Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: ۹ دی یک معجزه بود که بدون وساطت خواص، امت به امام متصل شد.

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در جوار بارگاه منور رضوی با بیان اینکه امروز با دو خاطره و توجه به دو الگو و اسطوره انقلاب مقابل هستیم؛ اظهار کرد: امروز دهم دی ماه، سالروز کشتار خونین مردم غیور مشهد در سال ۱۳۵۷ به وسیله جلادان ستمشاهی است، غیرت خراسانی و مشهدی آن روز در عرصه انقلاب به نمایش گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه مشهد با بیان اینکه عامل این نمایش قهرمانی، جمع «امت و امامت» بود و این را دنیا فهمید، متذکر شد: رهبری انقلاب در مشهد با یک مثلث بصیر انقلابی قهرمان اداره می‌شد، رهبر معظم انقلاب، مرحوم آیت‌الله طبسی و مرحوم حجت‌الاسلام والمسملین آقای هاشمی‌نژادخواصی که حلقه وصل امت مشهدی با امام بودند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن در فتنه ۸۸ برنامه داشت حلقه اتصال امت و رهبری را از بین ببرد، افزود: مسئله رقابت انتخاباتی در ۸۸ افسانه است، عمق فتنه ۸۸ مسئله براندازی بود، دشمن خواص را زد، خواص ریزش کردند و در خط مقابل رهبری قرار گرفتند. 

آیت الله علم الهدی با بیان اینکه ۹ دی یک معجزه بود که بدون وساطت خواص، امت به امام متصل شد، تصریح کرد: آن اتصال جانانه امت با امام در ۹ دی امروز قوی‌تر و نیرومندتر است

امام جمعه مشهد گفت: دو الگو و اسطوره، یکی در حوزه نرم‌افزاری و ایدئولوژیک و یکی در حوزه عملیاتی، یکم، مرحوم آیت‌الله علامه مصباح یزدی؛ امام بزرگوار فرمودند «آقای مصباح ذوشهادتین است»، یک شهادت از علامه طباطبایی و یک شهادت از مرحوم آیت‌الله بهجت و دوم شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی.

وی بیان کرد: یک گله عرض کنم، احتیاج به «تبیین شهید سلیمانی» داریم که متأسفانه در رسانه‌ها آن‌طور که باید و شاید کار نمی‌شود. 

آیت الله علم الهدی با اشاره به اینکه همه عظمت شهید سلیمانی در دو خصوصیت است، خاطرنشان کرد: ایمان قوی و باورمندی قوی به خدا و معاد و زیست شهدایی شهید سلیمانی ایت دو خصوصیت شهید سلیمانی است، وی در تمام عمرش شهید زندگی کرد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آیت الله علم الهدی نماز جمعه شهید سلیمانی علم الهدی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۵۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

دیگر خبرها

  • «حشاشین» روایتگر حسن صباح تروریست یا کلیددار بهشت؟
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • علم‌الهدی: می‌خواهید به بهانه پر کردن سبد جمعیت انقلابی، همان کسانی را هم که انقلابی هستند از خود برنجانید؟