Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@22:05:55 GMT

وزیر‌ ارشاد: مخالف تعطیلی سینماها هستیم

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۳۴۸۳۸

وزیر‌ ارشاد: مخالف تعطیلی سینماها هستیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای صندوق هنرتوسط رئیس جمهور، گفت: در جلسه فوق‌العاده ستاد کرونا ضمن مخالفت با پیشنهاد تعطیلی اماکن فرهنگی هنری اعلام کردم که این مجموعه‌ها به تازگی جان گرفته‌اند، همانند سینما که در ماه جاری بیش از ۳ میلیون نفر مخاطب داشته است.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های برنا، محمدمهدی اسماعیلی با اشاره به ضرورت ادامه فعالیت مراکز فرهنگی با افزایش پوشش واکسیناسیون کرونا، گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسات اخیر همواره مخالف تعطیلی مجدد سینماها و سایر مراکز فرهنگی بوده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به رغبت مردم به مراکز فرهنگی بعد از حدود دو سال تعطیلی، عنوان کرد: طی ماه جاری سینماهای کشور 3 میلیون مخاطب جذب کرده‌اند.

انتهای پیام //

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پوشش وزارت فرهنگ و ارشاد فرهنگ و ارشاد اسلامی پوشش رئیس جمهور فرهنگ و ارشاد اسلامی فرهنگی هنری واکسیناسیون محمدمهدی اسماعیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۴۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراکز فرهنگی کشور معطل خرابی مهر وزارت ارشاد!

به دلیل خرابی مهر هیات رسیدگی به موسسات و‌مراکز فرهنگی، از حدود ده روز گذشته موسسات برای صدور و تمدید مجوز با مشکلات عدیده مواجه شده اند.   به گزارش عصر خبر؛ طبق قانون موسسات و مراکز فرهنگی هرگونه تغییرات ‌و‌ تصمیمات موسسات و مراکز فرهنگی باید به مهر وزارت ارشاد  ممهور باشد و سپس برای ثبت به اداره ثبت شرکت ها ارسال شود.    جهت اطلاع وزارت ارشاد: ساخت مهر زیر دوساعت  سفارش آنلاین

  فرآیند ساخت مهر که کمتر از یک ساعت طول می‌شود بیش از ده روز است که در وزارت ارشاد طول کشیده است.     کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حقیقت زیر پای تمدن افسار گسیخته غربی در حال لگدمال است
  • وزیر فرهنگ و ارشاد با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد
  • از توجه ویژه به توسعه روابط فرهنگی با همسایگان تا طرح مسئله غزه در اجلاس باکو
  • توجه ویژه به توسعه روابط فرهنگی با همسایگان تا طرح مسئله غزه در اجلاس باکو
  • جوابیه وزارت فرهنگ و ارشاد به عصر ایران: مُهر وزارت چهار روزه ساخته شد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور
  • حمایت وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی از طنزپردازان و رسانه‌های فعال این حوزه
  • مراکز فرهنگی کشور معطل خرابی مهر وزارت ارشاد!