Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، "داود گودرزی" در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه بروجرد اظهار داشت: هنوز تغییراتی که در دولت باید انجام شود صورت نگرفته و تلاش می شود تا  کسانی که حاضر نیستند به معنای واقعی نوکر مردم باشند کنار بروند، این موضوع زمان بر است و باید سرعت کار بیشتر شود.
وی همچنین اظهار داشت: دشمنان می خواهند دولت را ناکارآمد جلوه دهند و جریان نفوذ نیز با دشمن همراه شده است و چون مقابله درستی انجام نشده کار برای دولت سخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی ریل گذاری برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی کردم توسط دولت انجام شده ولی نیاز به زمان دارد.
گودرزی با اشاره به شهادت سردار سلیمانی گفت: سردار سلیمانی در مکتب حضرت زهرا بزرگ شد و رفتار و ویژگی سردار سلیمانی و نوع نگاه سردار به مردم خود را فدا کردن برای مردم است.

وی افزود: اسلام منهای حکومت نمی تواند مردم را سعادتمند کند، اگر قرار است اسلام زنده بماند و زمینه حکومت امام زمان فراهم شود باید حکومت اسلامی حاکم شود، در ۹ دی مردم احساس کردند امنیت حکومت اسلامی در خطر است و اغتشاش گران و فتنه گران را از صحنه خارج کردند.
وی اظهار داشت: سردار سلیمانی در ۴۰ سال عمر انقلاب و نظام از حکومت اسلامی تمام قد دفاع کرد.
دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسداقتصادی کشوروی بیان کرد: اگر حکومت دینی نباشد اسلام نیز نخواهد بود در حکومت دینی باید رفاه وجود داشته باشد برای اینکه مردم خوب زندگی کنند حکومت ایجاد کرده ایم، اگر در انقلاب ما چنین نشده است مانند سردار سلیمانی عمل نکرده ایم، رهبر معظم انقلاب بارها مسئولان را به خدمت صادقانه به مردم فرا خواهنده است، همه ائمه اطهار برای خدمت به مردم آمده بودند.
دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور گفت: سردار سلیمانی به ما می گوید که باید هم نظام اسلامی و ولایت فقیه را داشته باشیم و هم خدمت به مردم را سرلوحه کارها داشته باشیم.
گودرزی افزود: نظام اسلامی هر چقدر به مردم خدمت کند مردم بیشتر پشتیبان نظام خواهند بود.
وی بیان کرد: رمز موفقیت سردار سلیمانی در مدت خدمت صادقانه خود به نظام و مردم عشق به شهادت بود.
وی اطهار داشت: سردار سلیمانی سرباز واقعی ولایت بود، وقتی انسان باور کند که شهادت یک معامله هوشمندانه با خدا است دیگر قدرت طلبی و مال اندوزی معنایی ندارد، اگر به دنیا توجه نداشته باشیم و عاشق شهادت باشیم با قدرت وارد میدان می شویم.
وی افزود: سردار سلیمانی با شجاعت وارد مبارزه با داعش شد، همه از داعش هراسان بودند ولی داعش از سردار سلیمانی می ترسید.
گودرزی افزود: اگر قرار است یک جامعه عادلانه داشته باشیم باید مانند سردار سلیمانی زندگی و خدمت کنیم، جامعه باید با تغییر رفتار همه مردم آغاز شود.

برچسب‌ها بروجرد ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی لرستان بروجرد ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی لرستان سردار سلیمانی داشته باشیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۵۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

دیگر خبرها

  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • حمله مستقیم نظامی ایران به رژیم صهیونیستی یک شاهکار نظامی بود
  • آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • مردم پایه اقتدار حکومت اسلامی را تشکیل می‌دهند
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد