Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@09:11:37 GMT

رییس جمهور: بنای دولت تعامل با دنیا است

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۳۵۵۵۳

رییس جمهور: بنای دولت تعامل با دنیا است

رییس جمهور با تاکید بر ضرورت افزایش و بهبود روابط بین‌المللی ایران گفت: دولت از ابتدا اصل را بر تعامل با دنیا به ویژه همسایگان گذاشته است.

به گزارش ایمنا، آیت الله سیدابراهیم رییسی امروز _جمعه ۱۰ دی‌ماه_ در دیدار با آیت الله جوادی آملی از مراجع تقلید در قم، با اشاره به تلاش دولت برای کاهش مشکلات معیشتی اظهار کرد: با استفاده از تمام ظرفیت‌های کشور باید این مشکلات کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در چند ماه کار دولت جدید بین ۳۰ تا ۴۰ درصد صادرات به کشورهای همسایه افزایش یافته است.

رییس جمهور خاطرنشان کرد: کشورهای همسایه طالب محصولات کشاورزی و صنعتی ایران هستند و فقط باید درست ارائه شود.

وی در ادامه به واکسیناسیون گسترده مردم در برابر بیماری کرونا در این چند ماه اشاره کرد و افزود: در شروع کار دولت جدید روزانه ۷۰۰ خانواده داغدار می‌شدند بحمدالله شرایط کنونی با واکسیناسیون بسیار مطلوب شده است.

رئیسی گفت: با مناسب شدن شرایط کشور در خصوص بیماری کرونا مدارس و دانشگاه‌ها به صورت حضوری فعالیت خود را از سر گرفتند.

گفتنی است؛ رییس جمهور پیش از این با آیات نوری همدانی و سبحانی از دیگر مراجع تقلید دیدار و گفت و گو کرده بود. دیدار با مراجع تقلید و برخی علمای قم و شرکت در نشست خبری از برنامه های اعلام شده دومین روز حضور رییس جمهور در قم اعلام است.

آیت‌الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور در قالب سیزدهمین سفر استانی دولت سیزدهم روز پنج شنبه وارد قم شد. در جریان بازدیدها، دیدارها و جلسات روز نخست سفر رییس جمهور و برخی اعضای هیات دولت به قم، تصمیمات و اعتبارات مهمی برای کاهش مشکلات قم در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و عمرانی در نظر گرفته شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 545556

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سفرهای استانی رئیس جمهور سفرهای استانی سفرهای استانی رئیسی آیت الله جوادی آملی قم شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۵۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلنسکی باز هم ساز کمک کوک کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، رییس جمهور اوکراین بار دیگر خواستار تحویل تسلیحات نظامی بیشتر برای نبرد با روسیه شد.

«ولودیمیر زلنسکی» رییس جمهور اوکراین روز شنبه اعلام کرد که این کشور برای دفاع هوایی به دریافت تسلیحات فوری نیاز دارد.

رییس جمهور اوکراین، پس از حمله اخیر روسیه به بخش انرژی اوکراین، گفت که اوکراین برای محافظت از شهرهای خود و تسلط بر خط مقدم به مقادیر کافی دفاع هوایی و سایر تسلیحات نیاز دارد.

زلنسکی تاکید کرد که هر کسی که به اوکراین کمک کند تا در برابر ترور روسیه بایسد، مدافع واقعی زندگی است.

قانون گذاران مجلس نمایندگان آمریکا شنبه گذشته با وجود اختلافات در تأمین کمک مالی با غلبه بر مخالفان، یک بسته قانونی کمک ۸۷ میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین و رژیم صهیونیستی را در جریان یک رأی گیری گسترده دو حزبی ارائه کرد.

بر پایه این گزارش، المیادین گزارش داد که نمایندگان کنگره آمریکا با اکثریت آرا لایحه کمک ۶۰.۸۴ میلیارد دلاری واشنگتن به کی‌یف را تصویب کردند.

کد خبر 6090232

دیگر خبرها

  • رییس‌جمهور قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت
  • رییس‌جمهور فرانسه به آلمان می‌رود
  • انتقاد استاندار گلستان از سنگ‌اندازی‌ در اجرای مصوبه رییس جمهور در آشوراده
  • زلنسکی باز هم ساز کمک کوک کرد
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • نشست خبری معاون علمی رییس‌جمهور
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • سخنرانی رییس‌جمهور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی آغاز شد
  • سخنرانی رییس‌جمهور آغاز شد
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم