Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از اعضای کانون تهیه کنندگان رسانه های دیداری همراه با رئیس هیئت مدیره کانون تهیه کنندگان ، هفته گذشته با معاون اداری و مالی بانک مرکزی دیدار کردند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در ابتدای این نشست اعضاء شورای سیاستگذاری کانون تهیه کنندگان رسانه های دیداری به بیان ظرفیت های این صنعت ارزش آفرین و فرصت های جدی اشتغال زایی و ارز آوری برای کشور پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش ، مهدی فرجی رئیس هیئت مدیره و کارشناسان کانون تهیه کنندگان دکتر حسین خسروی و حامد جوادزاده  ، با ارائه یک گزارش تطبیقی و مقایسه ای میان صنعت محتوا و معادن و صنعت، با بیان اینکه گردش مالی صنایع خلاق در جهان سالانه مبلغی بالغ بر 2700 میلیارد دلار بوده که در مقایسه با معادن دنیا ، گردش مالی صنایع خلاق 500 میلیارد دلار بیشتر بوده در حالی که سهم ایران کمتر از 100 میلیون دلار از بازار جهانی است.

در ادامه گزارش اعضای کانون تهیه کنندگان مزیت های اصلی و زمینه های رقابت پذیری این صنعت را در مقایسه با معادن و سایر صنایع برشمرند و یکی از نیازمندی های شکل گیری صنعت محتوا در کشور را ایجاد زیرساخت های کافی در کل زنجیره ی این صنعت دانستند. این در حالی است  که متاسفانه این صنعت از مزایای حمایتی نهادهای مالی و شبکه بانکی کشور با هدف ایجاد اشتغال و ارزآوری و خدمت در عرصه فرهنگ و هنر به هیچ عنوان برخوردار نیست... و در مسیر توسعه ملی ، صنعت رسانه های دیداری از جاماندگان توجه نهاد های مربوطه محسوب می شود ...

دکتر سعید مستشار عضو هیات عامل و معاون اداری مالی بانک مرکزی هم با ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه گفت: این مسیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی را در زمینه توسعه صنعت رسانه های دیداری را مسیر موفق پیش بینی نموده و عنوان نمودند رسانه های دیداری به شرط استاندارسازی مشاغل در حوزه ی فعالیت خود و داشتن صورت های مالی شفاف و طرح توجیه اقتصادی می‌توانند از ظرفیت بازار سرمایه و حمایت شبکه بانکی برای جذب سرمایه استفاده کنند.

او افزود: سرمایه گذاری در فیلم‌ها ، سریال‌ها و برنامه های متنوع حوزه ی رسانه های دیداری می‌تواند به یکی از سرفصل های مهم رویکردهای  بنگاه های اقتصادی تبدیل شود

انتهای پیام //

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرهنگ و هنر رسانه صنعت اشتغال ارز هیئت مدیره جهان دلار ایران رقابت ایجاد اشتغال معاون بانک مرکزی سرمایه سرمایه گذاری برنامه های متنوع بانک مرکزی رسانه رقابت معاون هیئت مدیره کانون تهیه کنندگان رسانه های دیداری سعید مستشار کانون تهیه کنندگان رسانه های دیداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۵۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸

علی صالحی، صبح امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور در دادسرای ناحیه ۳۸، ضمن دیدار با قضات و کارکنان، از نزدیک در جریان عملکرد این مجموعه و نحوه رسیدگی به پرونده‌های قضایی قرار گرفت و توصیه‌ها و تذکرات لازم را خطاب به کارکنان و مسئولان دادسرا ارائه کرد.

وی در بازدید از بخش‌های مختلف دادسرا بر تکریم مراجعان و تسریع توأم با دقت در رسیدگی‌های قضایی تأکید کرد.

صالحی در دیدار و گفتگو با قضات و کارکنان اداری، بر لزوم کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها، حفظ نظم و انضباط در محیط کار و رعایت اصول و دستورالعمل‌های بایگانی تأکید کرد.

دادستان تهران همچنین به درخواست‌ها و مشکلات قضات و کارکنان دادسرا، رسیدگی و توصیه کرد: همکاران قضایی و اداری با حفظ روحیه جهادی، همه تلاش خود را در جهت تسریع در رسیدگی‌ها و تکریم مراجعان به کار گیرند.

دادستان تهران در دیدار چهره به چهره با مراجعان دادسرا، ضمن استماع اظهارات و مطالبات مردم، دستورات لازم را برای رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده صادر کرد.

صالحی در این بازدید ضمن ابلاغ سلام و قدردانی ریاست قوه قضاییه به همکاران قضایی و اداری، به تعدادی از نیرو‌های دادسرای ناحیه ۳۸ تهران که شعب محل خدمتشان بر اساس شاخص‌های برنامه عملیاتی دادسرا عملکرد بهتری داشتند؛ لوح تقدیر اعطا کرد.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • فروشندگان لوازم خانگی و اداری زیر ذره‌بین بازرسان قرار گرفتند
  • بازدید معاون رئیس‌جمهور از زخم کهنه صنعت لرستان
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی، بدتر از تحریم خارجی است
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی بدتر از تحریم خارجی است
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی در کشور بدتر از تحریم خارجی است
  • شقاقی: تصمیمات سخت کنترل تورم مشاهده نمی‌شود؛ نرخ واقعی تورم کشور چه عددی است؟
  • رئیسی: امروز در غرب شاهد تقابل آشکار جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم/ گزارش وزیر نفت از سود ۱۲ همتی پالایشگاهی که قرار بود در دولت قبل به دلیل زیان‌ده بودن رایگان واگذار شود/ اعلام خبر کاهش نرخ رشد پول از ۳۳ به ۱۶ درصد از سوی رئیس بانک مرکزی
  • بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸
  • کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها
  • هشدار نگران‌کننده یک اقتصاددان نسبت به تشدید تورم/ نرخ واقعی تورم کشور چه عددی است؟