Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوونتوس روزهای شلوغی در نقل و انتقالات زمستانی پیش رو دارد؛ آن‌ها باید خط حمله خود را ترمیم کنند.

طرفداری | به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، آلوارو موراتا مهاجم اسپانیایی یوونتوس با بارسلونا به توافق شخصی رسیده است و کاتالان‌ها سخت در تلاش هستند مهاجم ۲۹ ساله تیم ملی اسپانیا را به ترکیب خود اضافه کنند اما یوونتوس ابتدا باید برای او جانشین بخرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوونتوس تماس‌های اولیه را برای جذب دیووک اوریگی، مهاجم ۲۶ ساله بلژیکی لیورپول را برقرار کرده است. اوریگی بازیکنی است که خیلی گل نمی‌زند و مهاجم نوک تخصصی نیست اما چابکی و سرعت بالایی دارد. حتی در صورت ماندن موراتا، یوونتوس همچنان علاقه‌مند خواهد بود اوریگی را به ترکیب تیمش اضافه کند. علاوه بر اوریگی، یوونتوس شرایط جذب ادینسون کاوانی و مائورو ایکاردی را هم بررسی می‌کند. ممفیس دیپای به خاطر مصدومیت‌ها و دستمزد بالا، مکس الگری را متقاعد نکرده و پیر امریک اوبامیانگ هم به علت دستمزد سنگین و غیبت تا پایان ژانویه ۲۰۲۲ به علت شرکت در جام ملت‌های آفریقا گزینه بیانکونری نیست. 

در خط هافبک هم فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی تاتنهام که دو سال پیش دیان کولوسفسکی را با ۳۵ میلیون یورو برای یوونتوس خریداری کرد، همچنان به این وینگر ۲۱ ساله سوئدی علاقه‌مند است. تاتنهام می‌خواهد در ژانویه دیان کولوسفسکی که در یوونتوس عملکرد درخشانی نداشته را به خدمت گیرد. پاراتیچی مایل است برای راضی کردن یوونتوس، جووانی لوسلسو هافبک ۲۵ ساله تیم ملی آرژانتین را پیشنهاد دهد اما مشخص نیست که یووه به لوسلسو علاقه‌ای دارد یا نه. 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۵۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام بایرن مونیخ به بارسلونا؛ معاوضه کیمش با فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو

بایرن مونیخ به دنبال معاوضه کیمیش با یکی از دو ستاره بارسلوناست.

طرفداری | بارسلونا در تابستان امسال به دنبال تقویت پست هافبک دفاعی خود است، جایی که در تمام طول فصل با مشکل مواجه بوده است.

به گزارش اسپورت، عملکرد اوریول رومئو در بارسلونا رضایت‌بخش نبوده و سایر بازیکنان مانند فرنکی دی یونگ و ایلکای گوندوعان در پست‌های دیگری کارآمدتر بوده‌اند. آندریاس کریستنسن عملکرد قابل قبولی ارائه داده، اما او فقط یک راه حل موقتی محسوب می‌شود. به همین دلیل، ژاوی، سرمربی بارسلونا، خواستار جذب یک هافبک دفاعی طراز اول در این تابستان شده است. در حال حاضر دو نام در صدر فهرست او قرار دارند؛ یوسوا کیمیش از بایرن مونیخ و مارتین زوبیمندی از رئال سوسیداد.

جذب زوبیمندی به دلیل بند آزادسازی ۶۰ میلیون یورویی او کار بسیار سختی برای بارسلوناست، اما کیمیش ممکن است در تابستان پیش‌رو راهی تیم دیگری شود.

تمایل بایرن مونیخ به معاوضه

در حالی که بایرن مونیخ همچنان به دنبال تمدید قرارداد کیمیش است، اما حاضر نیست تا ابد منتظر او بماند. این هافبک آلمانی خواهان جدایی از باشگاه است، اما قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند نظر او را تغییر دهد. با این حال، در صورت تمدید نکردن قرارداد، بایرن مونیخ به پیشنهادات برای کیمیش گوش خواهد داد. در مورد بارسلونا اما بایرن مونیخ بیشتر به دنبال معاوضه کیمیش با یکی از دو بازیکن بارسا یعنی فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو خواهد بود.

طبق گزارش نشریه کاتالانی اسپورت، بایرن مونیخ ممکن است به دنبال معاوضه کیمیش با یکی از این دو بازیکن باشد. در حالی که تیم‌هایی مانند پاری سن ژرمن و منچسترسیتی هم علاقه‌مند به جذب کیمیش هستند و دستمزدهای به مراتب بالاتری به او پیشنهاد می‌دهند، اما بازی برای بارسلونا تحت نظر ژاوی، مربی محبوب کیمیش، می‌تواند برای او بسیار جذاب باشد.

کدام بازیکن بارسلونا معاوضه می‌شود؟

در حال حاضر، بارسلونا در حال انجام مذاکرات برای جذب رایگان گیدو رودریگز از رئال بتیس است و گفته می‌شود که این انتقال در مراحل پیشرفته‌ای قرار دارد. با این حال، اگر گزینه کیمیش جدی باشد، این معادله می‌تواند تغییر کند. معاوضه فرنکی دی یونگ با کیمیش به همراه پرداخت مبلغی نقدی، منطقی‌تر از فروش رونالد آرائوخو است، چرا که آرائوخو یکی از کاپیتان‌های تیم و بازیکنی با ویژگی‌های منحصر به فرد به شمار می‌رود.

بایرن مونیخ ۵۰ میلیون یورو برای هافبک باتجربه خود درخواست می‌کند، در حالی که بارسلونا خواهان دریافت حداقل ۷۰ میلیون یورو برای دی یونگ است. با این حال، با توجه به اینکه قرارداد کیمیش در سال آینده به پایان می‌رسد، بارسلونا در صورت توافق قبلی با او بر سر مسائل شفاهی، می‌تواند قیمت این بازیکن را کاهش دهد. انجام چنین معاوضه‌ای برای هر دو طرف به خصوص بارسلونا از نظر اقتصادی منطقی‌تر خواهد بود. این امر به آنها کمک می‌کند تا ترازنامه مالی خود را متعادل کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • پیام بایرن مونیخ به بارسلونا؛ معاوضه کیمش با فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو
  • ریزش سنگین ارز/احتمال بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزاری تقویت شد
  • تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم
  • تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ
  • مذاکرات میلان با مدیربرنامه سانتیاگو خیمنز
  • حمله خشن بوندسلیگا به کفش طلای اروپا
  • آینده مبهم ستاره بارسا: دی‌زربی هم او را نمی‌خواهد
  • ابراز علاقه آژاکس به فرانچسکو فاریولی، سرمربی نیس
  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر
  • استانیشیچ یا اوپامکانو، بایرن مونیخ کدام یک را قربانی یوناتان تا خواهد کرد؟