Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ استاندار سیستان بلوچستان گفت: با توجه به تمرکز بارندگی‌ها در شهرستان کنارک، منازل مسکونی و معابر دچار آبگرفتگی شده‌اند که همه دستگاه‌ها برای مدیریت این سیل در کنارک و سایر شهرهای جنوب استان بسیج شده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حسین مدرس خیابانی اظهار داشت: با توجه به تمرکز بارندگی‌ها در شهرستان کنارک، منازل مسکونی و معابر دچار آبگرفتگی شده‌اند که همه دستگاه‌ها برای مدیریت این سیل در کنارک و سایر شهرهای جنوب استان بسیج شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در جلسه ستاد مدیریت بحران استان، پیش‌بینی هواشناسی از روند متناسب بارندگی برخوردار بود اما در عین حال همه دستگاه‌های متولی به حالت آماده باش درآمدند.

مدارس کنارک در پی آبگرفتگی معابر سطح شهر تعطیل اعلام شدآماده‌باش آبفا در بلوچستان/ روزانه 6000 مترمکعب سیلاب در کنارک تخلیه می‌شودبندر کنارک پربارش‌ترین شهر ایران در 48 ساعت اخیر/ 40 درصد منازل و معابر زیر آب رفت

وی افزود: تمام بارندگی ها در کنارک متمرکز شد و تاکنون حدود 174 میلیمتر باران در کنارک باریده که این میزان از حجم بارندگی سال 1398 بیشتر اعلام شده است.

رئیس ستاد مدیریت بحران سیستان و بلوچستان ادامه داد: حدود 500 واحد مسکونی ‌و همچنین معابر شهر کنارک دچار آبگرفتگی شده‌اند که شهرستان ایرانشهر به عنوان شهرستان معین همه امکانات را به کنارک و شهرهای دیگر نوار ساحلی استان گسیل داشته و شرکت آب و فاضلاب، ارتش و نیروی دریایی، سایر نیروهای نظامی و دستگاه‌های متولی در تلاش هستند آب از سطح شهر تخلیه شود. امروز در سطح کنارک غذای گرم بین خانوارهای درگیر آب‌گرفتگی توزیع می‌شود.

 وی با بیان اینکه در تلاش هستیم مردم کمترین آسیب را ببیند؛ تصریح کرد: از اوایل صبح امروز با توجه به آبگیری معابر در شهرهای جنوب به ویژه کنارک سریعا اقدامات لازم توسط شرکت آب و فاضلاب استان انجام و به کمک شهرداریها بدون هیج حادثه و مشکلی موضوع مدیریت شد.

انتهای پیام/392/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان استانداری سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان استانداری سیستان و بلوچستان همه دستگاه ها شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۷۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در محل استانداری برگزار شد، با اشاره به روز بزرگداشت معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری اظهار کرد: بسیاری از ناهنجاری‌ها و معضلات اجتماعی با محوریت آموزش و پرورش و مدارس در نقاط مختلف می‌تواند برطرف شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: در شهر مناطقی وجود دارد که دچار فقر فرهنگی هستند و می‌توان با استفاده از ظرفیت مدرسه و مسجد برای ساماندهی آن‌ها فکری کرد.

وی بیان کرد: یکی از شاخص‌ها در ارزیابی مدارس و معلمان موفق می‌تواند این باشد که یک مدرسه یا معلم چقدر توانسته در حل معضلات اجتماعی محله و خانواده دانش‌آموزان مؤثر باشد.

نظری متذکر شد: مولدسازی ظرفیت مناسبی است که در حوزه‌های مختلف از جمله توسعه فضاهای آموزشی می‌توان از آن بهره برد. در همین راستا پنج بسته مولدسازی به ارزش ۲۰ همت به شورای عالی مولدسازی رفته است.

استاندار خراسان رضوی همچنین بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار را برای تجلیل و تکریم معلمان خواستار شد و آمادگی مدیریت استان را برای کمک به مسأله مسکن فرهنگیان به عنوان یک اولویت اعلام کرد.

کد خبر 6088337

دیگر خبرها

  • انتقاد استاندار لرستان از تورم شدید نیروی کار در شهرداری‌ها
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از سد کهیر شهرستان کنارک
  • بیشترین خسارت سیل بهاری به راه‌ها | جزئیات خسارت از زبان سخنگوی مدیریت بحران
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران در امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • بارش ۲ برابری در کرمان و سیلابی شدن شرق استان بدون تلفات
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • مسیر فرعی مهرستان - ایرانشهر براثر بارندگی بسته شد
  • لزوم بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز