Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ماموستا مُلا «عبدالرحمن مرادی» امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت : از همان ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی، دشمنان اسلام و ایران درصدد سرنگونی نظام نوپای اسلامی بودند و با ترور و کشتار بزرگان و انقلابیون و ایجاد هشت سال جنگ تحمیلی و تحریم و فتنه‌های گوناگون ملت و نظام ما را آزار واذیت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : ملت ایران با تقدیم هزاران شهید، جانباز و آزاده هرگز کوتاه نیامده اند و همچنان پاسدار آرمان‌ها و ارزش‌های نظام و انقلاب هستند.

خطیب جمعه اهل سنت کرمانشاه افزود: دشمنان در انتخابات سال ٨٨ با برنامه‌هایی از قبل تعیین شده و اهدافی مشخص، قصد ضربه زدن به نظام را داشتند تا به آرزوی خود برسند، اما مردم انقلابی و بصیر ما با تبعیت از تدابیر حکیمانه و روشنگری‌های دلسوزانه رهبر فرزانه انقلاب همه آن توطئه‌ها را خنثی و با یک خروش ملی به میدان آمده و بار دیگر حماسه‌ای عظیم خلق کردند که سبب ناامیدی دشمنان از انقلاب و نظام شد.

ماموستا مرادی افزود: رزمایش اخیر نیرو‌های مسلح کشور، اقتدار و شکوه ما را برای دشمنان تا دندان مسلح به رخ کشید و به زودی همه مشکلات ایجاد شده از طرف دشمنان به پایان خواهد رسید و ایران اسلامی و نظام اسلامی در سطح جهان خواهد درخشید.

او با بیان اینکه جامعه اهل سنت استان کرمانشاه با تجدید میثاق با رهبری و آرمان‌های انقلاب اسلامی و تقدیم صد‌ها شهید و جانباز و ایثارگر در خدمت نظام اسلامی بوده و خواهد بود ادامه داد: مساجد، مدارس دینی، علما، نخبگان و دانشگاهیان، تجار، عشایر و مرزنشینان ما همه وهمه با ایمان به خدا و پایبندی به نظام و تبعیت از حکیم رهبر مقتدر خود تا پای جان از ملت و نظام و رهبر خود دفاع نموده و خواهند نمود.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه افزود: در قرآن کریم به حسن ظن سفارش و از گمان بد نسبت به دیگران نهی گردیده و در سوره حجرات، خداوند ما را از سوء ظن، تجسس و غیبت برحذر داشته است.

ماموستا مرادی گفت: امروزه حقوق دانان جهان، از حقوق بشر حرف می‌زنند، ولی اسلام از قرن‌ها پیش به مسائلی از قبیل تمسخر، تحقیر، تجسس و غیبت توجه داشته که مدعیان حقوق بشر از آن غافلند .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ولی فقیه امام جمعه اهل سنت اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۷۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | حشاشین، کینه صهیونیستی به روایت مصری‌

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم یکی از آرمانهای اصلی انقلاب است
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • ببینید | حشاشین، کینه صهیونیستی به روایت مصری‌