Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-04@10:09:52 GMT

فعالیت مرز بازرگان به حالت عادی بازگشت

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۳۴۵۸۸

سخنگوی گمرک جمهوری اسلامی ایران گفت: صف ورود کامیون‌ها از سمت ترکیه به مرز بازرگان پس از ۷۲ ساعت تلاش شبانه روزی به حالت عادی برگشت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  «سید روح اله لطیفی» اظهار داشت: با افزایش ناگهانی ورود محموله‌ها به کشور به دلیل پایان سال میلادی و تشکیل صف‌های طولانی با اقدام جهادی گمرک و سایر سازمان‌های مستقر در مرز طی ۷۲ ساعت گذشته، پذیرش کامیون‌ها همراه با تخلیه همزمان همه محوطه‌ها افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی گمرک جمهوری اسلامی ایران افزود: شب گذشته با ورود ۶۵۰دستگاه کامیون به گمرک بازرگان، میزان ورود کامیون در ۷۲ ساعت گذشته به دو هزار و ۵۰دستگاه رسید و بدین ترتیب صف ورود کامیون‌ها به گمرک گوربلاغ ترکیه و نهایتا ورود به گمرک بازرگان به حالت عادی برگشت.

لطیفی گفت: هماهنگی و همکاری همه سازمان‌های مستقر در مرز، برگزاری چند ملاقات مرزی با گمرک ترکیه، اقدامات جهادی شبانه روزی، حمایت‌های همه جانبه دستگاه دیپلماسی و نهاد‌های نظارتی، تخلیه سریع محوطه‌ها و ترانزیت داخلی محموله‌ها به دستور رئیس کل گمرک و سرعت گرفتن پذیرش کامیون‌ها با تقویت و استقرار نیرو‌های بیشتر موجب شد تا شاهد بازگشت روند عادی به این مرز باشیم. برچسب ها: گمرک ، مرز بازرگان ، ترکیه

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: گمرک مرز بازرگان ترکیه کامیون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۴۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین تصویر از بازگشت حجازی به استقلال

به گزارش "ورزش سه"، پس از برکناری علی خطیر از سمت مدیرعاملی استقلال، فرشید سمیعی به عنوان سرپرست مدیرعاملی آبی ها منصوب شد و او در نخستین تصمیم مدیریتی خود، سرپرست باشگاه را تغییر داد.

نصرالله خواجه‌گیری که با تصمیم علی خطیر به عنوان جانشین علی سامره انتخاب شده بود، با حکم فرشید سمیعی از سمت خود برکنار شد تا آتیلا حجازی، فرزند اسطوره باشگاه استقلال، در این پست مهم مدیریتی مشغول به فعالیت شود.

حالا آتیلا حجازی از روز جمعه به عنوان سرپرست جدید باشگاه استقلال فعالیت خود را آغاز خواهد کرد تا به عنوان سومین سرپرست این باشگاه مشغول فعالیت شود.

دیگر خبرها

  • احداث تیرپارک کامیون‌های ترانزیتی در آستارا نیاز اصلی مرز زمینی شمال کشور
  • وضعیت عادی برق در اهواز / آبگرفتگی معابر به سرعت تخلیه شد
  • وعضیت عادی برق در اهواز / آبگرفتگی معابر به سرعت تخلیه شد
  • عاموس گلعاد: سنوار برای ما شروط تعیین می کند
  • ایجاد لاین اختصاصی برای تانکر‌های ترانزیتی سوخت در مرز پرویزخان
  • نخستین تصویر از بازگشت حجازی به استقلال
  • فیلم| کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان!
  • کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان (فیلم)
  • هر راننده معترضی ضد انقلاب و اراذل نیست؛ سوخت راننده افغان بیشتر از ایرانی است!
  • ◄ انتقاد رانندگان کامیون با سابقه از حذف مدرک دیپلم برای دریافت کارت هوشمند رانندگی