Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@16:23:22 GMT

ظفرقندی: نباید ساکن و ساکت ماند

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۳۴۹۳۱

ظفرقندی: نباید ساکن و ساکت ماند

دبیرکل انجمن اسلامی جامعه پزشکی تأکید کرد: محور ما باید توسعه پایدار، ‌منافع ملی و حمایت از مردم باشد و انسجام در قالب جبهه اصلاحات باید دنبال شود.

به گزارش ایسنا، محمدرضا ظفرقندی در بیست و نهمین مجمع عمومی انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت زهرا (س) بیان کرد:‌ در ابتدا یاد همه پزشکان و کادر درمانی که با ایثار در راه خدمت به مردم بر سر عهدی که با جان خود بستند، ایستادند، گرامی می‌دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیست و نهمین مجمع عمومی انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران در شرایطی برگزار می‌شود که در سال ۱۴۰۰ با دو مقوله مهم یعنی بحران کرونا و انتخابات ریاست جمهوری مواجه بودیم. از ابتدایی که کرونا گریبان‌گیر کشور شد هشدار دادیم و بعضا فریاد زدیم که سلامت مردم و تأمین واکسن مانند بسیاری از امور دیگر نباید با مسائل سیاسی و ایدئولوژیک گره زده شود. ما تأکید کردیم که تأمین واکسن صرفا باید براساس نگاه علمی و فارغ از مسائل سیاسی برای حفظ سلامت مردم و نجات جان آنان صورت گیرد.

دبیرکل انجمن اسلامی جامعه پزشکی گفت: افراد و احزاب اصلاح‌طلب باید همراه و حامی و جلودار مردم بوده و به روشنگری و تبیین مطالب برای مردم بپردازند. باید اقشار مختلف جامعه نظیر کارگران، دانشگاهیان، پزشکان، فرهنگیان و هنرمندان را همراهی کنند. باید به دنبال ارائه راه‌حل کارشناسی و علمی برای اقشار مختلف جامعه باشیم. محور ما باید توسعه پایدار، ‌منافع ملی و حمایت از مردم باشد. انسجام در قالب جبهه اصلاحات باید دنبال شود. باید ارتباط منطقی شکل گرفته و نهادهای موازی از عرصه تصمیم‌گیری کنار زده شوند. نباید ساکن و ساکت ماند و چون ساحل اقدامی نکرد. باید برای آبادانی ایران تلاش نمود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جبهه اصلاحات انجمن اسلامي جامعه پزشكي انجمن اسلامی جامعه پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۴۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاب، مهم‌ترین پایه استواری تدین خانواده و جامعه است

سخنران حرم مطهر بانوی کرامت گفت: مطالبه مردم مؤمن و انقلابی کشور این است که باید با حرمت‌شکنان حریم امن الهی در عرصه عفاف و حجاب برخورد شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ماندگاری در تجمع بزرگ مردم قم در حمایت از طرح نور و فراجا با بیان اینکه موشک‌باران ایران به خاک رژیم غاصب صهیونیستی توانست این رژیم کودک‌کش و آمریکا را در هم بشکند، گفت: قدرت جمهوری اسلامی ایران در موشکی است که همراه با آیه شریفه «و ما رمیت اذ رمیت» شلیک می‌شود، موشک‌های ایران اسلامی همراه با ایمان و اعتقاد به ذات اقدس الهی است.

وی با تأکید بر اینکه دشمن بداند که مردم ایران پای ارزش‌های ناب اسلامی استوار ایستاده‌اند، افزود: روزی که مردم احساس کنند اسلام در خطر است و همه باید حضور پیدا کنند و حضوری باشکوه داشته باشند، می‌آیند و قدم‌های استواری در این مسیر بر می‌دارند.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه دشمن احساس می‌کند با تهدید جامعه با مسئله حجاب می‌تواند به اسلام و انقلاب ضربه بزند، بر لزوم عملیاتی‌سازی هرچه سریع‌تر قانون عفاف و حجاب در کشور اشاره و با تأکید بر این که حجاب حریم صلاح خانواده و جامعه است، گفت:  مطالبه مردم مؤمن و انقلابی کشور این است که در عین مبارزه با ناقضان امنیت و فاسدان اقتصادی باید با حرمت‌شکنان حریم امن الهی در عرصه عفاف و حجاب که فرهنگ دینی جامعه اسلامی را نشانه گرفته‌اند برخورد شود.

سخنران اجتماع بزرگ حمایت از طرح نور و فراجا ضمن تأکید بر اهمیت مبارزه جدی همگانی با مفسدان و قانون‌شکنان تمام ساحت‌های جامعه، تصریح کرد: در مبارزه با فساد، اسلام تماشاچی نمی‌خواهد و در گستره تاریخ هرجا مردم تماشاچی شدند، دشمن به بی‌حیایی‌ها در جامعه دامن زد و به دین خدا توهین‌هایی را رواداشت.

ماندگاری، حجاب را نه‌تنها قانون اسلام و کشور بلکه مهم‌ترین پایه استواری تدین خانواده و جامعه دانست و افزود: در برخورد با پدیده بی‌حیایی و بی‌عفتی همه ارگان‌ها باید در کنار هم به نقش و رسالت دینی و قانونی خود عمل کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدرسه، جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان
  • رئیس انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران : آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند
  • برگزاری دوی نمادین با بزرگسالان اتیسم در تهران، رشت و ماهشهر
  • چرا غرب دنبال ترویج بی‌بند‌وباری در ایران است؟
  • پانزدهمین جلسه کافه انجمن برگزار شد
  • امام جمعه مهاباد: کارگران از عوامل اصل قدرت ایران اسلامی هستند
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • کارگران از عوامل اصل قدرت ایران اسلامی هستند
  • حجاب، مهم‌ترین پایه استواری تدین خانواده و جامعه است
  • دکتر ساکت به دور از مواضع سیاسی دنبال کار فرهنگی بود