Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از پرند، حجت‌الاسلام اسماعیل کاظمی امام جمعه شهر جدید پرند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، خود با اشاره به ایام شهادت حضرت زهرا (س) و تسلیت ایام فاطمیه همگان را به رعایت تقوای الهی در گفتار و مقدم قرار دادن دیگران بر خود در تمام شئون زندگی براساس سیره حضرت فاطمه (س) دعوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خطاب به خود، مردم و همه مسئولان گفت: اگر قرار است اقتدا کنیم به حضرت زهرا نباید در برابر مشکلات شانه خالی کنیم ضعف معیشتی امروز بر مردم خصوصا شهر پرند زیاد است نسبت به آنچه که بر مردم اتفاق می‌افتدبی تفاوت نباشیم.

حجت‌الاسلام کاظمی در خطبه دوم ضمن خیرمقدم به فرماندار، مدیران و رؤسای ادارات شهرستان برای حضور در شهر پرند و برگزاری میز خدمت در مصلی نماز جمعه انتخاب امید احمدی را به عنوان فرماندار جهادی، جوان و انقلابی به استاندار و مردم تبریک گفت و ادامه داد: ان‌شاء الله در آینده‌ای نزدیک برکات این انتخاب و حضور ارزشمند ایشان در شهرستان را شاهد خواهیم بود.

وی در ادامه داد: در آینده‌ای نزدیک برخی از اداره‌های میدانی در شهر پرند دفاتر خود را راه‌اندازی خواهند کرد تا دیگر لازم نباشد مردم برای انجام امورات خود به شهرستان رباط‌کریم رفت‌و آمد کنند.

حجت‌الاسلام کاظمی در بخش دیگری با اشاره به اقدامات خوب فرماندار در مدتی که وارد شهرستان شده و مسئوولیت پذیرفته‌اند گفت: یکی از اقدامات ایشان رسیدگی به مشکلات شهرک صنعتی پرند بوده است که 12 سال بود که فاز ۳ شهرک صنعتی پرند باید راه‌اندازی می‌شد که به خاطر گره‌های اداری این مهم اتفاق نیفتاده بود که با همت ایشان و همکاری و همیاری ریاست محترم شرکت عمران پرند و ریاست شهرک صنعتی پرند با حضور فرماندار و دکتر عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور و دبیر ستاد اقتصادی و مقاومتی قوه قضاییه این مهم رقم خورد و زمین 130 هکتاری تحویل شهرک صنعتی شد که امیدواریم بر اساس آنچه که قول داده‌اند شهرک صنعتی اشتغال را در شهر پرند و شهرستان رباط‌کریم توسعه دهند.

وی ادامه با اشاره به سالگرد رحلت حکیم، عالم و فیلسوف حضرت علامه مصباح یزدی به ویژگی‌های مجاهد که در پیام رهبر معظم انقلاب در پیام تسلیت رهبری اشاره کرد و گفت: مجاهد کسی نیست که نظاره‌گر باشد، نشسته و رویدادها را از خانه و شبکه‌ها مختلف مرور می‌کند و در کف میدان نیست و به متن خطر نمی‌رود، مجاهد کسی است که وارد معرکه می‌شود و مرحوم علامه مصباح چنین ویژگی‌ای داشت و سوخت و از سوختن خود پیرامون جمهوری اسلامی را در حوزه‌های مختلف فلسفی و اعتقادی و عرفانی خودشان روشن کردند و برای ایشان گران هم تمام شد اما لحظه‌ای عقب‌نشینی نکرد.

امام جمعه شهر پرند در ادامه گفت: علامه مصباح یزدی دشمن را می‌دید، می‌دانست دشمن یک واقعیت است نه یک توهم، باور داشت توطئه، توطئه است، اعتقاد داشت که انقلاب در یک اقیانوسی پرتلاطم و تنش‌های متعددی قرار گرفته است، لذا بی‌وقفه، شب و روز در حال تلاش بود و از هر فرصتی برای دفاع از خط اسلام ناب محمدی و خط اصیل انقلاب استفاده می‌کرد.

وی در بخشی دیگر از خطبه ضمن گرامی‌داشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی ضمن اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد وی گفت: ما امنیت و تمامیت خود را مدیون این شهید بزرگوار می‌دانیم.

حجت‌الاسلام کاظمی در ادامه تاکید کرد و گفت: همه کسانی که دم ار حاج قاسم می‌زنند، چه همرزمان او، چه سربازان و چه کسانی که می‌خواهند به او تاسی کنند بدانند که این شهید بزرگوار سوگند یاد می‌کند شرط عاقبت بخیری پیوند قلبی و عملی افراد با مقام ولایت فقیه است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نماز جمعه امام شهادت حضرت زهرا پرند امام جمعه پرند حجت الاسلام شهر پرند شهرک صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۷۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به‌مناسبت پاسداشت روز معلم، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده با امام جمعه آباده و نماینده منتخب مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

امام جمعه آباده در این دیدار از استادان و معلمان به‌عنوان پرورش‌دهنده جوانان و نوجوانان یاد کرد و از آنان خواست این نسل آینده‌ساز را آگاه، بیدار، باایمان و بااخلاق رشد دهند و تعهد در قبال کشور را در وجود آنان نهادینه کنند.

حجت‌الاسلام سیدعلیرضا دانا با بیان اینکه معلمی شغل انبیاء است، ادامه داد: معلمی موهبت بزرگ الهی تزکیه و تعلیم را نصیب معلمان گرانقدر کرده است.

وی با اشاره به نامگذاری ۱۲ اردیبهشت به‌عنوان روز معلم خاطرنشان کرد: این روز بزرگ مایه افتخار برای کسانی است که در جامعه از شأن والای معلمی برخوردارند.

امام جمعه آباده متذکر شد: اگر معلمی اهل تزکیه و علم‌آموزی نباشد، نمی‌تواند وظیفه‌اش را به خوبی انجام دهد و معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند و نیروی انسانی ارزش‌مدار تربیت و از همه ظرفیت‌های موجود در جامعه استفاده شود.

دانا با گرامیداشت یاد و خاطره اسوه عملی و چهره ماندگار عرصه تعلیم و تربیت استاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری و شهدای معلم، فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم را به مجاهدان سنگر مقدس علم و دانش تبریک گفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه در سال گذشته ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه شناسه‌ملی دریافت کردند
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود