Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@23:10:14 GMT

تا ابد مدیون و مرهون شهدا هستیم

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۳۵۱۱۸

تا ابد مدیون و مرهون شهدا هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین رحیمی در مراسم گرامی داشت یاد و خاطره شهدای خاور شهر با اشاره به اینکه سردار قاسم سلیمانی سید شهدای مقاومت بودند و با اقتدار و رشادت‌های جانانه خود نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کرد، بیان داشت: شهدا برای ما امنیت، آرامش و اقتدار را برای ما به ارمغان آوردند.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی، انقلاب را بر پایه اسلام ناب محمدی بنیانگذاری کردند، عنوان کرد: اسلام ناب محمدی، ایثار و مجاهدت و ایستادگی در مقابل یزدیان و مستکبرین را به ما یا داد و اینگونه بود که با تاسی از سید و سالار شهیدان توانستیم در ۸ سال جنگ تحمیلی در مقابل همه جهان کفر ایستادیم و پیروز شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ما به برکت خون و مجاهدت شهیدان و بزرگ مردانی چون شهید سلیمانی و ابراهیم هادی‌ها به مسیر خود با اقتدار ادامه خواهد داد، گفت: ما تا ابد مدیون خون شهدا هستیم و امنیت و آرامش و آبروی ما از مجاهدت این عزیزان است.

سردار رحیمی افزود: خانواده شهدا با ایستادگی و صبر و پایمردی خود از آرمان‌های شهدا صیانت کردند و این صبر و پایمردی ستودنی است.

کد خبر 5388464

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس پایتخت سردار حسین رحیمی شهید سلیمانی شهرداری تهران آلودگی هوا شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش قاسم سلیمانی قوه قضاییه علیرضا زاکانی شهر تهران ترافیک سازمان تامین اجتماعی میراث فرهنگی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران میدان میوه و تره بار مددجویان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۵۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری کمتر دیده شده از شهیدان کاظمی، مهتدی و زاهدی

تصویری کمتر دیده شده از شهیدان محمدرضا زاهدی، احمد کاظمی، سعید مهتدی و سرلشکر محمد باقری را مشاهده می کنید.

دیگر خبرها

  • ️شیخ غلامرضا حسنی نماد هویت و تاریخ مجاهدت در شهر ارومیه است
  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • کودی رودز: تا ابد مدیون فرانسه خواهم بود/ اخبار WWE
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • جدول بیشترین قهرمانی لالیگا / اقتدار رئال مادرید با جام شماره 36
  • تصویری کمتر دیده شده از شهیدان کاظمی، مهتدی و زاهدی
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • حوزه علمیه مدیون امام جعفر صادق (ع) است