Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، حجت‌الاسلام کاظم فتاح دماوندی، امام جمعه دماوند ظهر امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه دماوند با اشاره به حماسه بصیرت‌افزایی ۹ دی اظهار کرد: ثمره بصیرت، شناخت دوست و دشمن و اقدام به موقع و سنجیده و مصونیت برابر شعبه‌ها و استقامت در راه حق است.

وی با بیان اینکه افراد آگاه و بصیر، با ایمان قوی و هوشیاری و آمادگی همه جانبه در خط ولایت می‌مانند و در فتنه ها دچار لغزش نمی‌شوند، افزود: افراد بی بصیرت چشم دارند، ولی نمی‌بینند، گوش دارند، ولی نمی‌شنوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه دماوند گفت: روح حماسه ۹ دی ریشه در غیرت حسینی داشت؛ احترام به ارزش‌های اسلامی و ملی و مخالفت با دخالت بیگانگان در امور کشور مطالبه افتخارآفرینان ۹ دی بود؛ ۹ دی متعلق به همه مردم ایران و همه سلیقه‌های سیاسی داخل نظام بود؛ مراسم بزرگداشت ۹ دی باید وحدت‌آفرین باشد نه اختلاف برانگیز.

فتاح‌دماوندی تصریح کرد: فتنه‌گران سال ۸۸، آرامش و امنیت جامعه را برهم زدن و با شکستن قانون، ارزش‌های جمهوری اسلامی ایران را زیر پا گذاشتند؛ فتنه ۸۸ آیینه عبرتی مقابل خاص و همه دوستان نظام اسلامی است تا همواره با تبعیت از فرمان رهبری در حمایت از اصل نظام بیدار و کوشا باشیم.

مکتب سلیمانی امیدآفرین و اعتمادزاست

وی با اشاره به دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: شهید سلیمانی شجاعت و تدبیر را با اخلاص و خدمتگزاری به مردم آمیخت و محبوب دلها شد؛ مکتب سلیمانی امیدآفرین و اعتمادزاست؛ امید و اعتماد به آینده نظام اسلامی زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) است.

امام جمعه دماوند خاطرنشان کرد: حاج‌قاسم شخصیت تراز عصر غیبت و نمونه یک شیعه واقعی بود؛ خودسازی و معنویت ویژه و اثرگذاری او را در جامعه به حداکثر برساند.

فتاح‌ دماوندی در ادامه با اشاره به جنگ سعودی و یمنی‌ها افزود: بن سلمان سعودی برای نجات کشورش از باتلاق یمن به دنبال پیدا کردن راهی آبرومندانه برای رهایی از این جنگ شکست خورده است.

وی در ادامه به موضوع مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و گفت: وحدت نظر دولت، مجلس، مردم و رهبری طرف‌های مقابل را در مذاکرات هسته‌ای به چالش کشیده است؛ در جنگ اراده‌ها این بار جمهوری اسلامی ایران غالب است؛ اگر تحریم های ضد ایرانی به صورت کامل و واقعی برداشته شود، ما هم به تعهدات هسته ای خود برمی‌گردیم.

امام جمعه دماوند تأکید کرد: تیم مذاکره کننده ایران مغلوب فضاسازی‌های صهیونیست‌ها و اروپایی ها نخواهد شد و  ایران برای هر سناریویی، پاسخ و واکنش مناسب را در نظر گرفته است.

ترویج سبک زندگی فاطمی در دستور کار آموزش و پرورش، حوزه و دانشگاه قرار گیرد

فتاح دماوندی تصریح کرد: استقامت ملت ایران در راه آرمان‌های اسلامی آمریکا و پیروانش را عصبانی کرده است؛ تا روزی که آمریکا دست از ماهیت شیطانی و استکباری‌اش برنداشته، مقاومت و مقابله ما ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: خصومت بین ایران و آمریکا راهبردی است نه تاکتیکی؛ این دشمنی وقتی تمام می‌شود که یکی از دو طرف دست از ارزش‌ها و آرمان‌های خود بردارد.

امام جمعه دماوند در پایان با اشاره به فرارسیدن ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) اظهار داشت: ترویج سبک زندگی فاطمی باید در دستور کار آموزش و پرورش، حوزه و دانشگاه قرار گیرد؛ برگزاری مراسم عزاداری حضرت زهرا(س) نشانه ولایتمداری و مورد توجه امام زمان(ع) است.

فتاح‌دماوندی ادامه داد: سوگواری حضرت فاطمه (س) در شب و روز شهادت در همه شهرهای شهرستان دماوند با شور و شعور برگزار خواهد شد؛ شکوه عزاداری در وحدت و یکپارچگی دسته‌جات سینه‌زنی و زنجیرزنی متجلی می‌شود.

وی اضافه کرد: روز شهادت حضرت فاطمه (س) با حضور همگانی مردم به نمایشگاه ابراز ارادت به اهل بیت پیامبر (ص) تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام/۶۷۰۱۵/

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه دماوند امام جمعه دماوند فتاح دماوندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۶۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران

فدراسیون فوتبال قصد دارد مذاکراتی با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم ملی فوتسال با این کشور انجام دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، جام جهانی فوتسال شهریور ماه سال جای در کشور ازبکستان برگزار می‌شود. تیم ملی فوتسال ایران که به تازگی قهرمان جام ملت‌های آسیا شده، در سید یک قرار دارد و منتظر قرعه‌کشی جام جهانی است تا رقبایش را بشناسد.

ضعف‌هایی که نباید پشت قهرمانی فوتسال ایران در آسیا پنهان شود

احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم درباره برنامه‌های تیم ملی پیش از شروع جام جهانی و امکان برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی برزیل گفت: اردوی تیم ملی پیش از شروع جام جهانی از 40 روز قبل آغاز می‌شود. مذاکره با برزیل در شهریور ماه سال گذشته انجام شده بود و این مذاکرات را ادامه می‌دهیم تا به نتیجه نهایی برسیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش سیدجلال حسینی به لیدر سپاهان؛ با سربند «یا زهرا» حرمت زنان را می‌شکنی بی‌غیرت؟ + عکس
  • تراکتور مغلوب اولین کاپیتانی چشمی شد!
  • عملیات‌های طوفان‌الاقصی و وعده صادق، تحولات عظیمی را در دنیا ایجاد کردند
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • امیرعبداللهیان: ایرانیان معدودی تحت تاثیر فضاسازی رسانه‌های معاند نگران تردد خود به ایران هستند/ آنها می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد وزارت خارجه از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد