Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت الاسلام غلامرضا دهقان در خطبه های این هفته نماز جمعه خاش با گرامیداشت حماسه ۹ دی و دومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران از سالهای آغازین شکل گیری تاکنون در مسیر عزتمندی و شکوه و پایداری حرکت کرده و نتیجه و ثمره این اقتدار و عزت تداوم راه شهیدان اسلام و انقلاب و جبهه مقاومت و حضوری شجاعانه و آگاهانه در صحنه های مختلف و معادلات جهانی و منطقه ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سالهای عمر با برکت خود برای رشد و اعتلای اسلام و میهن تلاش کرد و با حمایت از مقام عظمای ولایت و بصیرت و دشمن شناسی با شایستگی در جبهه مقاومت و ایثار با توطئه های شوم دشمنان در ابعاد داخلی و خارجی مقابله کرد.
امام جمعه خاش ادامه داد: ملت سربلند ایران اسلامی نیز با تبعیت از رهبری و شناخت و آگاهی و بصیرت و ولایت پذیری به خوبی توانسته در صف مقابله با جبهه های استکباری و ظلم و فساد و تحریم و فشارهای ظالمانه به موفقیت برسند.
حجت الاسلام دهقان گفت: ایران اسلامی در ۴۳ سال عمر پربرکت انقلاب با حضور حماسی و همیشگی اقشار مختلف ملت توانسته قله های پیشرفت و آبادانی را فتح و به دستاوردهای عظیمی دست پیدا کند.
امام جمعه خاش با قدردانی از تلاش های دولت در جهت خدمت رسانی به مردم و گام برداشتن برای توسعه، عمران و آبادانی و کاهش دادن مشکلات بیان کرد: توجه به مشکلات معیشتی مردم و رونق دادن به مباحث تولید و اشتغال از انتظارات بسیار مهم مردم از دولتمردان است.
وی بر اهمیت توجه به ظرفیت های مرزی و دوبانده کردن راه‌های ارتباطی خاش به زاهدان و ایرانشهر و سراوان و گوهرکوه به بزمان و تامین آب آشامیدنی سالم و کیفی مورد نیاز مردم و تامین و توزیع عادلانه سوخت و گاز و نان و کالاهای اساسی در شهرستان خاش تاکید کرد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان خاش خطبه ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان خاش خطبه ها سیستان و بلوچستان خاش خطبه ها جمعه خاش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۶۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی با اشاره به اینکه بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است، گفت: جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی مایه فخر و مباهات کشور هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در پیامی به مناسبت هفدهم اردیبهشت و گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری نوشت: بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشأن بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه و سازندگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

وی یادآور شد: ۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری است که فرمودند: «این کارِ اردوهای هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

کد خبر 751043

دیگر خبرها

  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • فهرست نامزدهای مورد حمایت جبهه «ایران قوی» منتشر شد
  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی از جلسات با گروه‌های سیاسی دنبال چه هدفی است؟
  • اخطار محسن رضایی به تک‌روی و سهم‌خواهی برخی جریانات / سعید محمد به گله‌مندی پرداخت
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • جلسات محسن رضایی با احزاب و جریان‌های انقلاب
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند