Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی ادعا کرد که با یک شرکت تسلیحاتی آمریکا، دو قرارداد برای خرید چند فروند بالگرد نظامی و هواپیمای سوخت‌رسان امضا کرده است.

به گزارش مشرق، بعد از عجز و لابه‌های فراوان رژیم صهیونیستی به آمریکا درباره اینکه از تجهیزات هوایی لازم برای انجام حملات در فواصل دور برخوردار نیست، واشنگتن بالاخره با کمک به تل‌آویو موافقت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت جنگ رژیم کودک‌کش اسرائیل امروز (جمعه) از امضای توافق خرید چند فروند بالگرد ترابری و هواپیمای سوخت‌رسان از آمریکا به ارزش ۲ میلیارد دلار خبر داد.

این وزارتخانه در صفحه توئیتر خود نوشت: «نمایندگی ما در آمریکا، قراردادی را برای خرید ۱۲ فروند بالگرد لاکهید مارتین-سیکورسی (سی‌اچ-۵۳کِی) و دو فروند هواپیمای سوخت‌رسان بوئینگ (کی‌سی-۴۶) با دولت ایالات متحده منعقد کرد».

در ادامه بیانیه صهیونیست‌ها آمده است: «خرید این تجهیزات، بخشی از برنامه وسیعتر ما برای تقویت توانمندی‌های ارتش اسرائیل و آمادگی جهت مقابله با تهدیدات کنونی و آتی است».

پیش از این، مقام‌های امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی به روزنامه «نیویورک‌تایمز» گفته بودند که تل‌آویو به دلیل نداشتن هواپیمای سوخت‌رسان کافی و هواگردهایی ترابری برای انتقال تجهیزات، توان حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران را ندارد.

چند روز قبل نیز «یائیر لاپید»، وزیر خارجه این رژیم با ادعای اینکه ایران نه فقط مشکل این رژیم بلکه تمام جهان است، بار دیگر خواستار توقف کل ساختار برنامه هسته‌ای ایران شد. (جزئیات بیشتر)

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت رژیم صهیونیستی آمریکا بالگرد ترابری خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت هواپیمای سوخت رسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۵۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۷۶ تانکر سوخت‌رسان

رضا قربانی مدیرکل گمرک پرویزخان قصرشیرین در جمع خبرنگاران گفت : ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق طی دو ماه گذشته با همکاری نیروی انتظامی و کارکنان گمرک پرویزخان کشف‌شده است.

وی افزود: سوخت‌های کشف‌شده از ۷۶ تانکر سوخت‌رسان که قصد خروج از کشور را داشتند کشف شد و متخلفان به تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شدند.

مدیرکل گمرک پرویزخان تصریح کرد: سوخت‌های کشف‌شده شامل بنزین و گازوئیل و در قالب گالن‌های بیست لیتری از آنها کشف و ضبط‌شده است.

وی ادامه داد: سوخت سرمایه ملی است و با هرگونه عرضه خارج از شبکه آن برخورد خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • هدف آمریکا از خرید ۸۱ فروند جنگنده روسی از قزاقستان چیست؟
  • کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۷۶ تانکر سوخت‌رسان
  • ادعای تکراری وزیرخارجه انگلیس علیه ایران
  • وزیر خارجه انگلیس: ایران منطقه را بی ثبات می کند
  • ادعای وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • کمک تسلیحاتی آمریکا به ارتش اوکراین با خرید جنگنده‌های قزاقستان
  • آمریکا ۸۱ فروند بمب‌افکن اسقاط برای کی‌یف خرید؛ اهداف پنهان واشنگتن زیر ذره‌بین رسانه‌ها
  • جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو
  • فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در ریاض
  • پاسخ به بازدارندگی ایران با بازنویسی سناریوی ناکام «تحریم»