Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ائمه جمعه استان زنجان امروز در خطبه‌های نماز با تاکید بر شبانه‌روزی شدن درمانگاه گیلوان، گلایه از نداشتن خدمات در برخی واحدهای مسکونی سلطانیه، نمایش اقتدار کشورمان در رزمایش پیامبر اعظم، لزوم رفع تحریم‌ها و مقابله با زیاده‌خواهی غرب و گرامیداشت رشادت و دلاوردی‌های حاج قاسم تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

باید همان اول جلوی ساخت و ساز غیرمجاز گرفته شود

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهرستان سلطانیه در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به برخی از مشکلاتی که عده‌ای از مردم سلطانیه به آن دچار هستند، نداشتن آب، برق و گاز در برخی خانواده در هوای سرد زمستان را غیر قابل تحمل دانست و با بیان اینکه بارها این مشکلات را به مسئولان شهرستان و استان منعکس کرده‌ام و حتی طی یک نامه‌ای به استانداری هم تحویل داده‌ام، اظهار داشت: مسئولان بصورت جدی پیگیر مسائل باشند و آنها را بر طرف کنند و اینکه گفته شود غیر مجاز ساخته شده فایده ندارد و همان اول باید جلو ساخت و ساز غیرمجاز گرفته شود.

امام جمعه سلطانیه با اشاره به سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که روز جهانی مقاومت نامگذاری شده، گفت: مقاومت در برابر دشمنان و مستکبران باعث عقب‌نشینی دشمنان می‌شود‌ و برجام نشان داد هزینه عقب نشینی بیشتر از مقاومت است.

وی با بیان اینکه در مذاکرات ایران و ۱+۴ هم دشمن باید بداند که تهدیدات آنان هیچ تاثیری در اراده ایران اسلامی ندارد و دشمن در رزمایش پیامبر اعظم قدرت نظامی و دفاعی ایران را به خوبی دریافت کرد، افزود: موشک‌های نقطه زن ایران اسلامی برای دشمنان بسیار ویرانگر خواهد بود و بهتر است انهدام عین الاسد را که در سالروز آن قرار داریم فراموش نکنند.

حسینی نسب با بیان اینکه‌ آمریکا و غرب زور می‌گوید و چرا ما باید بخاطر داشته‌هایمان با آنان مذاکره کنیم و البته ایران اسلامی از مذاکره هراسی ندارد اما مذاکرات باید نتیجه محور باشد و دشمن تضمین بدهد که عهدشکنی نکند، اضافه کرد: توافق خوب رفع تحریم‌های ظالمانه است و این ایران است که گزینه‌ها را مشخص می‌کند.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه خروج از زیر بار ظلم و سلطه مستکبران از اهداف و دستاوردها انقلاب اسلامی است چرا که قرآن هیچ راهی برای سلطه کافران بر مؤمنین قرار نداده بلکه مؤمن را عزیز قرار داده، گفت: ما انقلاب کردیم تا عزت مان را حفظ کنیم‌‌، تا زیر پرچم اسلام و ارزشهای اسلامی زندگی کنیم. تا آزاد و مستقل باشیم.

حسینی نسب جمهوری اسلامی را آرزوی محقق شده انبیا و ائمه معصومین دانست و با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی و فرهنگی در کشور و با بیان اینکه بیان خدمات نظام اسلامی به معنای انکار یا کتمان مشکلات نیست، گفت: ۸۰ درصد مردم در زمان پهلوی گرسنه بوده اند اما در نظام اسلامی نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد و در دیگر نهادهای خیریه دست نیازمندان را می گیرند و در طرح رزمایش مواسات ۱۲ میلیارد تومان در شهرستان سلطانیه در حمایت از نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا کمک شده است.

امام جمعه سلطانیه با اشاره به شخصیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و با بیان اینکه شهید سلیمانی مالک اشتر انقلاب و شخصیتی بود که از درون متحول شده بود و لذا می‌خواست جامعه را متحول کند و در واقع شهید سلیمانی یک انسان تراز عصر غیبت و ولایتمدار بود، افزود: ارتباط با ولیّ و امام جامعه، همراه مردم بودن و جهاد با دشمنان سه شاخصه انسان ولایتمدار است.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی  پیروز میدان جهاد اکبر و جهاد اصغر و چهره بین المللی مقاومت بود و لذا یک شخص نیست بلکه یک مکتب است و شهید سلیمانی را باید بعنوان یک مکتب نگاه کرد، گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سرشناس‌ترین فرمانده ضد تروریسم بود و جبهه مقاومت خونخواه اوست و اخراج آمریکا از منطقه بعنوان انتقام راهبردی از برکات خونِ جریان ساز شهید سلیمانی است‌.

 

انتقاد از تورم افسار گسیخته که در قیمت کالاهای اساسی

حجت‌الاسلام علیرضا علی اکبری در خطبه‌های امروز ماهنشان با اشاره به بازی مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی و اروپا در بیرون و درون مذاکرات اظهار داشت: این تحرکات نشانه‌ای از استیصال آمریکا و بایدن است.

خطیب جمعه ماهنشان با اشاره به اینکه به آمریکا، اروپا و رژیم صهیونیستی باید بدانند که اتفاقاً آن چیزی که در حال اتمام است فرصت برای ایران نیست بلکه فرصت برای آنها رو به اتمام است، افزود: هر گونه فضاسازی و شانتاژ در خارج از مذاکرات وین منجر به عقب‌نشینی جمهوری اسلامی از موضع منطقی خود نخواهد شد و آمریکا و اروپا باید بدانند که الان سال ۹۹ نیست و آنها در وضعیتی قرار ندارند که بخواهند آینده را پیش‌بینی کنند.

وی با بیان اینکه طرفی که گزینه‌ها را تعیین خواهد کرد این بار جمهوری اسلامی ایران خواهد است، ادامه داد: بنابراین بهتر است که توافق کنند و دو گزینه اصلی یعنی پذیرش رفع واقعی تحریم‌های ضد ایرانی و بازگشت واقعی هسته‌ای بهترین گزینه‌ای است که آمریکا و اروپا می توانند انتخاب کنند در غیر این صورت تجربه یک شکست بزرگ راهبردی را خواهند چشید.

علی اکبری در ادامه ضمن انتقاد از تورم افسار گسیخته که در قیمت کالاهای اساسی مخصوصاً در مواد غذایی، خواستار نظارت کافی بر بازار شد و بر ضرورت اصلاحات اقتصادی تاکید کرد.
خطیب جمعه ماهنشان در ادامه خطبه با اشاره به هفتمین سال تجاوز ائتلاف سعودی به یمن که نه تنها آل سعود موفق به شکست دادن انقلابیون  یمن نشده بلکه نقاط مختلف عربستان نیز توسط پهپادها و موشک های مدرن انصار الله یمن مورد هدف قرار گرفته است، اشاره کرد و گفت: امروز یمنی‌ها جنگ را از حالت تدافعی به تهاجمی تبدیل کرده‌اند و پیروزی یمنی‌ها نزدیک است و تحولات یمن نیز به گونه‌ای رقم خورده که عربستان را به این نتیجه رسانده که باید در اندیشه پایان دادن به جنگ یمن باشند.
وی با اشاره به سالروز ارتحال ایت الله حاج محمد تقی مصباح یزدی و با بیان اینکه ایشان هم در زمان حیات و هم در زمان ممات دارای برکات و ثمرات زیادی بوده گفت: باید راه و اندیشه این بزرگوار ادامه یابد.

 

درمانگاه بخش گیلوان شبانه‌روزی شود

حجت‌الاسلام مهدی منصوری در خطبه‌های امروز نماز جمعه آب‌بر با اشاره به فرا رسیدن 13 دی ماه دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: هر چه از شهادت حاج قاسم دور می‌شویم خدمات وی برای ایران اسلامی و مردم بیشتر آشکار می‌شود.

خطیب جمعه آب‌بر با اشاره به رشادت و دلاورمردی‌های سردار سلیمانی تصریح کرد: سردار سلیمانی در طول عمر با برکت خود شجاعانه در مقابل ظالمان ایستادگی کرد و در این راه هم به شهادت رسید.

منصوری با بیان اینکه خون حاج قاسم و ابومهندی مهدی باعث شده تا مردم عراق درک کنند که حضور امریکا در عراق جز ناامنی و جنگ چیزی برای آنها نخواهد داشت، تصریح کرد: امروز خواسته مجلس، دولت و همه مردم عراق خروج اشغالگران از این کشور است.

امام جمعه آب‌بر با اشاره به شهادت «حسن آیرلو» سفیر ایران در یمن گفت: این شهید بزرگوار از سرداران دوران دفاع مقدس بود و اثرات جنگ سال‌ها او را آزار داد و پس از سال‌ها تحمل رنج و درد جانبازی به شهادت رسید.

وی در ادامه خواستار شبانه روزی شدن درمانگاه بخش گیلوان برای خدمت رسانی به مردم این منطقه شد و از فرماندار، بخشدار و مسؤولین خواست نسبت به رفع دغدغه مردم همت گمارند.

امام جمعه آب بر همچنین خواستار حل مشکل گازرسانی به روستاهای این شهرستان شد و از فرماندار خواست میز خدمت را در حاشیه نماز جمعه برای رسیدگی به مشکلات مردم راه‌اندازی کند.

انتهای پیام/2308

منبع: فارس

کلیدواژه: ائمه جمعه استان امروز چه گفتند استان زنجان مشکلات سلطانیه خرمدره ماهنشان طارم حاج قاسم سلیمانی ایران اسلامی شهید سلیمانی جمعه آب امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۶۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی

مهشید سلیمانی سرپرست اداره کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: برای ارتقا سلامت روان آحاد جامعه و پیشگیری از آسیب‌های روانی اجتماعی، خدمات روانشناختی تخصصی و مشاوره‌ای در زمینه‌های فردی، خانواده، زوج، تحصیلی و شغلی در قالب ۶۴ مرکز مشاوره عمومی و تخصصی، سلامت روان و تیم‌های محب به مراجعه کنندگان ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه پارسال به ۳۳ هزار و ۵۷۴ نفر خدمات مشاوره در استان ارائه شد،  افزود: این خدمات در سه شکل حضوری، تلفنی و مجازی و در دو قالب دولتی و غیر دولتی ارائه می‌شود.

سلیمانی اضافه کرد: مراکز مشاوره حضوری دولتی در مرکز استان و مراکز مشاوره حضوری غیردولتی در دو سطح مراکز مشاوره عمومی و تخصصی فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید

خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا

وی ادامه داد: خط صدای مشاور ۱۴۸۰ پاسخگوی ۱۵ هزار تماس گیرنده بوده که همه تماس‌های مردمی با این شماره، محرمانه و امن است و افراد می‌توانند مشکلات و مواردی که مطرح کردن آن ها به صورت حضوری دشوار است را به صورت تلفنی با مشاوران در میان بگذارند.

سلیمانی گفت: در قالب اجرای طرح غربالگری اضطراب دو هزار و ۳۷۲ کودک غربال شدند که ۵۳۴ کودک مشکوک به اضطراب شناخته و برای گذراندن مراحل مشاوره و درمان به متخصص ارجاع شدند.

سامانه صدای مشاور بهزیستی (خط تلفنی ۱۴۸۰) برای مشاوره غیرحضوری و تلفنی همه روزه از ساعت هشت صبح تا ۱۰ شب به صورت رایگان مشاوره کاملاً ًتخصصی ارائه می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ضریب اشغال بیمارستان سبلان اردبیل به ۸۵ درصد رسید
  • آغاز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات مهندسی
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات فنی و مهندسی
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • گزیده از سخنان ائمه جمعه شهرهای استان قم
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • دولت سیزدهم در مبارزه با فساد کارنامه خوبی ارائه دهد
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی