائمی نمایشگاه‌ها و رویدادهای بین‌المللی ایران مال به نشانی تهران، اتوبان شهید همت(غرب)، اتوبان شهید خرازی، پذیرای بازدیدکنندگان است.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • نوزدهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در مشهد
  • مرکز مطالعات عراق با ۱۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می آید
  • آغاز به کار سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نساجی یزد
  • حضور بیش از ۱۲۰ شرکت معتبر در نمایشگاه نساجی یزد
  • برپایی نمایشگاه نساجی و پوشاک در یزد
  • «مهر» در «فرانچایز ایران»
  • تجلیل از ۱۵۰ استاد و مربی نظامی و عقیدتی بسیج در مشهد
  • قیمت سکه امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • گشایش دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز