Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دوشنبه گذشته آخرین مهلت تعیین شده برای سه باشگاه استقلال، پرسپولیس و گل گهر سیرجان بود تا تمام مدارک و دفاعیات لازم برای رفع ایرادات کنفدراسیون فوتبال آسیا را به این نهاد ارسال کنند.

AFC ایرادات زیادی را از نمایندگان ایران بخصوص استقلال و پرسپولیس در زمینه دولتی بودن باشگاه‌ها، مالکیت مشترک، بدهی کلان مالیاتی و… گرفته بود و به گفته اعضای کمیته بدوی و استیناف صدور مجور حرفه‌ای، بیش از ۴۰۰ صفحه ایراد برای هر دو باشگاه ارسال شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین مسائل باعث شد تا بحث حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان ۲۰۲۲ آسیا قوت بگیرد و هنوز این بحث پابرجاست چرا که خیلی‌ها اعتقاد دارند AFC مدارک بارگذاری شده پرسپولیس و استقلال را قبول نمی‌کند و ایرادات به حدی زیاد است که جای امیدواری باقی نمی‌ماند.

با این حال حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان مدعی شد هنوز روزنه‌های امید برای جلوگیری از حذف دو باشگاه وجود دارد. وی به تشریح پاسخ نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا به ایران پرداخت و گفت: روز گذشته پاسخ AFC آمد. نکاتی در آن نوشته و قرار است به زودی زمان دفاع از مدارک را اعلام کنند.

سجادی که در حاشیه مسابقات تیروکمان انتخابی تیم ملی دانشجویان صحبت می‌کرد، افزود: در نامه اشاره شده است مواردی که شما آقای وزیر منعکس کردید، در جلسه حضوری برای دفاع از مستندات قابل طرح است.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: این خبر خوبی است که جلسه‌ای حضوری برگزار می‌شود.

سجادی یادآور شد: ما حُسن نیت را به کنفدراسیون فوتبال آسیا نشان دادیم. AFC همین استانداردها را می‌خواهد و با کسی دعوا ندارد. ان شاءالله که خبرهای خوبی در راه باشد.

کد خبر 5388616

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران حمید سجادی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا حذف استقلال و پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم فوتبال سپاهان اصفهان حذف استقلال و پرسپولیس لیگ برتر والیبال تکواندو مهدی طارمی تیم ملی فوتبال ایران کمیته ملی المپیک والیبال فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۶۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول رده‌بندی لیگ برتر پس از صدرنشینی استقلال

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، پرسپولیس با شکست نساجی در قائمشهر ۵۶ امتیازی شد و تا پیش از دیدار استقلال - ذوب‌آهن موقتاً به صدر جدول صعود کرد. در شرایطی که استقلال با غلبه بر گاندوها مجدداً صدرنشین می‌شد، پیروزی دراماتیکی کسب کرد و با ۵۷ امتیاز، صدر را از رقیب سنتی پس گرفت.

بیشتر بخوانید: هفته بیست و ششم لیگ برتر| استقلال صدرنشین ماند / پیروزی سخت پرسپولیس با درخشش ستاره ازبک

نتایج کامل دیدارهای هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

گل‌گهر سیرجان صفر - شمس آذر قزوین صفر
پیکان صفر - آلومینیوم اراک یک
سپاهان اصفهان یک - استقلال خوزستان یک
نساجی مازندران یک - پرسپولیس 2
ملوان بندر انزلی یک - هوادار یک
صنعت نفت آبادان یک - مس رفسنجان صفر
فولاد خوزستان صفر - تراکتور تبریز 2
استقلال 2 - ذوب‌آهن اصفهان یک

جدول رده‌بندی لیگ برتر در زیر آمده است:

کد خبر: 1229700 برچسب‌ها لیگ برتر ایران

دیگر خبرها

  • شجاع گل سال آسیا را تکرار کرد
  • جدول رده‌بندی لیگ برتر پس از صدرنشینی استقلال
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره / تراکتور به جاده آسیا برگشت
  • خبر امیدوارکننده نکونام از دو مدافع مصدوم
  • مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان
  • «نمایش» به اکران آنلاین رسید/ «تیر خلاص» به فرانسه
  • پاسخ تند پرسپولیس به انتقاد مدیر سپاهان
  • عکس| پاسخ تند پرسپولیس به صحبت‌های مدیر تیم سپاهان
  • سپاهان برای کسب سهمیه آسیا به مصاف استقلال خوزستان می‌رود
  • اتفاق امیدوارکننده برای سپاهان در مصاف با پرسپولیس