Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مهدی نامجو سرکلانتر جنوب پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در ساعت ۰۸:۴۰ در مسیر شمال به جنوب بزرگراه تندگویان قبل از پل شقایق (منطقه ۱۹) عملیات شرکت آبفا در طرح توسعه خطوط لوله، منجر به ترکیدگی لوله آب و ریزش یک لاین از این بزرگراه شده است.

سرهنگ نامجو افزود: عوامل آبفا در محل حضور دارند و مشغول تعمیر و مرمت این خرابی که طول آن بیش از ۵۰ متر می‌باشد و باعث مسدود شدن لاین یک حرکتی این بزرگراه گردیده است می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: هم اکنون دو لاین از این بزرگراه یعنی لاین دو و سه در حال استفاده رانندگان عبوری می‌باشد که عوامل پلیس راهور در محل حضور دارند و مشغول روان سازی ترافیک هستند.

سرکلانتر جنوب پلیس راهور فاتب بیان داشت: نکته قابل تأمل در این حادثه اینجاست که رانندگانی که در مسیر بهشت زهرا (س) و آزادگان قرار گرفته اند توجه داشته باشند که بدلیل احتمال ریزش ناگهانی و خالی شدن زیر آسفالت در لاین دوم حتماً و حتماً از لاین سوم عبوری با صبور و حوصله تردد و عبور کرده و به توصیه‌ها، دستورات و ایمن سازی هایی که توسط عوامل پلیس راهور فاتب مستقر در محل جهت ایمنی هر چه بیشتر ایشان بیان می‌شود عمل کنند تا شاهد حادثه و اتفاق ناگواری در آن محدوده نباشیم.

کد خبر 5388481 ساناز باقری راد

منبع: مهر

کلیدواژه: رئیس پلیس راهور فاتب ترافیک شهر تهران شهرداری تهران آلودگی هوا شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش قاسم سلیمانی قوه قضاییه شهر تهران علیرضا زاکانی ترافیک هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان تامین اجتماعی میراث فرهنگی میدان میوه و تره بار حجاب و عفاف پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۵۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ نفر عوامل نزاع در پارک گوللر باغی ارومیه دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سامان غنی زاده در این خصوص اظهار کرد: در پی وقوع نزاع و درگیری افرادی در پارک گوللر باغی ارومیه که موجب ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بود، موضوع به طور ویژه در دستور کار اطلاعاتی مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با اشراف اطلاعاتی، بررسی‌های همه جانبه و تحقیقات پلیس، این افراد که با یکدیگر درگیر شده بودند، شناسایی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی افزود: هفت متهم اصلی طی یک عملیات منسجم و مقتدرانه پلیس دستگیر و به مقر پلیس هدایت شدند.

سرهنگ غنی زاده ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده با صدور حکم قضائی روانه زندان شدند.

وی به هنجار شکنان هشدار داد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و در این راستا پلیس با افرادی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را خدشه دار کنند به شدت برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6090763

دیگر خبرها

  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • ۷ نفر عوامل نزاع در پارک گوللر باغی ارومیه دستگیر شدند
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • بازداشت معترضان به تصمیم پاشینیان برای «واگذاری روستاها» به باکو
  • موسوی پور: طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌شود
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • نظر رئیس پلیس راهور درباره تغییر طرح ترافیک تهران | این سه بزرگراه نیاز شدید به بهسازی آسفالت دارند
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
  • ترکیدگی لوله و هدر رفت آب در بوستان نماز دغدغه شهروند شیرازی شد + فیلم