Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مالک ناجی شامگاه پنج شنبه، در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، با اشاره به حماسه یوم الله ۹ دی افزود: تقلب در انتخابات کلید واژه اصلی فتنه در سال ۸۸ بود و با گرم کردن بحث تقلب در انتخابات قبل از اتمام رأی‌گیری و با حمایت‌های دشمنان نظام و همچنین سو استفاده از احساسات مردم شکل گرفت اما هدف اصلی این عملیات از پیش طراحی شده براندازی نظام و اسلام بود که مردم در حماسه ۹ دی با بصیرت نقشه‌های دشمنان را خنثی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: در دی ماه سال ۸۸ وقتی بعد از ۸ ماه دشمنی و دروغ و توطئه، با توهین آشوبگران به مقدسات و ساحت مقدس حضرت اباعبدالله در روز عاشورا، مردم انقلابی و با بصیرت همه کشور در روز ۹ دی حماسه‌ای بزرگ آفریدند و با یک حرکت خود جوش، راهپیمایی باعظمت ۹ دی به وجود آوردند و دشمنانی را که امید داشتند و با صراحت از آن ایام پشتیبانی می‌کرد را ناامید ساختند.

ناجی در ادامه ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: برگزاری مراسم گرامی داشت یاد و خاطره این شهید والامقام، احترام به همه ایثارگران و تمامی کسانی است که در پاسداری انقلاب اسلامی با ولایت مداری خود از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی در سخنان خود بارها به این نکته اشاره کردند که «فرصتی که در تهدید هست در خود فرصت‌ها نیست، اما شرط آن این است که نترسید، نترسیم و نترسانیم» افزود: دشمنان اسلام با به وجود آوردن گروه‌های تروریستی همچون داعش در منطقه خاورمیانه می‌خواست اهداف شوم خود در منطقه را دنبال کند که با ایثار و مقاومت فرماندهانی چون حاج قاسم سلیمانی این تهدید به فرصتی تبدیل شد تا مردم جهان با چهره‌های واقعی این مستکبران بیشتر از پیش آشنا شوند.

فرمانده سپاه شهرستان هشترود با اشاره به این موضوع که بعد از پایان جنگ تحمیلی بعضی از تحلیلگران گفتند که جوانان مدافع اسلام و نظام که ایثارگرانه در دفاع از میهن خود به فیض شهادت نائل شدند دیگر تکرار نمی‌شوند، اما با اوج گرفتن گروه‌های تروریست در منطقه وقتی بحث دفاع از حرم و مظلوم پیش آمد شهید سلیمانی با تکیه بر اصل جوان محوری نشان داد که نسل جوانان انقلابی نه تنها به پایان نرسیده بلکه راسخ‌تر و با ایمان تر از قبل نیز شده است و این جوانان بودند که فرماندهی شهید سلیمانی دست داعش را حرم اهل بیت و دامان مردم مظلوم منطقه کوتاه کردند.

ناجی با پرداختن به ویژگی‌های شهید سلیمانی، تصریح کرد: اینکه مقام معظم رهبری اخلاق، دیدگاه‌ها و منش سردار سلیمانی را به عنوان مکتب معرفی می‌کنند نشان از ویژگی‌های برجسته حاج قاسم بوده که همواره خود را سرباز ولایت و مطیع مطلق مقام معظم رهبری می‌دانست که این تواضع ایشان آنجا مشخص می‌شود که با اینکه فرمانده سپاه قدس بود ولی به جای فرماندهی از پشت بی سیم، با یک لباس معمولی در خط مقدم جبهه‌های مقاومت حضور دائمی داشت.

کد خبر 5388411

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری هشترود شهید سلیمانی یادواره شهدا 9 دی بوشهر ویروس کرونا قاسم سلیمانی سفر رئیس جمهور به قم گرگان آمار کرونا حماسه نهم دی ماه فتنه 88 کرمانشاه عکس استانها دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی سیدابراهیم رئیسی شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۴۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با تقدیر از مدیریت مجموعه تفریحی سپاهان گفت: مدیریت هماهنگ شهری در این شرکت به خوبی صورت گرفت و شاهد همکاری فراجا، میراث فرهنگی، سازمان‌های شهری در کنار هم هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عباس حاج‌رسولی‌ها امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت‌_ در آیین بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور و ۱۵ پروژه خدماتی، گردشگری و ورزشی در مجمتع گردشگری صفه، با اشاره به سالروز تاسیس شوراها اظهار کرد: یکی از زیبایی‌های جمهوری اسلامی، مردم سالاری است و مصداق بارز آن شوراها است.

وی افزود: در هر دوره شورایی، منتخبان مردم چهار سال در خدمت آن‌ها هستند و با انتخاب شهردار که در راس ۱۵ منطقه شهری و ۱۵ سازمان شهری قرار دارد، این مردم‌سالاری را در عرصه شهری تجلی می‌دهند.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: امروز شاهد اقدامات و دستاوردهای شهرداری در حوزه تقویت گردشگری نصف جهان هستیم؛ در شورای اسلامی شهر نیز کمیته گردشگری داریم که هدف ما توسعه گردشگری و توجه به این بخش است و لذا در مقطعی ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای این امر اختصاص یافت.

حاج‌رسولی‌ها با تقدیر از مدیریت مجموعه تفریحی سپاهان خاطر نشان کرد: مدیریت هماهنگ شهری در این شرکت به خوبی صورت گرفت و شاهد همکاری فراجا، میراث فرهنگی، سازمان‌های شهری در کنار هم هستیم.

وی گفت: ما در اصفهان برای خودمان تصمیم می‌گیریم و این زیبایی کار شورایی است؛ در مدت ۱.۵ سال دیگر مردم مجدد شورای دیگری را انتخاب می‌کنند و هر حرکتی در این شهربا پشتوانه انتخابات مردمی انجام می‌شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ویژگی‌های منحصر به‌فرد مجموعه کوه نور تصریح کرد: چنین مجموعه‌ای نه تنها در ایران، بلکه حتی در کشورهای دیگر ندیده‌ام.

کد خبر 749181

دیگر خبرها

  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • تربیت شدگان مکتب اسلام بهترین ذخایر آن هستند
  • رسانه های غربی می خواهند پیروان اهل‌بیت را خشونت‌طلب معرفی کنند
  • شهید مطهری فرقان انقلاب بود
  • دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد
  • مایه کوبی ۲۶ هزار رأس دام سبک در منطقه بارز و شوارز
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • ولایت‌محوری گام نهادن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش