Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مهر علی باران چشمه که یکی از  گزینه های حضور در پرسپولیس به عنوان مدیرعامل است امروز (جمعه) در مصاحبه‌ای اظهار داشت: حمید سجادی به من پیشنهاد داد با حضور در پرسپولیس به این باشگاه پر طرفدار کمک کنم، محبت وی به من زیاد است و رابطه خوبی با هم داریم.

وی افزود: من از وزیر ورزش و جوانان درخواست کردم اجازه بدهد در فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی بمانم زیرا واقعا به آن علاقه دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاندیدای مدیرعاملی پرسپولیس خاطرنشان کرد: ورزش زورخانه‌ای که ورزش ملی ما است به حدی کار عقب مانده دارد که خودم دوست دارم اینجا باشم.

باران چشمه تصریح کرد: سجادی اصرار دارد به پرسپولیس بروم و همچنان روی خواسته خود مصر است و باید دید خواست خدا چیست و چه پیش می‌آید.

وی تاکید کرد: عضو هیات مدیره باشگاه پاس بودم و وضعیت باشگاه‌ها را می‌دانم، شرایط بدهی پرسپولیس خیلی جالب نیست و افراد شایسته‌تری از من برای حضور در این باشگاه هستند زیرا پرسپولیس نیاز به کمک بیشتری دارد، به همین دلیل از سجادی خواهش کردم اگر می‌شود فرد دیگری را انتخاب کند.

رییس فدراسیون‌ ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی اعلام کرد: مالیات پرسپولیس و استقلال خیلی بالا است، البته آجورلو به عنوان یک مدیر باشگاهی و فوتبالی در این مدت خیلی وضعیت استقلال را سر و سامان داده است و از عهده کار هم برمی‌آید.

باران چشمه گفت: به سجادی گفتم اگر کمکی از دست من بربیاید انجام می‌دهم اما برای مدیرعاملی باید دنبال فردی باشد که در بحث اقتصادی پول خوبی بیاورد تا مشکل مالی پرسپولیس حل شود، البته همسرم گفته اگر به این باشگاه رفتی دیگر به خانه برنگرد زیرا شرایط پرسپولیس با روحیه من سازگاری ندارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس حمید سجادی باشگاه پرسپولیس پرسپولیس حمید سجادی باران چشمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۶۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم نوازی چشمه غربالبیز در دل طبیعت شهر مهریز + فیلم

چشمه غربالبیز شهر مهریز یکی از منظره‌های کوهستانی و دیدنی در استان یزد است و در دامنه کوه غربالبیز قرار گرفته است.  این مکان خوش آب و هوا در میان کویر شهر مهریز و یزد جای گرفته است. حفره‌های متعددی در دل دامنه کوه غربالبیز وجود دارد که در فصل‌های پرباران، به این رودخانه جانی دوباره می بخشد.

شهروندخبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: فاطمه ابویی  - یزد

بیشتر بخوانید:

قابی زیبا از طبیعت روستای تانی محله + فیلم

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه پرسپولیس به درگذشت مسعود اسکویی
  • حق پخش فقط متعلق به استقلال و پرسپولیس نیست
  • پیام تبریک مدیرعامل مس بابت قهرمانی در لیگ برتر
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال + ویدیو
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • چشم نوازی چشمه غربالبیز در دل طبیعت شهر مهریز + فیلم
  • اجرای قانون شوراها در توسعه تأثیرگذار است
  • اختیارات درویش محدود شد؛ سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس
  • سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس