Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@12:00:19 GMT

سقوط ۳۰ درصدی درآمد سالانه هواوی

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۳۴۹۱۷

سقوط ۳۰ درصدی درآمد سالانه هواوی

به گزارش ایسنا، گوئو پینگ، رییس هیات مدیره هواوی در نامه سال نو به کارمندان این شرکت اعلام کرد: انتظار می رود درآمد سال ۲۰۲۱ به ۶۳۴ میلیارد یوان (۹۹.۴۸ میلیارد دلار) برسد که ۲۸.۹ درصد کاهش در مقایسه با درآمد ۸۹۱.۴ میلیارد یوان در سال ۲۰۲۰ خواهد داشت.

این مدیر هواوی گفت: سال آینده چالشهایی را به همراه خواهد داشت اما وی از عملکرد تجاری هواوی در سال ۲۰۲۱ رضایت داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه که در وب سایت هواوی منتشر شد، آمده است: فضای کسب و کار غیرقابل پیش بینی، سیاسی شدن فناوری و رشد جنبشهای ضد جهانی سازی، همگی چالشهای جدی محسوب می شوند.

دونالد ترامپ، رییس جمهور وقت آمریکا در سال ۲۰۱۹ با اشاره به نگرانیهای امنیتی ملی، هواوی را هدف تحریم تجاری قرار دارد که علاوه بر فناوریهای دیگر، دسترسی این شرکت به اندروید آلفابت را برای تلفنهای هوشمند جدید ممنوع کرد. تحریمهای آمریکا به همراه منصرف داخلی ضعیف‌تر به دلیل شیوع پاندمی بر کسب و کار هواوی تاثیر منفی گذاشتند.

رییس هیات مدیره هواوی گفت: ما باید به استراتژی خود ادامه دهیم و به عوامل خارجی که خارج از کنترل ما قرار دارند، به شکل منطقی پاسخ دهیم. هواوی همچنان به زیرساخت فناوری اطلاعات و ارتباطات و دستگاههای هوشمند متمرکز خواهد ماند.

بر اساس گزارش رویترز، جدیدترین گزارش درآمد هواوی نشان داد درآمد سه ماهه سوم هواوی ۳۸ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش یافت. درآمد این شرکت در ۹ ماه نخست سال ۲۰۲۱ تقریبا یک سوم کاهش سال به سال داشت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ایام فاطمیه اومیکرون قاسم سلیمانی مذاکرات وین حماسه 9 دی هواوی درآمد سالانه تحریمهای آمریکا ایام فاطمیه اومیکرون قاسم سلیمانی مذاکرات وین حماسه 9 دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۴۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان، حکم‌ صادره از سوی کیومرث هاشمی به شرح زیر است:

جناب آقای علیرضا پسندیده

نظر به تعهد و تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش وجوانان» منصوب می‌شوید تا ضمن تشکیل جلسات لازم با حضور اعضاء، نسبت به تدوین آیین‌نامه مربوطه وعملیاتی شدن برنامه‌های کمیته مستندسازی اقدام لازم را به عمل آورید.

امید است با اتکال به خداوند منان و بهره‌گیری از ظرفیت های موجود در انجام وظایف محوله موفق ومؤید باشید.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا پسندیده در حالی به عنوان رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شده است که اسفند سال گذشته به عنوان سرپرست دفتر حوزه وزارتی منصوب شد. آن زمان هم پسندیده در شرایطی حکم خود را دریافت کرد و جایگزین سید محمد شروین اسبقیان شد که ۱۰ مرداد در مجمع انتخاباتی فدراسیون های ورزش های بومی محلی با رای مثبت اعضای مجمع به عنوان رییس این فدراسیون منصوب شده بود.

کد خبر 6090149

دیگر خبرها

  • چین هنوز سال‌ها از ایالات متحده عقب است
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه های هلال احمر اردبیل
  • سقوط هواپیمای سبک ۲ کشته بر جای گذاشت
  • زلنسکی باز هم ساز کمک کوک کرد
  • رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • گزارش سالانه کمیسیون حقوق بشر کانادا منتشر شد
  • واکنش باخ به دوپینگ شناگران چینی
  • جنگ در اقتصاد دیجیتال دنیا ؛ تیک تاک در آمریکا می ماند؟
  • تمساح خونی و سال گربه زیر سایه مست عشق