Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: فتنه‌گران در جلسات محفلی بر کذب بودن سخنان خود اذعان کردند و جریان فتنه دشمن را به طمع انداخت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه اراک با اشاره به فتنه 88 و حماسه‌آفرینی 9 دی ملت بصیر ایران اسلامی اظهار داشت: جریان فتنه در سال88  دشمن را طمع انداخت که این از آتش‌زدن اموال عمومی و بیت المال هم بدتر بود چراکه به دشمن چراغ سبزی نشان دادند که آنان گمان بردند می‌توانند در ایران دست به فتنه و کودتای مخملی بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سران فتنه و جریان همراه آنها ادعای تقلب در انتخابات از سوی نظام و شورای نگهبان  را داشتند که هیچگاه هم برای این ادعای خود پاسخ درست و مستندی نداشته و این بزرگ‌ترین اتهام و غیرقابل‌تحمل است.

دری نجف‌آبادی گفت: در جریان برگزاری انتخابات بیش از یک میلیون نفر فعالیت دارند و اتهام تقلب یعنی خیانت، این اتهام خیلی سنگین است. فتنه‌گران در جلسات خصوصی خود می‌گویند تقلب رمز بازی بوده و واقعیت هم نداشته است، مسئله اینجا است که عوامل این جریان اعتقادی به اسلام و ولایت‌فقیه ندارند.

امام‌جمعه اراک با اشاره به سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: سیزدهم دی‌ماه را باید گرامی بداریم چراکه شهید سلیمانی‌ها علمدار هستند و در تاریخ ماندگار خواهند بود و این شهید والامقام نه تنها در دوران حیات با برکتش منشا خیر و برکت بود، بعد از شهادت نیز دیدید چطور میلیون‌ها نفر زیر تابوت، این شهید والامقام را بدرقه کردند و دیدیم حاج قاسم چطور منشا وحدت و انسجام شد.

وی بیان کرد: هدف قرب الی الله است و شهدا به خدا رجوع کردند و ما امروز باید از شهید سلیمانی الگو بگیریم و سعی کنیم رفتار و کردار خودمان را به این شهید عزیز نزدیک کنیم که این مهمترین راه و بهترین شیوه زندگی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اقدامات دولت گفت: دولت اسلامی یعنی امانت‌دار و عدالت‌گستر بزرگ و عامل رشد جامعه و تعالی مردم، بنابراین رهبران اسلامی خود را مالک مطلق نمی‌دانند بلکه امانت‌دار هستند و بیت‌المال برای خدمت، برقراری عدالت و تأمین رفاه مردم در دست همه امانت است.

وی افزود: امیدواریم اعضای تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هسته‌ای موفق باشند و بتوانند حق ملت ایران را به معنای واقعی از زورگویان بگیرند بنابراین برای تیم مذاکره‌کننده کشورمان آرزوی توفیق داریم.

امام جمعه اراک بیان کرد: در دین اسلام تمام کلیدهای عزت و شرف نهفته است و اسلام در زمینه اقتصاد دستورات حکیمانه‌ای دارد، نظام اقتصادی اسلام یک نظام مختلط است و هرگز تمام امکانات را در اختیار دولت یا شخص قرار نمی‌دهد تا مابقی برده باشند.

دری نجف‌آبادی با اشاره به مسئله صادرات محصولات کشاورزی در هفته‌های اخیر خاطرنشان کرد: در هر صورت ما باید مراقبت‌ها و استانداردهای لازم را رعایت کنیم حالا ممکن است طرف‌های مقابل به هر دلیل ایرادات و بهانه‌هایی هم بگیرند.

امام جمعه اهواز: قرار ‌نیست در میز خدمت همه مشکلات مردم برطرف شود/ برخی درخواست‌ها قانونی نیستامام جمعه قم: دولت نسبت به مسائل فرهنگی و تربیتی استان قم توجه ویژه‌ای داشته باشدامام جمعه اردبیل: سردار سلیمانی چشم فتنه بزرگ قرن را کور کرد

عضو خبرگان رهبری با اشاره به ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) گفت: تمام خطبه‌های حضرت زهرا(س) جهاد تبیین است و هر آدم منصف آزاده‌ای آن را تحلیل کند در می‌یابد که ام الائمه(س) دغدغه شخصی نداشته بلکه دغدغه دختر نبی مکرم اسلام(ص) این بوده که اسلام دچار انحراف نشود.

وی ادامه داد: امروز هم بعد هزار و 400 سال همان بیانات حضرت صدیقه طاهره(س) آرمان کشور ما است؛ در جریان فتنه دیدیم که جریان فتنه به دنبال تکرار همان اتفاقات تلخ برای انحراف در مسیر حرکت انقلاب اسلامی بودند.

انتهای پیام/711/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دری نجف آبادی جریان فتنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۶۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود

حجت الاسلام و المسلمین سید صدر الدین قبانچی امام جمعه نجف اشرف در خطبه های نماز جمعه که در حسینیه اعظم نجف اشرف ایراد شد، گفت: کمپینی در بغداد و استان های عراق برای مبارزه با فساد اخلاقی و مواد مخدر راه اندازی شد و تعداد زیادی دستگیر شدند.

وی افزود: علاوه بر طرح آبادانی، باید با فساد اخلاقی مبارزه شود و این موضوعی است که به دلیل پیگیری این موضوع از سوی دولت و استانداری شهر نجف اشرف، جای تشکر دارد.

امام جمعه نجف اشرف اشاره کرد: پروژه‌هایی که در نجف اشرف در حال انجام است، پروژه‌هایی هستند که در خور قدردانی هستند، زیرا کار در سه مرحله برای آبادانی خیابان‌های شهر نجف‌ اشرف و همچنین کمپین کاشت یک میلیون درخت در نجف‌ اشرف به منظور سر سبز کردن شهر در حال انجام است.

وی در همین راستا گفت: عراق شاهد ثبات امنیتی، سیاسی و اقتصادی است که آن را به ستاره درخشان در منطقه تبدیل می کند.

حجت الاسلام و المسلمین قبانچی در خصوص اوضاع جهانی بیان داشت: بیش از ۲۰۰ روز از جنگ غزه می گذرد و غزه همچنان در حال مقاومت است و این ماجرا از غزه به سطح جهان گسترش یافته، به گونه ای که آمریکا شاهد تظاهرات در دانشگاه های خود در حمایت از توقف جنگ غزه است؛ زیرا اوضاع جهان به نفع و سمت اسلام و تشیع پیش می رود.

خطیب جمعه نجف اشرف در خطبه دینی ضمن گرامیداشت روز جهانی کارگر، در خصوص کار و کارگر در اسلام گفت: اسلام بر کار تأکید کرده است و حدیث شریف می‌فرماید، کسی که برای افراد تحت تکفل خود زحمت می‌کشد مانند مجاهد فی سبیل الله است.

وی افزود: پیامبرانی هستند که کارگر بودند تا به مردم ثابت کنند که کار امری محبوب نزد خداوند متعال است، به شرطی که کار با اخلاص و به صورت درست و کامل انجام شود.

دیگر خبرها

  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • حجاب و عفاف؛ مهمترین محور سخنان خطیبان نماز جمعه شهر‌های گلستان
  • گزیده از سخنان ائمه جمعه شهرهای استان قم