Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@04:30:28 GMT

گل طارمی او را کنار بنزما قرار داد

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۳۵۲۴۷

گل طارمی او را کنار بنزما قرار داد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی طارمی مهاجم پورتو است که علی رغم بازی سازی های درخشانش مدتی از گل زنی فاصله گرفته بود، به گزارش اورجو رسانه پرتغالی طارمی در بازی دربی شب گذشته به ناکامی در ۱۱ بازی گذشته اش پایان داد و پایش به گل زنی گشوده شد! این گل همان آغاز دوباره ایست که طارمی منتظر آن بود.

دیشب در اولین بازی بنفیکا با پورتو پس از جدایی این تیم از خورخه ژسوس، طلسم گل نزدن های مهدی طارمی شکسته شد و پورتو بنفیکا را ۳ بر یک شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خسوس در این هفته(اواسط دومین فصل دومین دوره سرمربی گری اش) از بنفیکا جدا شد و دستیارش نلسون وریسیمو هدایت تیم را تا پایان فصل به عهده دارد.

مهدی طارمی توانست در سال ۲۰۲۱ آمار استثنایی ۲۲ پاس گل و ۲۷ گل را برای تیمش به ثبت برساند. طارمی در تیم ملی نیز ۵ پاس گل و ۴ گل دارد.

بعد از امباپه و لواندوفسکی، هالند و بنزما طارمی از نظر پاس گل و گل در جایگاه پنجم قرار گرفت و سال ۲۰۲۱ را با امار درخشانی به پایان رساند و پنجمین بازیکن برتر اروپا شود.

بیشتر بخوانید

روز‌های خوب ملوان با زارع ادامه دارد / قشقایی بردن مس را بلد نبود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مهدی طارمی پورتو مهاجم پورتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۵۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری رئال مادرید با الاتحاد؛ کریم بنزما به اسپانیا رفت

رئال مادرید به روند درانی کریم بنزما کمک می کند.

طرفداری | کریم بنزما، مهاجم الاتحاد عربستان برای انجام معاینات تکمیلی و تنظیم برنامه ریکاوری پس از مصدومیت به رئال مادرید بازگشت.

بر اساس گزارش سرویس رسانه‌ای الاتحاد عربستان؛ باشگاه‌های الاتحاد جده و رئال مادرید برای روند درمانی کریم بنزما به توافق رسیده‌اند. این مهاجم قرار است هفته آینده پس از پایان درمان مصدومیتش به عربستان بازگردد.

این فوتبالیست 36 ساله در این فصل 29 بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داد و 13 گل به ثمر رساند.

کریم بنزما از سال 2009 تا 2023 برای رئال مادرید بازی کرد. او به عنوان عضوی از باشگاه مادریدی، پنج بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و چهار بار قهرمان اسپانیا شد.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادرید
  • همکاری رئال مادرید با الاتحاد؛ کریم بنزما به اسپانیا رفت
  • کریم بنزما به رئال مادرید برگشت
  • اوسمار: تا پایان برای قهرمانی می‌جنگیم/ ۵ فینال دیگر پیش‌رو داریم
  • ترکیب دو تیم تراکتور و استقلال اعلام شد
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • خشم هواداران الاتحاد از بنزما و گایاردو
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • طارمی عامل خروج «الکسیس سانچز» از اینتر
  • طارمی دومین رئیسش در پورتو را می‌بیند