Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@17:46:19 GMT

بارسا به سیم آخر زد؛ پیشنهاد فسخ به دمبله

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۳۶۵۸۷

بارسا به سیم آخر زد؛ پیشنهاد فسخ به دمبله

بارسلونا قصد دارد به هر طریقی که شده همین زمستان با عثمان دمبله قطع همکاری کند.

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد پنج ساله عثمان دمبله با باشگاه بارسلونا در پایان فصل جاری به اتمام می رسد و علیرغم شایعات فراوان در یک سال اخیر، هنوز توافقی برای تمدید قرارداد صورت نگرفته است. مدیر برنامه عثمان دمبله بعدازظهر چهارشنبه با سران باشگاه بارسلونا برای ادامه مذاکرات در مسیر تمدید قرارداد این ستاره فرانسوی دیدار کرد، اما این جلسه بدون توافق و حتی حل مشکلات کلی بین طرفین به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

دمبله برای تمدید قرارداد، 40 میلیون یورو(ناخالص) دستمزد در سال می خواهد که با پاسخ منفی سران بارسا مواجه شد. اوحالا طبق قانون می تواند از ژانویه با باشگاه های مدنظر خود وارد مذاکره شود. روز گذشته برخی منابع از تلاش پی اس جی برای جذب دمبله خبر دادند و منابعی دیگر از توافق اولیه دمبله با یوونتوس نوشتند.

 

 

 

 

بارسا برای ثبت نام فران تورس در فهرست خود در نیم فصل دوم به دمبله وابسته است. او یا باید با کسر دستمزد تمدید کند یا همین زمستان به باشگاهی دیگر برود. کسر دستمزد که منتفی شده و طبق ادعای اسپورت، باشگاه به دمبله گفته است، می تواند قراردادش را فسخ کند تا به عنوان بازیکن آزاد همین ژانویه راهی تیمی دیگر شود اما به نظر نمی رسد دمبله حاضر به جدایی در زمستان حتی به عنوان بازیکن آزاد باشد.

شرایط فعلی دمبله به سود هیچکدام از طرفین نیست و باید دید در روزهای پیش رو، به چه راهکاری دست خواهند یافت.

 

 

عثمان دمبله پاری سن ژرمن بارسلونا یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عثمان دمبله پاری سن ژرمن بارسلونا یوونتوس عثمان دمبله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۶۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چراغ سبز پپ به ستاره سیتی: به بارسا برو!

به گزارش "ورزش سه"، تصمیم ژاوی برای ادامه همکاری با بارسلونا باعث شد که شایعات بسیاری درباره شرایطی که او برای مدیران این باشگاه در نظر گرفته است تا فصل آینده هم روی نیمکت این تیم بماند از سوی رسانه‌ها منتشر شود.

یکی از بندهای مهمی که تقریبا تمامی رسانه‌ها به آن اشاره کرده بودند، علاقه ژاوی به جذب سیلوا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو بود که با توجه به جایگاه مهم این ستاره پرتغالی در ترکیب سیتی می‌تواند انتقال دشواری برای بارسا و شرایط مالی نه چندان خوب آنها باشد.

با این حال، بسیاری از رسانه‌های انگلیسی و اسپانیایی در چند روز اخیر مدعی شده بودند که این بازیکن علاقه بسیار زیادی به حضور در بارسلونا و بازی تحت هدایت سرمربی جوان این تیم دارد و شاید این موضوع بتواند به کمک مدیران این باشگاه در جذب او بیاید.

حالا روزنامه اسپرت مدعی شده است که اگر برناردو سیلوا به صورت رسمی درخواست جدایی از چیزی داشته باشد و این موضوع را با پپ گواردیولا مطرح کند، این مربی اسپانیایی مخالفتی با جدایی او و پیوستنش به بارسلونا نخواهد داشت و این خبر بسیار خوبی برای مدیران این باشگاه است.

دیگر خبرها

  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • چراغ سبز پپ به ستاره سیتی: به بارسا برو!
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره