Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@17:48:24 GMT

واکنش باران‌چشمه به مدیرعاملی پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۳۵۴۶۵

رییس فدراسیون زورخانه ای نسبت به احتمال حضورش در راس باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، طی هفته های گذشته بحث انتخاب هیات مدیره و مدیرعامل جدید برای باشگاه پرسپولیس مطرح بوده است. یکی از افرادی که نامش بارها برای مدیرعاملی پرسپولیس مطرح شده، سردار مهرعلی باران چشمه است.


او که هم اکنون رییس فدراسیون زورخانه ای است و سوابق زیادی را در امر مدیریتی ورزش دارد، اما علاقه مند به حضور در باشگاه پرسپولیس نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


باران چشمه امروز با حضور در برنامه ورزش و مردم پیشنهاد وزیر ورزش برای حضورش در پرسپولیس را تایید کرد اما ظاهرا علاقه ای به حضور در این سمت ندارد.


باران چشمه در این خصوص گفت: آقای سجادی همواره به من محبت داشتند و هنوز هم محبت ایشان شامل حالم شده است اما من می خواهم در ورزش زورخانه ای کار کنم و این فضا را توسعه بدیم. من در گذشته عضو هیات مدیره باشگاه پاس بودم و سابقه فوتبالی دارم اما وضع بدهی ها و مالیات باشگاه پرسپولیس جالب نیست.


او ادامه داد:من از آقای سجادی خواهش کردم فرد دیگری به پرسپولیس برود. الان اقای آجورلو باشگاه استقلال را سر و سامان داده و از عهده اش برمی آید. من فکر می کنم افراد بهتر از من هستند که در پرسپولیس کار کنند. البته کمکی از دستم بربیاید انجام می دهم اما برای مدیرعاملی باشگاه باید فردی بیاید که پول خوبی در بیاورد.


باران چشمه همچنین گفت: اگر خودم هم بخواهم به پرسپولیس بروم، همسرم اجازه نمی دهد. ایشان می گوید اگر به پرسپولیس رفتی، دیگر خانه نیا! نه اینکه با پرسپولیس مشکلی داشته باشد، اما می گوید روحیه تو طوری طوری نیست که آنجا دوام بیاوری.

پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران باشگاه پرسپولیس باران چشمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۵۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال

وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال به استقلال خلیج فارس واکنش نشان داد و اعلام کرد باید تغییر نام یک باشگاه مراحل قانونی را طی کند.

به گزارش مشرقپس از اینکه ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال توسط هلدینگ خلیج فارس و شرکت های وابسته به آن خریداری شد، عبدالعلی علی عسکری مدیرعامل این هلدینگ خبر از تغییر نام باشگاه استقلال به باشگاه استقلال ایران داد.

در همین رابطه کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان پس از پایان جلسه هیات دولت و در واکنش به تغییر نام باشگاه استقلال گفت: هر باشگاهی که قصد تغییر نام دارد باید مراحل قانونی خود را طی کند و تا زمانی که مراحل طی نشود تغییر نامی صورت نخواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه پرسپولیس به درگذشت مسعود اسکویی
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال + ویدیو
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • (ویدئو) اولین واکنش وزارت ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • ببینید | اولین واکنش وزارت ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال