Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@10:39:35 GMT

آینده ۲ میلیون یورویی صیادمنش

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۳۶۳۹۷

آینده ۲ میلیون یورویی صیادمنش

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،  سایت «cumhuriyet» ترکیه در گزارشی ضمن پرداختن به پست خداحافظی صیادمنش از تیم زوریا به بررسی آینده این مهاجم ملی پوش ایرانی و عضو باشگاه فنرباغچه ترکیه پرداخت.

 

 

 

(همواره خداحافظی با عزیزان کار دشواری است اما پس از یک سال و نیم فوق العاده با این تیم و هواداران معرکه اش چیزی که می توانم بگویم این است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زوریا همیشه در قلب من خواهد بود و هیچ گاه خاطرات و لحظه های نابی که باهم سپری کردیم را فراموش نمی کنم.
و در نهایت می خوام از سرمربی، مربی، هم تیم ی ها و ... بابت تمام کارهایی که انجام دادند تا من بازیکن و فرد بهتری شوم تشکر کنم.)

صیادمنش درواقع بازیکن فنرباعچه است و قراردادش با این تیم پایان سال ۲۰۲۴ پایان می یابد، این بازیکن به صورت قرضی برای زوریا بازی می‌کرد و اکنون قرارداد قرضی او با این تیم اوکراینی تمام شده است.

ارزش این لژیونر ۲۰ ساله ایرانی ۲ میلیون یورو است و باشگاه ها برای داشتن صیادمنش باید این مبلغ را به فنرباغچه بپردازند.

با وجود اخبار منتشر شده درباره تمایل اندرلشت به جذب صیادمنش آینده باشگاهی این مهاجم جوان هنوز مشخص نیست.

بیشتر بخوانید:

آخرین خبر‌ها از نقل و انتقالات فوتبال اروپا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زوریا اوکراین اللهیار صیادمنش فنرباغچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۶۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از پیراهن فصل آینده بایرن: فقط قرمز! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که هنوز رقابت‌های فصل 24-2023 به پایان نرسیده است، به نظر می‌رسد که باید کم کم منتظر انتشار تصاویر پیراهن‌های جدید تیم‌های بزرگ فوتبال اروپا و همکاری جذاب آنها با شرکت‌های بزرگ و سرشناس تولید لباس ورزشی باشیم.

بایرن مونیخ یکی از این باشگاه‌هاست که هر سال خیلی زود از پیراهن جدیدش برای فصل آینده رونمایی می‌کند و امسال هم به این سنت همیشگی پایبند بوده و پیش از پایان فصل جاری با همکاری آدیداس این تصاویر را  منتشر کرده که با استقبال خوبی هم روبرو شده است.

این پیراهن تماما قرمز است و گفته می‌شود برای اولین بار در تاریخ این باشگاه است که از سه طیف متفاوت از رنگ قرمز در پیراهن اول بایرن استفاده شده است که نشانگر هویت، احساسات و اتفاقات و هیجانات هر بازی است.

به نظر می‌رسد که دلیل اصلی این انتخاب ایجاد نوعی اتحاد بین بازیکنان حاضر در زمین و هوادارانی است که برای حمایت از این تیم روی سکوها حضور دارند و معمولا از رنگ قرمز برای یکدست کردن ورزشگاه آلیانز آرنا استفاده می‌کنند.

بازیکنان بایرن قرار است برای اولین بار در دیدار برابر ولفسبورگ که یکشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد با این پیراهن به میدان بروند.

دیگر خبرها

  • تکلیف دومفریس در اینتر تا ۲ هفته دیگر مشخص می‌شود
  • واکنش بازیکن ذوب‌آهن به درگیری با حامدی‌فر
  • پرسپولیس با این 4 ستاره عوض می‌شود
  • رونمایی از پیراهن فصل آینده بایرن: فقط قرمز! (عکس)
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • اقدام عجیب درویش برای تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها
  • درخشش نیمه‌نهایی ‏CL‏ تکلیف این ستاره را مشخص کرد
  • سیمونه اینزاگی: مهدی طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتن او خوشحالیم
  • ختافه به دنبال تمدید قرارداد قرضی میسون گرینوود