Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و‌ جوانان اظهار داشت : حوزه ورزش و جوانان باید طوری عمل کنیم که دل رهبر انقلاب و مردم را همیشه شاد کنیم. خوشحالم که در راه توسعه ورزش قدم برمی‌داریم.

به گزارش برنا؛ سیدحمید سجادی در مراسم اختتامیه مسابقات دوومیدانی گرامیداشت شهدای اقتدار و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: خسته نباشید می‌گویم به همه دست اندرکاران این مسابقات که زحمت زیادی کشیدند و این رقابت فرصت خوبی بود که به ارزش‌های انقلاب و فداکاری‌های حاج قاسم سلیمانی عرض ارادت داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان افزود: این افتخار برای سایپا می ماند که نام مسابقات به یاد سپهبد حاج قاسم سلیمانی مزین شده است.

او گفت: دولت مردمی دکتر رییسی آغاز شده و این دولت برای خدمت به مردم آمده است. باید همه سعی کنیم سال آینده در سالگرد حاج قاسم سلیمانی وقتی عملکرد خودمان را نگاه می کنیم شرمنده مردم و مقام معظم رهبری نشویم.

دکتر سجادی خاطرنشان کرد: برکت این مسابقه به نحوی است که هر سال به رونقش اضافه می شود. امسال ۱۲۰۰ شرکت کننده در این مسابقات حضور داشتند و این نشان می‌دهد این مسابقات از اهمیت خاصی برخوردار است.

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: اگر شرایط مناسب باشد می توان این مسابقات را بین المللی کرد و از کشورهایی که با حاج قاسم سلیمانی خاطره دارند دعوت کنیم که حضور داشته باشند. برای سال های آینده این مسابقات را از خارج شهر به داخل شهر بیاوریم و مردم شاهد برگزاری مسابقات باشند. باید سعی کنیم این مسابقات بین المللی شود و در شان حاج قاسم سلیمانی برگزار شود.

وی گفت: در حوزه ورزش و جوانان باید طوری عمل کنیم که دل رهبر انقلاب و مردم را همیشه شاد کنیم. خوشحالم که در راه توسعه ورزش قدم برمیداریم و امیدوارم که ورزش گروه سایپا مثل همیشه بدرخشد.

دکتر سجادی افزود: نگاه ما به ورزش کارگری صرف ورزش کردن نیست. کارگران در دولت جدید باید موتور تولید و حرکت باشند. ورزش در سایپا همیشه برنامه محور بوده و باید تلاش بیشتری برای خدمت به ورزش کارگران داشته باشیم. نباید به همین چیزهایی که هست قانع شویم و باید به دنبال اتفاقات بهتر باشیم و اینکه بتوانیم از ورزش به عنوان پیشگیری از هزینه های درمان و همچنین توسعه تولید بهره بگیریم.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دوومیدانی رقابت انقلاب ورزش و جوانان سایپا دولت مقام معظم رهبری رهبر انقلاب هزینه های درمان وزیر ورزش و جوانان دکتر سید حمید سجادی حاج قاسم سلیمانی ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۵۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنیدند

265 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900196

دیگر خبرها

  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • اجرای قانون شوراها در توسعه تأثیرگذار است
  • شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است
  • توصیه‌ای که رهبر انقلاب برای پژوهشگاه رویان داشته‌اند
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم
  • ببینید | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنیدند
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود