Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

گروه ماکان بند در هفته جاری توانست برگزاری کنسرت‌هایش در تهران را از سر بگیرد. ابتدا در تالار وزارت کشور، در روز 6 دی برای دو سانس روی صحنه رفت و سپس شب گذشته، 9 دی در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی اجرایش را برای دو سانس دیگر تکرار کرد.

اما در یکی از اجراهای اخیرِ ماکان بند، یکی از بازیگران حاضر در سالن، حرکتی را انجام داد که ناشایست و خلافِ عُرف و ارزش‌های جامعه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه ماکان بند نسبت به این اتفاق سکوت نکرد و شب گذشته و پیش از آغاز اجرایشان در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی، نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد.

پیش از آغاز کنسرت، ویدیویی برای حاضران در سالن پخش شد که در این ویدیو امیر مقاره در کنار دیگر اعضای ماکان، متنی را می‌خواند که در راستای انتقاد از حرکت خانمِ بازیگر در کنسرت‌شان بود.

همچنین موسسه آوازی نو به عنوان برگزار کننده کنسرت‌های ماکان بند، متنی را به طور رسمی و در راستای محکوم کردن حرکتِ خانم بازیگر منتشر کرد که متن آن را در ادامه می‌خوانید:

«موسسه فرهنگی و هنری آوازی نو به عنوان ناشر موسیقی و برگزار کننده کنسرت‌های موسیقی در تمام سال‌های فعالیت خود احترام به مخاطب رعایت قوانین و ارزش‌های ایرانی و اسلامی و ایجاد شادی و نشاط اجتماعی را سرلوحه کارخود قرار داده و همراه با هنرمندان عزیز تلاش نموده لحظاتی سرشار از نشاط اجتماعی و امیدواری را بین مخاطبان محترم موسیقی ایجاد کند.
متاسفانه در حین برگزاری کنسرت گروه ماکان در تاریخ ششم دی ماه سال جاری شخصی در عملی غیر اخلاقی و خلاف عرف جامعه و قوانین برگزاری کنسرت، همه مارا متاثر کرد.

بدیهی است هرگز این رفتار نه تنها مورد تایید موسسه آوازی نو و گروه ماکان نبوده و نیست، بلکه به شدت آن را تقبیح و محکوم می‌نماییم و همه مخاطبان و همراهان عزیزی که در کنسرت‌های این موسسه حضور دارند را به رعایت قوانین و احترام به فرهنگ ایرانی و اسلامی دعوت می‌کنیم.
پر واضح است که رفتار این شخص در کنترل هنرمندان گروه ماکان و عوامل برگزاری نبوده است.
در پایان از همه شما همراهان عزیز که با حضور خود در تمامی کنسرت‌های موسیقی از هنرمندان حمایت می‌کنید، سپاسگزاریم.»

در ادامه تمدیدهای کنسرت ماکان بند، این گروه امروز جمعه 10 دی و در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: گروه ماکان بند کنسرت خانم بازیگر گروه ماکان ماکان بند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۵۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، وحید اسداللهی نوازنده پیشکسوت ساز ناغارا، با همراهی گروهی متشکل از نواندگان ساز‌های موسیقی آذربایجان، شامگاه پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت، در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

در این کنسرت قرار است قطعاتی از موسیقی بی کلام و همچنین فولکلوریک آذربایجان و رِنگ‌هاى آذریایجانی نواخته شود.

اسداللهی در سال ۱۳۸۸، آلبومی به نام رِنگ‌های آذربایجانی را منتشر کرده است.  رِنگ‌های موسیقی آذربایجان، رِنگ‌های اجرا شده‌ایست که معمولا در مراسم شادی و عروسی از آنها استفاده می‌شود.

وحید اسدالهى (سرپرست گروه و نوازنده ناغارا و قاوال)،  محمد (مراد) اسدالهى (نوازنده گارمون)،  رضا اسدالهی (نوازنده سازهاى پرکاشن)،  سیده تارا موسویان (نوازنده ساز‌های کوبه ایى)، سئول اقدسی (نوازنده تار آذربایجان)، آرین ضمیری (نوازنده کمانچه)،  سید علی سیدزاده (نوازنده قوپوز - تار).  
محمد نجف زاده (نوازنده بالابان)، درشن آنند (نوازنده طبلا) و محمد حسین جعفری و مهدی حمزه زاده (خواننده) اعضای این گروه را تشکیل می‌دهند.
کنسرت وحید اسداللهی ۱۳ اردیبهشت از ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند جهت تهیه بلیت این اجرا به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com  مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ذوق خانم بازیگر برای ازدواج با مهران مدیری!
  • ذوق خانم بازیگر برای ازدواج به مهران مدیری!
  • لرستان یکی از استان‌های امن در کشور به شمار می‌آید
  • روایت عجیب از تلاش‌ها برای تعطیلی خانه امن زنان | درها را قفل کردیم، دخترها در آشپزخانه جمع شده و گریه می‌کردند!
  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد
  • چرا پنج کنسرت در تهران لغو شد؟
  • وعده یک تهیه‌کننده برای از سرگیری کنسرت‌ها در خوزستان
  • ثبت رکورد پرمخاطب‌ترین روز سال برای «ملت» و «باغ کتاب»
  • «ایران‌ اکسپو» ۵ کنسرت تهران را لغو کرد
  • اجرای دیالوگ ترانه علیدوستی به زبان کره ای توسط بازیگر زن «نون خ» | آرزوی سلامتی خانم بازیگر برای ترانه علیدوستی + ویدئو