Web Analytics Made Easy - Statcounter

توماس توخل، سرمربی چلسی مشخصا از صحبت‌های جنجالی روملو لوکاکو ناراحت است.

طرفداری | روملو لوکاکو، گران‌قیمت‌ترین خرید تاریخ چلسی تا این جای فصل عملکرد درخشانی نداشته است اما اخیرا در بازی با استون ویلا پایش به گلزنی باز شد. سه هفته پیش، اسکای ایتالیا هنگامی که لوکاکو هنوز به ترکیب اصلی چلسی برنگشته بود مصاحبه‌ای را با این مهاجم بلژیکی ترتیب داد اما آن را شب گذشته و پس از بهتر شدن وضعیت لوکاکو در چلسی منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوکاکو در این مصاحبه گفته بود که در چلسی ناراحت است و آرزو دارد به اینتر برگردد؛ این مصاحبه عجیب، کادرفنی، مدیران و هواداران چلسی را به شوک فرو برد. لوکاکو: یک روز به اینتر باز می‌گردم

به گزارش فوتبال لندن، در آستانه دیدار تیم‌های چلسی و لیورپول در هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس، توماس توخل در کنفرانس خبری پیش از این دیدار صحبت‌هایی را درباره مصاحبه لوکاکو انجام داد. نظر شما درباره مصاحبه روملو لوکاکو با اسکای ایتالیا چیست؟

مشخصا دوستش نداشتیم زیرا این حرف‌ها جنجال‌آفرین بود. ما به جنجال نیازی نداریم چون برای ما فایده ندارد. از طرف دیگر نمی‌خواهیم خیلی به این جنجال‌ها دامن بزنیم. می‌دانید، تقطیع صحبت‌ها کار خیلی ساده‌ای است؛ حرف‌ها را منقطع می‌کنند تا تیتر بسازند و وقتی که مصاحبه را می‌خوانیم، می‌فهمیم آن‌قدرها هم منظور شخص بد نبوده است اما راستش را بخواهید، مصاحبه روملو را دوست نداشتیم چون به سر و صداها نیاز نداریم. ما به محیطی آرام و تمرکز در کار نیاز داریم؛ صحبت کردن در این باره کمکی نمی‌کند. آیا لوکاکو درباره صحبت‌هایی که انجام داده، پیش‌تر با شما حرف زده است؟ نه، اصلا. روملو ناراضی نیست و برعکس، حس می‌کنم او این جا خوشحال است. به همین خاطر تعجب کردم اما با این حال من شخصی نیستم که باید به این سوال جواب بدهم. زمان نشان خواهد داد او در این جا چه وضعیتی دارد.  لوکاکو گفته می‌خواهد به اینتر برگردد؟

همان طور که گفتم، این چیزی است که شما خوانده‌اید اما من کاملا آن مصاحبه را نخوانده‌ام. خیلی راحت است چند کلمه از حرف‌های لوکاکو بیرون کشید، تیتر زد و بهترین نتیجه را از یک مصاحبه گرفت. ما فقط نباید سرتیترها را بخوانیم. صحبت‌های روملو بازتاب‌دهنده رویکرد روزانه او در تمرینات و بازی‌ها نیست؛ با این حال باید از خودش بپرسید. من نمی‌توانم کمک بیشتری کنم چون خودم هم تعجب کردم. حاضریم پشت درهای بسته با لوکاکو صحبت کنیم. چگونه با این آشفتگی کنار خواهید آمد؟

در دنیای امروزی اگر بازیکن بزرگی مثل روملو باشید، هر چیزی که می‌گویید، عمومی است. لوکاکو بازیکن باتجربه‌ای است و باید بداند پیام‌های این چنینی‌اش چه بار و ارزشی دارد. اگر وضعیت آرام‌تری داشتیم، شاید کنار آمدن با این قضایا می‌توانست راحت‌تر باشد چون هر وقت که برنده می‌شوید و اوضاع خوب است، طبیعتا کنفرانس‌های خبری و تمرینات راحت‌تر برگزار می‌شود چون فشار کم‌تر است. باید با این سر و صداها کنار بیاییم اما فعلا این‌ها وجود دارند.  چه بازیکنانی برای بازی با لیورپول در دسترس نیستند؟ شرایط پست وینگ‌بک تقریبا بد است…

چیلول جراحی خود را انجام داده و خیلی مشتاق است تا هر چه سریع‌تر برگردد اما به نظر می‌رسد فصل برای او تمام شده است. ریس جیمز دچار مصدومیت همسترینگ شده که یک مصدومیت عضلانی است. در خصوص مصدومیت‌های عضلانی، معاینه دیرتر انجام می‌شود چون با صبر کردن، نتیجه بهتری می‌توان گرفت. حدس می‌زنم امروز آزمایش‌های جیمز انجام می‌شود و بعدا چیزهای بیشتری درباره وضعیت او خواهیم دانست. 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: صحبت ها حرف ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۶۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست بالای رُم برای پایین آوردن رقم بند خرید آزمون

باشگاه رُم که نسبت به حفظ مهاجم ایرانی‌اش امیدوار است، در موضع برتر برای پایین آوردن رقم بند خرید او در مذاکره با بایرلورکوزن است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار آزمون که تابستان اخیر با قرارداد قرضی یک ساله از بایرلورکوزن به رُم پیوست، این فصل در این تیم ایتالیایی بازی‌های تأثیرگذاری از خود به نمایش گذاشته و همین باعث شده تا مدیران باشگاه رُم به فکر حفظ او برای فصل آینده بیفتند. چند روز پیش روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» گزارش داده بود؛ دانیله دِروسی اولین کسی است که از احتمال ماندن آزمون در این تیم خوشحال خواهد شد، هر چند آینده این بازیکن همچنان وابسته به کسب سهمیه لیگ قهرمانان توسط جالورسی است . طبق این گزارش؛ رُم تنها در صورتی می‌تواند گزینه بند خرید 12.5 میلیون یورویی سردار آزمون 29 ساله را فعال کند که بتواند فصل آینده در رقابت‌های لیگ قهرمانان حضور داشته باشد، چرا که این موضوع  آزادی مالی بیشتری را برای آنها به ارمغان خواهد آورد.

حالا روزنامه اسپانیایی «آاِس» چاپ مادرید گزارش می‌دهد؛ بعید است رُمی‌ها حاضر به پرداخت 12.5 میلیون یورو برای حفظ مهاجم ایرانی‌شان باشند. به عنوان پیش‌نیازِ حفظ آزمون، رُم باید ابتدا به لیگ قهرمانان اروپا برسد اما پایتخت‌نشینان ایتالیا هنوز از کسب رتبه پنجمی در سری A مطمئن نیستند. رُم حتی در صورت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، گزینه بند خرید آزمون 29 ساله را مستقیماً فعال نخواهد کرد، بازیکنی که این فصل با به ثمر رساندن تنها 3 گل در 20 بازی سری A آنقدرها هم خوب بازی نکرده که رُم برای قطعی کردن قراردادش تحت فشار باشد.

در ادامه این گزارش آمده است؛ رُمی‌ها با علم به اینکه بایرلورکوزن دیگر برنامه‌ای برای حفظ این مهاجم 29 ساله ندارد، در بدترین شرایط سعی خواهند کرد هزینه انتقال آزمون را کاهش دهند. آزمون که قراردادش با این باشگاه آلمانی تا پایان ماه ژوئن 2027 اعتبار دارد، در لورکوزن یکی از بازیکنانی است که دستمزد بالایی دریافت می‌کند. انتظار می‌رود اولین مذاکرات طرفین بر سر آزمون بعد از بازی دو تیم رُم و لورکوزن در مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا انجام شود.

قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می‌شود

در پایان گزارش آاِس آمده است؛ از آنجایی که دیگر طرف‌های علاقه‌مند از جمله سویا، لیون یا باشگاه‌های کوچک‌تر سری A که در پنجره زمستانی خواهان جذب این مهاجم ایرانی بودند، در حال حاضر قصدی برای پرداخت مبلغی برابر با مبلغ بند خرید آزمون ندارند،  رُم تحت فشار نیست و در موقعیت مذاکره خوبی با بایرلورکوزن قرار دارد؛ با این حال اگر آزمون در آخرین مقطع فصل به سطح واقعی‌اش بازگردد، این وضعیت را پیچیده‌تر می‌کند اما هیچ‌کس در بایرلورکوزن نمی‌خواهد که آزمون پیش از دو بازی این تیم در مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا به فرم اصلی خود برسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توماس توخل، گزینه جدی رتکلیف برای هدایت منچستریونایتد
  • توماس توخل: ماندن در بایرن مونیخ؟ احتمال رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد
  • شکایت ستاره بارسا به بازیکنان: انتظارش را نداشتم!
  • هانسی فلیک، گزینه جدی نشستن روی نیمکت چلسی
  • دست بالای رُم برای پایین آوردن رقم بند خرید آزمون
  • زادآوری‌های جدید در باغ وحش ارم
  • امید نورافکن: هر استوری می‌گذارم، به چیز های دیگر نسبت می‌دهند اما قصدی نداشتم / فیلم
  • دریسن: امیدواریم توماس توخل بایرن مونیخ را با جام اروپایی ترک کند
  • تونی خان در واکنش به مزخرف خواندن AEW توسط گلدبرگ: رو در رو چیز دیگری گفته بود!
  • بیرون آوردن پیکر شهدا در شمال نوار غزه