Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، پیری مسئول سازمان بسیج سازندگی استان زنجان از انتشار فراخوان دومین دوره جشنواره بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی خبر داد.

او گفت: این جشنواره برای دومین سال متوالی، در استان زنجان برگزار می‌شود.

سرهنگ پیری ادامه داد:  جشنواره بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی، امسال در بخش‌های عکس، خبر، مصاحبه و گزارش برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسئول سازمان بسیج سازندگی استان زنجان،آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره را ۳۰ دی‌ماه عنوان کرد و افزود: مراسم اختتامیه نیز بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

او  با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این جشنواره  تجلیل از خدمات گروه‌های جهادی است گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات و نحوه ارسال آثار به کانال‌های روبیکا و ایتا مراجعه و یا آثار خود را در پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۰۴۶۵۹۱۳۳۵ ارسال کنند.

او افزود: در این جشنواره از برترین‌های رسانه‌ای تقدیر و از گروه‌های جهادی شاخص، خیران پروژه‌های محرومیت‌زدایی و کارآفرینان برتر تجلیل می‌شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان زنجان ادامه داد: از فعالیت هزار و ۱۰۰ گروه جهادی در استان زنجان خبر داد و گفت: از این تعداد ۸۰۰ گروه جهادی به صورت محله‌محور و ۴۰۰ گروه به صورت جغرافیامحور فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره بسیج سازندگی گروه های جهادی بسیج سازندگی استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۴۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، روایت کردن کار‌های خوب و مهربانی حال انسان را خوب می‌کند چه برسد بخواهی کار خوب انجام دهی، انسان‌هایی که تمام تلاش شان را می‌کنند تا بتوانند گره از مشکلات مردم باز کنند و مرهمی بر زخم مردم بگذارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتقاد بازیگر قدیمی به جیغ و دست و هورا در شب آخر عروسک‌خونه
  • اختتامیه دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب در روستای گورزانگ برگزار شد
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده