Web Analytics Made Easy - Statcounter

فولاد مبارکه سپاهان در آغاز دور دوم مرحله رفت لیگ برتر هندبال زنان به برتری رسید.

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایسنا، مرحله دوم دور رفت مسابقات لیگ برتر هندبال از امروز دهم دی در تالار هندبال فدراسیون آغاز شد. در اولین مسابقه دو تیم کات شاهرود و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به مصاف هم رفتند که در پایان تیم صدرنشین فولاد مبارکه با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ پیروز این دیدار شناخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

این دیدار در نیمه اول نیز با نتیجه ۱۵ بر ۸ به سود فولاد مبارکه به پایان رسیده بود.

 

در ادامه مسابقات امروز سه دیدار دیگر انجام می‌شود. در این روز آتریسا تهران مقابل سنگ‌آهن بافق، شهرداری ملایر با صنایع روشنایی یکتا افروز البرز و تاسیسات دریایی برابر شهید شاملی کازرون به میدان خواهند رفت.

 

هفدهمین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال زنان به صورت متمرکز و از دو ماه پیش یعنی دهم آبان با حضور هشت تیم آغاز شد. علت این وقفه دو ماهه انجام اردوهای تیم ملی و اعزام ملی‌پوشان به مسابقات هندبال قهرمانی زنان جهان بود.

 

 

*نتایج کامل مسابقات مرحله دوم دور رفت لیگ برتر هندبال زنان: 


جمعه ۱۰ دی:
کات شاهرود ۱۹ - فولاد مبارکه سپاهان ۲۵
آتریسا تهران - سنگ آهن بافق ساعت ۱۲:۴۵
شهرداری ملایر  - صنایع روشنایی یکتا البرز ساعت ۱۵:۰۰
تاسیسات دریایی - شهید شاملی کازرون ساعت ۱۷:۱۵

 

هندبال هندبال بانوان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: هندبال هندبال بانوان لیگ برتر هندبال زنان فولاد مبارکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۷۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد

به گزارش "ورزش سه"، صنعت مس کرمان در دیدار معوقه هفته دوازدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور، روبروی پیکان به میدان رفت که توانست با پیروزی برابر این تیم، هجدهمین برد خود را کسب و صدرنشینی خود را تثبیت کند.

عصر امروز صنعت مس در ورزشگاه شهید تجلی کرمان با درخشش علی رحیمی دروازه‌بان خود و همچنین مجتبی حیدر‌پور توانست با نتیجه 30 بر 26 پیکان را شکست دهد تا 2 امتیاز این بازی را در خانه نگه دارد.

با این پیروزی صنعت مس با 38 امتیاز صدرنشینی خود را تثبیت کرد. با این امتیاز فاصله مس با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رسید. پیکان هم همچنان با 14 در رده هشتم قرار گرفت.

هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان 10 اردیبهشت برگزار می‌شود که طی آن صنعت مس با زغال سنگ طبس و پیکان سبزوار با آلومینیوم اراک دیدار می‌کند.

دیگر خبرها

  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟