Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-02@22:48:09 GMT

حضور نمایندگان مجلس بر عرشه ناوشکن دنا +تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۳۶۳۸۴

حضور نمایندگان مجلس بر عرشه ناوشکن دنا +تصاویر

 اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی که به هرمزگان سفر کرده‌اند با همراهی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش امیر دریادار شهرام ایرانی در بازدید از منطقه یکم امامت نیروی دریایی، بر روی ناوشکن تمام ایرانی دنا حضور یافتند و از نزدیک با پیشرفت های نیروی دریایی راهبردی ارتش در حوزه‌های ماموریت های داخلی و بین‌المللی، ساخت و تعمیر نگهداری تجهیزات رزمی دفاعی و اهمیت حضور مداوم ناوگروه های اطلاعاتی عملیاتی نداجا در آبهای بین المللی، آشنا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امیر دریادار شهرام ایرانی، ضمن خوشامدگویی به اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در بخشی از سخنانش حضور آنان بر عرشه ناوشکن تمام بومی دنا که ساخته متخصصین حوزه دریایی وزارت دفاع و نیروی دریایی راهبردی ارتش را جای بسی امیدواری جهت پیشرفت های روزافزون در حوزه توسعه توان دفاعی دانست و تصریح کرد: با حمایت های دولت و مجلس قطعاً پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه ساخت و ارتقاء تجهیزات رزمی دفاعی دریایی در راستای ارتقاء امنیت آفرینی میهن عزیز اسلامیمان ایران شاهد خواهیم بود.

دریادار ایرانی، تلاش کارکنان جان برکف نیروی دریایی راهبردی ارتش در حفظ منافع ملی و تامین امنیت خطوط مواصلاتی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را شایسته تقدیر دانست و افزود: کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش همواره با از خودگذشتگی، هزاران مایل دورتر از مرزهای کشورمان و با تحمل دوری از خانواده، همواره برای حفظ منافع ملی کشور عزیزمان در تلاشند و در آمادگی صدرصدی برای جانفشانی و مقابله با هرگونه تهدیدی از سوی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی قراردارند./فارس

منبع: فردا

کلیدواژه: کمیسیون امنیت ملی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۶۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جامعه اسلامی مهندسین درخصوص فهرست منتخب برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر بیانیه ای را صادر کرد.

آنگونه که فارس روایت کرده، متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

خدای متعال را شاکریم که علیرغم تمامی جوسازی ها در مایوس کردن ملت ایران از حضور در پای صندوق های رای، مردم بصیر و هوشیار ایران عزیز، چشم طمع دشمنان را کور کردند و دیگر بار حضور خود را در صحنه انتخابات به نمایشی تحسین برانگیز مبدل ساختند.

جامعه اسلامی مهندسین پس از بررسی نفرات راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، و به دنبال مباحث عمیق در شورای مرکزی و هیات اجرایی این تشکل، و ضمن احترام به همه کاندیداهای منتخب برای دور دوم، فهرست زیر را به مردم عزیز حوزه انتخابیه تهران معرفی می نماید.

امید است با حضور پرشور واجدان شرایط در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل عظیم الشان و شهدای گلگون کفن، شاهد انتخاباتی پرشور و دشمن شکن باشیم.

اسامی به ترتیب بالاترین آراء ماخوذه در دور اول عبارتند از:

احمد نادری، سمیه رفیعی، حسین نجابت، عبدالحسین روح الامینی، ابوالقاسم جراره، زهره سادات لاجوردی، علیرضا سلیمی، صالح اسکندری، محمدحسین حسین زاده بحرینی، سمیه گلپور چمرکوهی، علی اصغر پورمحمدی، علی طهرانی مقدم، سیدنظام الدین موسوی، مجتبی رحماندوست، مهدی شریفیان، غلامحسین رضوانی.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901277

دیگر خبرها

  • مجلس حقوق کارگر را بر مبنای نرخ تورم تعیین کند
  • در ساخت زیردریایی و شناورهای زیرسطحی به بومی‌سازی رسیدیم
  • فعالیت ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی در بندر امام خمینی
  • فهرست کاندیداهای مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد
  • جزایر ایرانی به سمت مسکونی شدن خواهند رفت
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد/ اعلام آمادگی نمایندگان خانه ملت برای حمایت از نخبگان
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است