Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدتی است که در بخش «‌درددل مردم» پنجره‌ای به سوی شما گشوده‌ایم تا مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. بدیهی است در بسیاری از موارد مطرح شده امکان قضاوت برای الف وجود ندارد. به همین دلیل در انتظار پاسخ مسئولان و دستگاههای مربوطه خواهیم بود که در همین بخش منتشر خواهد شد.

شما می توانید مسایل و مشکلات خود را در بخش کامنت‌های ذیل همین مطلب ارسال کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مطلب هر روز با پیام های شما بروز خواهد شد.


چند نکته :
۱- مطالب حتی المقدور کوتاه و بدون حاشیه روی نوشته و به موضوع اصلی مورد نظر پرداخته شود. در نوشتن دقت کنید مطالب، مفهوم و روشن بیان شوند.
۲- فقط مشکل و مساله خود را مطرح و از اظهار نظر یا ابراز همدردی خودداری کنید. 
۳- در صورتی که مطلب نیازمند الصاق تصویری از مدارک بود حتما به پیوست ارسال گردد.
۴- در مواردی ممکن است دستگاه مربوطه نیازمند ارتباط با نویسنده مطلب باشد در صورت تمایل نام و نام خانوادگی و شماره ای برای تماس اعلام نمایید.
۵- به مشکلات مطرح شده قبلی در این صفحه پاسخ ندهید و مشکل خود را نیز به صورت مستقل از آن ها بنویسید.
۶-بدیهی است پیامهای حاوی توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نخواهد شد.

                                                                                         ********************************

 ۹دی ماه ۱۴۰۰

این ایده پرداخت سهمیه بنزین به فرد ایده عالی و عدالت محوری هست ،  داریم خانواده 3 نفره که 4 خودرو دارند و ماهی 240 لیتر بنزین یارانی ای می گیرند اشخاصی هستند 5-6 نفره که یک خودرو هم ندارند در واقع خانواده اول بیشتر از یارانه دولت استفاده می کند و خانواده دوم خیلی کمتر 
افرادی هم که شروع به مخالفت کرده اند مطمنا از هستند که بیشتر از یارانه استفاده می کنند ، وگرنه  من خودم یک خودرو دارم الان در این 2 سال موجودی کارت بنزینم کمتر از 100 لیتر نشده است و کافی هست و زیاد هم دارم.

 

اخیرا قبض عوارض خانه و پسماند امده که حدود سی چهل درصد نسبت به سال قبل و حدود 70 درصد نسبت به دو سال قبل افزایش داشته.تا کی و کجا میخواهید به این مردم بی پناه فشار بیاورید؟خجالت هم خوب چیزیه. آقای شهردار کجا داری میری؟

 

ضمن تشكر از زحمات سايت الف 
بنده فرزند كم شنوا دارم براي خريد سمعك مراجعه كردم مي گويند نداريم زيرا دولت ارز 4200 را قطع كرده و با ارز نيمايي براي افت شنوايي 85 درصد هر سمعك 14 ميليون توان مي شود و با ارز نيمايي 50 ميليون تومان يعني دو سمعك 100 ميليون تومان مي شود الان فرزند بنده سمعك ندارد و مادرش هررزو نفرين مي كند زيرا هيچ چيز را نمي شنود و نمي تواند تكليف مدرسه را انجام دهد لطفا كاري بكنيد

 

من کارمند با 29 سال سابقه از ابتدای زندگی تا به امروز دستور پیشوایان دینی را سرلوحه قرار دادیم و در زندگی قناعت پیشه کردیم البته ضرر هم نکردیم هم صاحب خانه شدیم هم توانستیم یک آپارتمان کوچک دوم هم بخریم .
ولی دولت جمهوری اسلامی اینگونه افراد را بجای تشویق تنبیه می کند.
من به همراه همکارم که از همه نظر در یک رده شغلی هستیم و یک نوع درآمد داریم ، ولی ایشان خانواده ای ولخرج هستند و اصلا کوچکترین سختی در زندگی به خود و خانواده نمی دهند .
هنوز بعد از ۲۹ سال کار کرد مستاجر هست و صاحب خانه نشده است .
دولت به این همکار بنده هم یارانه می دهد  و هم بسته معیشتی .
ولی من و خانواده هیچ نوع یارانه ای دریافت نمی کنیم (به جرم صاحب خانه بودن و به به جرم ولخرجی نکردن,).
لطفاً به گوش مسولین برسانید یا یارانه همه بجز 4-5 میلیون قشر خیلی ضعیف را قطع کنند ، یا به همه ساکنان ایران بدهند .
اینکه 60 میلیون بگیرند و مابقی خیر غیر عادلانه است.

 

چرا حقوق بازنشسته باید 10 درصد اضافه شود ولی عوارض شهرداری - مسکن و خودرو و قیمت اب و برق و گاز و ... خیلی بیشتر از اینها اضافه می شود -فقط سالی 30 درصد شهرداری روی عوارض خودرو می کشد

 

در خصوص نهضت مسکن بازپرداخت 5میلیونی وام 400 میلیونیش قابل قبول نیست
سود وام‌ هم بالاست...
بازپرداخت وامش باید حدود یکی دو میلیون باشه و سودش هم نهایت 12 درصد تا برای عموم قابل استفاده باشه

 

وزارت صمت امکان ثبت نام خودرو برای دارندگان خودروی فرسوده را فراهم کند. کسی که چهار سال پیش خودرو گرفته و فروخته میتواند ثبت نام کند اما کسی که خودروی بیست ساله دارد نمی تواند. این انصاف نیست.

 

سلام
 از وضعیت رعایت شیوه نامه های کرونا تو مدرسه ی بچه ام شاکی ام، (دبستان واقع در منطقه۲۲،چیتگر) آموزش و پرورش هم پاسخگو نیست، ۵۰۰ تا دانش آموز رو به اجبار میکشونن مدرسه، تو گروه و کانال مدرسه هم هیچ محتوای آموزشی قرار نمیدن، اگر هم بچه رو نفرستیم اونقدر تحقیر آمیز و با تحکم حرف میزنن که...
علاوه بر همه ی اینها کلی برنامه های فوق برنامه و غیرضروری دارن، اون هم توی زیرزمین مدرسه با سقف کوتاه و بدون تهویه!!!
چون غیرانتفاعی ان فقط به فکر جمع کردن رزومه برای خودشون هستن نه سلامت بچه ها
به خدا نگران بچه ها هستیم. 

 

از وقتي دولت جدید سر كار آمده ارز4200 خريد سمعك را قطع كرده قيمت سمعك سر به فلك كشيده هر سمعك 40 تا 50 ميليون شده بچه هاي كم شنوا چكار كنند ...كجاي اين عدالت است اين عين بي عدالتي است بچه معصوم چكار كنه؟! 

 

از سایت الف خواستار این هستیم  که حقوق های  کم پرسنل دانشگاه آزاد اسلامی را هم پیگیری نمایند چرا که صدای ما به هیچ ارگانی نمی رسد وهیچ مقام مسولی در این کشورجوابگو ی ما نیست

 

برای رجیستر کردن گوشی تلفن همراه مسافر یک ماه فرصت است.همسرم ۲۵ روز پیش در فرودگاه امام خمینی مشخصات گوشی را در قسمت گمرک ثبت کرده و از آن زمان هرروز برای رجیستری اقدام کردیم ولی پاسخ میدهند سیستم خراب است.ده ها تماس با قسمت های مختلف بی فایده بود .شما پول میخواهید بفرماید پرداخت کنیم چرا ملت را علاف میکنید؟

 

چند روز قبل از یلدا طبق معمول برای خرید میوه به میدان تره بار محلمان رفتم . نارنگی خارجی آورده بود در سبد های پلاستیکی با برچسب خارجی میفروخت .از مسول غرفه پرسیدم گفت وارداتی هست دولت برای شب یلدا توزیع کرده . ظاهرش خوب بود قیمت  هم نسبتا مناسب کیلویی حدود ۱۴هزار تومان . یک سبد خریدم بردم خانه خوشبختانه کیفیت خوب بود و پس فردا برای تهیه یک سبد دیگه رفتم گفتند تمام شده .
همان روز گذارم به سوپر مارکتی محل افتاد همان نارنگی با همان بسته بندی و همان مارک کیلویی ۳۶ هزارتومان میفروخت . به نظر شما چه نتیجه گیری باید بکنیم ؟

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۵۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این‌که عزم دولت برای حل مشکل مسکن جدی است، گفت: فرآیند ساخت نهضت ملی مسکن از ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد عبور کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهرداد بذرپاش  در مراسم افتتاح 8 هزار و 404 واحد به اتمام رسیده نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه رشد خوبی در پروژه‌های نهضت ملی مسکن ایجاد شده است که اگر شبکه بانکی کمک کند، سرعت پیشرفت افزایش می‌یابد، اظهار کرد: افتتاح پروژه‌های امروز نهضت‌ ملی مسکن، نتیجه زحمات و تلاش بخش‌های مختلف در کشور است که تامین مالی و زمین را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: امروز عملیات اجرایی 10 هزار و 221 واحد نهصت ملی مسکن در شهرهای سهند، مراغه، میانه، آذرشهر و سراب نیز آغاز می‌شود که امیدواریم هرچه سریعتر تقدیم متقاضیان شود.

وی با اعلام این‌که  فرآیند ساخت نهضت ملی مسکن از 2 میلیون و 540 هزار واحد عبور کرد، افزود: عزم دولت در حل مشکل مسکن جدی است و یکی از کارهای اصلی دولت تامین مسکن برای مردم است. آمارهای مراجع مختلف کشور از رشد بخش مسکن از منفی 3.8 در سال 1399 به مثبت 4.8 در سال گذشته خبر می‌دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • استاندار فارس خواستار تسریع نهضت ملی مسکن و حفظ حقوق عامه شد
  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • نهضت ملی مسکن در شهرستان جویم تسریع شود
  • پیامک اقساط نجومی برای متقاضیان نهضت ملی مسکن
  • واکنش عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران/ رعیتی‌فرد: تورم ۱۲۶ درصد بالا رفت، حقوق ۱۱۹ درصد
  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • من خلبان نیستم رسکیومن ارتشم! از سرهنگ بازنشسته هوانیروز  ارتش تا عمو کاووس «نون خ»
  • عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است